Oei, wat balen TG. Alleen economisch of ook motorisch?
Mijn trailer is vandaag opgehaald, nu op zoek naar wat anders....
TeeGee
Geplaatst: 30-12-10 15:31
Uhh de chassis balken zijn opgerold?
Roos, ik zag leuke wagentjes staan op de site van vervloed
gr_roos
Geplaatst: 30-12-10 15:39
Ik wil iets voor C rijbewijs, daar ben ik meer van gecharmeerd
Economisch totall loss is dat de dagwaarde gelijk of lager is dan de reparatiekosten. Bij mijn Patrol lag de voorkant in puin en gingen ze uit van nieuwe onderdelen. Ik heb het bij een kennis laten doen met tweedehands onderdelen (grill, motorkap) en toen was het makkelijk haalbaar om te repareren, restant van het ontvangen geld is ook goed besteed in een bruine merrie
Ik vind boommaat ook erg smal.. Zadel is indertijd gepast op een paard met een hoge schoft en een breed paard. Zou volgens de zadelmaker het beste passen. Ik heb weinig zin om paard de kreukels in te werken door een niet passend zadel
Is dit je dressuurzadel, Caro? Je kunt nog wel even vooruit met je springzadel? Ik zou dan je passende zadel gebruiken tot er geld (en bereidheid bij je moeder ) is om een ander dressuurzadel aan te schaffen.
5 uur opgestaan en van 6 tot half 12 gewerkt, half 1 thuis. en toen 5 stallen gemest, net gedoucht (stonk een beetje ) en dadelijk rijden en vanavond les van de ponyclub. Dan vroeg slapen want ongeveer half 2 vannacht moet ik weer op en werken tot uur of 8 morgenvroeg...
probeer vanavond nog ff bij te lezen, anders wordt het morgenmiddag....
afgelopen nacht lag ik er vroeg in, gewoon 7 uur geslapen vanavond lukt 4,5/5 uur ook wel, en dan morgenmiddag ff 2/3 uurtjes liggen, en dan ben ik gewoon weer bij.
@ weule zo ben ik ook. Helaas heeft dat bij mij altijd gevolgen. Ik heb alleen wel slaap nodig hahaha
viefdepief
Geplaatst: 30-12-10 16:30
Mijn springzadel heeft een boommaat die 5 cm breder is Ik zou ondanks dat je moeder het niet zo ziet zitten toch eens iemand naar je zadels laten kijken. Als ze nog goed zijn kun je ze vast wel tegen een tweedehands, wel fijn zittend zadel, inruilen? Ik zou zelf echt niet fijn kunnen rijden als ik het vermoeden heb dat mijn zadel niet meer goed zou liggen..
Weule: Knap dat je het volhoudt.. Ik kan helaas niet zo goed tegen weinig slaap. Best onhandig TG: Wat ontzettend balen van jullie mooi auto.. Sim: Wat een geld zeg
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 30-12-10 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt
mistid
Geplaatst: 30-12-10 16:30
Goeiemiddag!
Caro, sterkte met je bijholteontsteking en balen dat moeders het er niet mee eens is dat je je zadels laat nakijken. Wellicht gewoon een keer op concours Timmo de Vries aanschieten? Die is zadelpasser van beroep en wil er volgens mij altijd wel een blik op werpen. Hij is parcoursbouwer maar start zelf ook in het springen. Ik heb van 2 zadels geen flauw idee wat voor maten ze hebben, ze passen dus dan vind ik het prima. Koud Vief! Balen TG ! Jeroen! Hoe houd je het vol! Moet zeggen dat ik meestal ook zo ben. Ik heb inmiddels een flink slaapgebrek opgebouwd en ben 's ochtends spierwit, lijk net een spook. Als ik maar weer op gang ben gaat het prima. Ik slaap trouwens op school bij, maar in de vakantie gaat dat wat moeilijk.
Film gister was heel leuk, waren naar Little Fockers geweest een aanrader hele zaal lag een aantal keer plat.
Wij krijgen binnen nu en 24 uur wel pups. Straks naar de kerstborrel van het bedrijf van mijn oom, daarna mijn visite op de trein zetten en vanavond Zonanta rijden. Tussendoor ook nog even de tijd vinden om het jasje te gaan passen, gelukkig woont ze ongeveer achter ons, kan ik dus zelfs nog even met de scooter heen. Heb net Ul met een Myler gereden, even een sprongetje doen, sprong heel fijn en was beter te sturen dan normaal thuis. Vriendin reed de Vos en die was eerst echt knetterknetter gek.
Timmo de vries is ook nog een optie? zat hij eerder niet bij Divoza? ongeveer 6 jaar geleden want zij hebben ons dit zadel verkocht.
Toen ik om 12u van de dokter terugkwam was het nog -4 en nu miezert het hier. Bizar
TeeGee
Geplaatst: 30-12-10 18:26
Vief, 6 graden arme teentjes!!!
Scum, ongeluk gemist? waren wel 2 pagina's.
Noor, boodschappen voor CP?
Caro, zou gewoon eens rond gaan kijken, je bent oud en wijs genoeg toch
Jeroen, wat een tijden!!
Mirthe, die film lijkt me ook wel leuk, in januari komen er ook hele mooie!
caro29
Geplaatst: 30-12-10 18:29
Ja klopt dat is zo maar ik heb er het geld niet voor en het zadel en de paarden zijn van mijn ouders.. In de wei zijn ze beter af dan in training met een naar mijn mening niet lekker passend zadel.
Hopelijk werkt de verzekering mee ivm jullie auto zodat je op zoek kan naar een vervanger. Wel balen want zolang hadden jullie deze toch nog niet?
viefdepief
Geplaatst: 30-12-10 18:50
Klinkt niet lekker van die ijzel Caro
Mistid: Hoop dat het jasje past!
Mijn blackberry hield er net spontaan mee op.. Was aan het sms'en en opeens werd het scherm wit met een roze streep... Alle mogelijk dingen geprobeerd, maar hij doet niks meer
Misschien batterij en simkaart er ook even uit. Soms helpt het..
viefdepief
Geplaatst: 30-12-10 19:05
Ook al (heel vaak ) gedaan. Morgen maar vroeg naar Enschede en naar de T-mobile winkel... Wel vervelend heb hier niet eens een oudje of iets liggen, dus das best lastig. Zeker morgen, want vriendje zit nog in Engeland (gaat kielekiele worden of hij de boot haalt) en ik moet met het OV naar Rotterdam om daar als het goed is samen O&N te vieren..
Tg wat but zeg!!! En nu?? Nieuwe car? Caro 29 is wel heel smal! Vief arme tenen waren ze niet blauw?
Zo ben vanmiddag naar sjaak bral geweest oudejaars conference was echt leuk : Sven kramer en de ns hebben veel gemeen " als er ijs op de baan ligt doen de wissels het niet meer " Als ik gezeik aan me hoofd wil ga ik wel op de grond liggen om te pissen
Vanavond even in de sale in de stad bekijken.. Nieuwe broek(en) shirtjes schoenen
Hahaha leuke uitspraken. Ze zijn hier trouwens al lekker bezig met vuurwerk. Lees net dat er veel ongelukken door de gladheid in Groningen zijn gebeurd. Precies de weg waar veel van mijn collega's langs moeten..