[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 00:04

:D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 02:53

Nightshift no.4 8-) *D en ben dan lekker 5 dagen vrij!! *\o/*

@Mo_van_Dijk: Heb helaas geen studiespul bij me nu := ... Ik sleepte het al 3 nachtdiensten mee en niet gebruikt... dus vanacht niet mee.. niet erg handig natuurlijk :P .
@PB: Oh my.... := wat een bedrag zeg en inderdaad balen dat je 'm niet hebt gekocht!! Dat soort dingen daar moet je tegen aan lopen en gelijk meegrissen :P , anders krijg je spijt.. Ooit gehad met hele hele hele gave laarzen.. en toen ik terug ging waren ze alweer weg :\ ... Pfff.. En je biggetjes staan prima op de achtergrond :D . Mijn broertje zag het en riep meteen "KIJK DAN!!" :))
@Snoekiej: Succes met je gezonde dieet!! :D In mijn nachtdiensten snoep ik best wel veel en dit merk ik dan ook gelijk _-:( , er staan hier dropkatjes, gomballen en koekjes en vaak nemen we zelf nog chips of zoiets mee.. Heb nu de komende dagen mooi de tijd om het er af te fietsen met Wolin :D .

Hmm.. leef al 5 dagen een heel saai leven wat bestaat uit slapen, paard en werken ;) .

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 08:58

Goede morgen!

Pff hoop gekletst!
JN stond in de kou te wachtern :+:
Mirthe balen van je parcour!! idd lezen kan die wel _O-
Kim netjes joh 3 kilo!!!
Snoek welk dieet volg je dan? (mag ook via pb )
WL lekker uit de nacht dienst!! dat geloof ik wel dat het saai is, me zwager ook, tis nu tulpen tijd en hij moet dus snacht's om half 2 beginnen en is s'middags om 4 uur klaar :+ niet lekker.
Noor tis idd eeeerg koud!!
PB jeetje dan zou ik me ook wel 2 x bedenken over je jurkje scheelt wel :=

Zo gister druk dagje, uit werk gelijk lekker jackson gereden ging goed, intructeur (reed bij me in de bak met me vriendin der paard) en vond jackson al veel losser in zijn lijf dus volgede week les, en dan gaan we kracht training doen met hem :)

Daarna naar me vriendin me haar doen is nu wel goed gelukt!
Dus was laat thuis, even lekker geklets dus was zo 23.00 uur :+

Dus ga gouw naar me werk :wave:

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 09:10

Lijkt me toch best leuk om alleen al laarzen van die prijs te passen, gewoon om ze even aan te hebben. Ik ben dan ook heel benieuwd of ze dan ook zoveel lekkerder zitten of van betere kwaliteit zijn. Dat prijsverschil moet toch ergens in zitten.

En die jurk is inderdaad wel enorm afgeprijst. 130 voor een cocktailjurk is een mooie prijs.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 09:12

Goedemorgen!

Heel verrassend is het nog steeds heel erg koud :( Ik hoop heeeel erg dat ik vanavond nog met de trailer op stap kan maar dat zal wel weer niet..

Corien: fijn dat je paard zo vooruit gaat!
Snoek: ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd wat je dan zoal eet op een dag (van anderen ook eigenlijk) of ben je gewoon gestopt met snoepen en snaaien?

Ga aan het werk!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 09:59

Scum, waar is je avatar?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:05

Scum: Pasvorm van de laarzen was eerlijk gezegd niet zo heel fijn. Het leer was heel soepel, maar er zat een naaldhak onder van 7cm en vrij lage wreef. Daarom waren ze er denk ik ook nog en waren ze zo 'afgeprijsd'.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:13

JN : :(:)
Mistid: Balen van je parcours, maar zo'n bordje staat natuurlijk ook niet in een normaal springparcours dus daar zullen er vast meer kijkerig op geweest zijn?
Kim: Heel kap dat je bent afgevallen.
Snoekiej: Fijn dat het dieten goed gaat, gaat het hardlopen ook een beetje lekker?
Noor: Het is koud
PB: die had je echt moeten meenemen, hopen dat ze hem nog hebben.
Corien: Fijn dat het weer lekker gaat met Jackson!
WL: Dat lijkt me wel zwaar zoveel nachtdiensten, maar 5 dagen vrij is ook lekker :)
Scum: Avatar :?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:16

Snoek: Heeft het rennen eigenlijk al effect op de weegschaal? Je doet er nu ook zoveel voor.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:25

Goeiemorgen!
@PB: Dat jurkje was inderdaad lekker afgeprijsd dan, hopelijk hebben ze hem alsnog ;)
@Corien: Fijn dat Jackson zo lekker ging!
@Snoekiej en Kim: Volgens mij zijn jullie beiden goed bezig met 'gezonder' leven, ik zou de tussendoortjes niet kunnen overslaan geloof ik :o
@Lotte: Fijn dat je laatste nachtdienst er weer op zit, 5 dagen vrij is toch ook wel erg lekker!
@Noor: Hopelijk kun je vanavond gewoon met de trailer op pad.

Vanmorgen flink in de file gestaan richting stage :( Iedereen zal het wel te koud vinden om te fietsen. Nog 2.5 dag hier op stage en dan eindelijk klaar, heerlijk!!!
Vanmiddag nog dressuurles met Jipje en vanavond naar de verenigingspringles met de schimmel, is kijken of we ook dat nog kunnen :o

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 10:49

PB; dus niet iets om 14000 aan uit te geven...

Sim... dat zou ik ook wel willen weten :(

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:30

Hoi

@mistid balen dat je pony kan lezen. Die hindernis staat er vaak in en vele struikelen daar.
@pb wat een geld
@JN druk dagje voor je hopelijk gaan je lessen fijn...

Ik baal als een stekker. Kom net uit het ziekenhuis en mag de komende 10-12 weken niet op paard. Dag voorseizoen cross!! De chirurg had zijn assistent op af gestuurd want die zag de bui al hangen denk ik :( In de auto even lekker :+ Ik laat de ruin maar al tijd op rust en ga kijken of ik iemand vind voor de merrie. Misschien wil mijn instructeur haar 1x per week wil rijden en een vriendin van mij 2x.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:32

Breng de merrie maar naar ons dan. Wij hebben hier nu 5 lege stallen en dan gaat Bitwise er wel mee crossen :D

Maar dat is wel balen zeg. En herstel je dan wel 100%?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:32

Wat een enorme tegenvaller Caroline! :(:)
IS het niet voldoende genezen dan?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:34

@Caroline: Dat is wel heel erg balen zeg! Is er wat 'tussen' gekomen dan dat je nog zolang niet op het paard mag??

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:38

nee er is niks tussen gekomen. er is geen of weinig kallas vorming of hoe je het ook maar schrijft. Simpel gezegd de botten zitten nog niet aan elkaar waardoor er nog spanning staat op de plaat. Volgens dokter mag ik max 5 kilo belasten en als ik val zeker van hoogte dan bestaat er een grote kans dat plaat ook breekt en dan wordt een operatie lastig.
Ik heb nog nooit wat gebroken en weet niet hoe snel mijn lichaam geneest. Ik voel er niks aan..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:39

@ scum de paarden zolang elders zetten wordt een duur grapje denk ik. Het gaat om 2 paarden namelijk..

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:40

Dat probleem heb ik dus ook helaas |( Alleen voel ik wel dat het nog steeds niet goed zit en heb er dus nog steeds erg veel last van. Hopelijk kun je na die 10 - 12 weken wel weer lekker op het paard dan!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:45

@ Jn is je hand wel weer een keer op foto geweest? Misschien een second openion vragen?

Zit net te bedenken dat als ik na de 12 weken nog niet mag rijden dat ik er net zo goed een hengst bij de merrie kan doen. Zullen mijn ouders wel geen goed idee vinden.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:51

@Caroline: Hand is ondertussen al heel vaak op de foto geweest. Plaatje die erin zit is bedoeld als 'tijdelijk' maar blijkt toch wat te lang te zijn :x Maar aangezien deze minstens 6 maanden moet blijven zitten volgens meneer de dokter moet ik het er nog maar even mee doen en zit ik dus in ieder geval tot begin mei met dit 'probleem', voordat ze dit plaatje eruit gaan halen en er eventueel een andere inzetten voor 'vast'. En ik heb echt al heel wat keren wat gebroken, ook op hele rare manieren, dubbele breuken, enz wat allemaal gewoon goed is genezen. Dit was mijn eerste breuk die er gewoon normaal en netjes uitzag op de foto, maar waar ik dus achteraf erg veel pech mee blijk te hebben :o

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 11:58

Balen caroline, dat is echt kl*e. Ik vond het idd ook erg moeilijk inschatten hoe zo'n breuk geneest, dat zag je eigenlijk alleen op rontgenfoto's.
Is er geen sgwmaatje in je omgeving die je paarden wil uitbrengen? Kan me goed voorstellen dat je ze thuis wil houden, niet alleen maar vanwege de kosten trouwens. Toch wel erg sneu om ze dan helemaal niet te zien.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:17

@lielle Nee, Ik heb geen sgw maatje in de buurt die geschikt is om mijn paarden te rijden. Daarnaast ben ik bang dat wanneer ik iemand anders erop gaat met de SGW dat zij misschien haar vertrouwen kwijt raakt. Ik heb 2 cavaliers en met nakomelingen van cavalier moet je mee om kunnen gaan.
Ik hoop dat ik mijn instructeur zover krijgt dat hij de merrie wil rijden en misschien uitbrengen. Hoop er niet op want hij heeft het gruwelijk druk. De ruin krijgt verplicht vakantie en misschien af en toe een rondje longeren. daar durf ik niet iedereen op te zetten. Het is een braaf en eerlijk paard maar af en toe erg vrolijk. Wilde hem verkopen dit jaar maar nu hij niks doet maar even niet want weggeven doe ik niet..

@JN bij mij blijft de plaat er voorgoed in zitten. heb je last van het plaatje dan? Misschien een optie om eens met al je foto's naar een ander ziekenhuis te gaan??

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:21

Dat kan ik me voorstellen, ik zou ook niet graag 'zomaar' iemand anders op mijn paard willen laten crossen. Eigenlijk een beetje dubbel, aangezien ik zelf wel met paarden van anderen mag crossen.
Hopelijk heeft je instructeur idd tijd, dat zou wel een mooie oplossing zijn. En dan de ander idd maar vakantie, het is niet anders.

Ik heb geen plaat, bij mij is er een pin door het bot geplaatst (bovenarm), en die blijft ook zitten, zolang ik er geen last van heb.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 27-01-10 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:24

Balen Caroline! Dat is wel een tegenvaller inderdaad. Hopelijk kun je je instructeur overhalen om je merrie te rijden!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:55

Caroline, Vervelend dat het herstel niet goed gaat en dat je nog 3mnden niet mag rijden :(:) Hoop dat je het kan oplossen met je merrie!
JN, Ben je al met al je foto's ed naar een andere arts (in een ander ziekenhuis) geweest?

Ik zit nu thuis te wachten op de leverancier van mijn ventilatiekast. Ik hoop zo dat ze vinden waarom hij lekt. Ik zit inmiddels vanaf 30 sept 2008 in een lekkend huis ;(

Als deze man op tijd weg is, daarna mijn nieuwe trailer halen in Barneveld!