Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ben dan lekker 5 dagen vrij!!
... Ik sleepte het al 3 nachtdiensten mee en niet gebruikt... dus vanacht niet mee.. niet erg handig natuurlijk
.
wat een bedrag zeg en inderdaad balen dat je 'm niet hebt gekocht!! Dat soort dingen daar moet je tegen aan lopen en gelijk meegrissen
, anders krijg je spijt.. Ooit gehad met hele hele hele gave laarzen.. en toen ik terug ging waren ze alweer weg
... Pfff.. En je biggetjes staan prima op de achtergrond
. Mijn broertje zag het en riep meteen "KIJK DAN!!"
In mijn nachtdiensten snoep ik best wel veel en dit merk ik dan ook gelijk
, er staan hier dropkatjes, gomballen en koekjes en vaak nemen we zelf nog chips of zoiets mee.. Heb nu de komende dagen mooi de tijd om het er af te fietsen met Wolin
.
.
niet lekker. 
Ik hoop heeeel erg dat ik vanavond nog met de trailer op stap kan maar dat zal wel weer niet..

Iedereen zal het wel te koud vinden om te fietsen. Nog 2.5 dag hier op stage en dan eindelijk klaar, heerlijk!!!
In de auto even lekker
Ik laat de ruin maar al tijd op rust en ga kijken of ik iemand vind voor de merrie. Misschien wil mijn instructeur haar 1x per week wil rijden en een vriendin van mij 2x. 
Maar aangezien deze minstens 6 maanden moet blijven zitten volgens meneer de dokter moet ik het er nog maar even mee doen en zit ik dus in ieder geval tot begin mei met dit 'probleem', voordat ze dit plaatje eruit gaan halen en er eventueel een andere inzetten voor 'vast'. En ik heb echt al heel wat keren wat gebroken, ook op hele rare manieren, dubbele breuken, enz wat allemaal gewoon goed is genezen. Dit was mijn eerste breuk die er gewoon normaal en netjes uitzag op de foto, maar waar ik dus achteraf erg veel pech mee blijk te hebben
Hoop dat je het kan oplossen met je merrie!