[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:28

Jeetje allemaal aan het lijnen! Knap hoor!
Ik ook btw. Nou ja niet echt lijnen want ben niet te zwaar maar train nu wel elke avond zo'n beetje. 5 km fietsen in 10 minuten en dan been en buikspieroefeningen. Doe het nu 2 weken maar zie nog geen resultaat. Misschien moet ik dan ook eens wat minder gaan snoepen! Clown

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 20:36

Bitwise schreef:
Simmie,

Veel sterke met afvallen. Het gewicht houden zal een groter probleem blijken dan in een opwelling af te vallen. Ik hou van lekker eten en biertje of glaasje wijn, en als je dan niet oplet Bloos ....... Ik ben het met Marieke en Scum eens dat ik het 'ordinair' vindt uitzien als iemand op het paard een sigaret opsteekt. Mijn mening is dat sport en roken niet samen gaan, ook paardensport.

Neem maar van mij aan dat het geen opwelling is. Sinds ik van 100 naar 67/68 ben gegaan ben ik daar altijd op gebleven door te blijven letten op wat ik eet. Natuurlijk ga ik me wel eens te buiten aan lekkere dingen, maar toen ik net was gestopt met roken, is het de spuigaten uit gelopen. en dat roep ik nu een halt toe. Knipoog

Van dat ordinaire heb ik zelf geroepen. Scum en marieke bedoelden dat misschien wel maar zeiden het niet op die manier om mij niet te kwetsen misschien. Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 21:44

Dapper hoor dat lijnen, bij mij moet er eigenlijk ook wat af. Vanwege mijn knieën is 55kg gewenst. Zelf vind ik 57,5 á 58 kg ook wel goed Clown
Nu na de Sinterklaas zit ik al op 59,5 en dan moet de kerst nog komen. Klinkt misschien raar,maar merk echt wel dat ik nu 2kg te zwaar ben. Heb eerder last van mijn knie.

Ik snoep ook veel te veel, leef momenteel helemaal ongezond. Geen ontbijt, lunch en dan om 16.00 de snoepkast plunderen => om 18.00 geen trek meer maar 's avonds wel weer aan de kerstkransjes Bloos

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:06

Simmie schreef:
Van dat ordinaire heb ik zelf geroepen. Scum en marieke bedoelden dat misschien wel maar zeiden het niet op die manier om mij niet te kwetsen misschien. Haha!

Bloos klink iid zo onaardig he, maar het staat idd onsymphatiek! maar mooi dat je er nu vanaf bent! OK dan!

ben blij dat ik nooit met roken begonnen ben. Ik ben echt heel slap met die dingen, snoep ook best veel en kan niet echt goed aan de lijn doen. Aan de andere kant heb ik als het om trainen gaat wel weer discipline, als ik vind dat ik moet rijden, kan dat ook midden in de nacht zijn Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 22:53

Canter schreef:
He Gomir is moe! Zal ze dan toch echt een mens van vlees en bloed zijn? Nagelbijten / Gniffelen
Toch nog Clown Gebeurt niet vaak, maar was nu toch echt wel over het randje gegaan geloof ik Bloos
Werd vanmorgen pas om half negen wakker toen ik me afvroeg wat ik toch hoorde. Dat was de wekker die al vanaf 7 uur aan het piepen was Clown Mijn telefoon had het inmiddels al opgegeven, de accu wilde niet meer meedoen Knipoog

Citaat:
Scum, met Mas gaat het errug goed, hij doet zowaar al een paar stapjes hier en daar en voor de rest is hij momenteel erg druk om alle lades in huis te reorganiseren (lees: alles eruit halen en er weer in stoppen en er weer uit halen en er weer in stoppen....)
Dat doen alle kinderen volgens mij. Hoor iig alle mama's er altijd over klagen Haha!

Citaat:
Sinds vanochtend ligt mijn schoonvader in het ziekenhuis, hij heeft een lichte beroerte gehad. Hij moet in ieder geval vannacht blijven maar ik geloof dat het verder wel meevalt.
Wat naar zeg! Hopelijk houdt hij er niet teveel aan over.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:05

miss_jumpy schreef:
tsja, dan moeten we ook maar niet meer gaan fietsen met sjaal Knipoog
Nee, maar met een bosrit kan ik me voorstellen dat je ergens aan kan blijven hangen, maar als je in de bak aan het rijden bent kan er volgens mij niet veel gebeuren.

Dat denk jij...
stel dat de sjaal gaat wapperen en je paard gaat op hol. Dan zou je best heel hard met je hoofd tegen de bakrand kunnen vallen, of in je beugel blijven hangen en meegesleept worden of misschien blijft die sjaal dan tijdens je val ook nog wel ergens haken...Tong uitsteken

Ik zou er niet aan beginnen hoor Haha!

Veel nuttige tips en samenvattingen van bok tegengekomen tot nu toe. Ik ben iig weer beetje opgevrolijkt *LOL*

Verder lopen de vos van lielle(wel overleggen met de fysio Tong uitsteken ) en Raimaer fijn.

Is BT erg happy met de nieuwe constructie(ik zie hem nu voor me). Hoe ging het met springen vandaag?

Ik ben heel trots op simmie. Hou vol, zowel het roken als het niet snoepen! Ach gut

En dan heb ik ook nog een hele leuke ronde wise voorbij zien komen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:11

Ik heb vandaag een echte pennymiddag gehad Haha!

Was om een uur of vier helemaal klaar met rijden en de stallen etc. Alles eruit gehad. Dus de merrie na het rijden lekker even opgeknapt, manen weer een eind korter, hoofd opgeschoren, staart even gewassen(kan ik die morgen even bijknippen) en even lekker uitgebreid gepoetst.
Otje ook even van alle blubber ontdaan en lekker even gepoetst.

En toen ben ik nog heerlijk in mijn eentje met nowie aan het stoeien geweest. Toen ze begreep dat ze op de spuitplaats niet opgegeten zou worden en dat je om moest draaien ipv achteruit er weer af heeft ze verder voorbeeldig gestaan daar.
Even lekker gepoetst, ergste blub en knopen uit de manen(als ze braaf is morgen even trekken), staart gewassen in een emmer(zelfde verhaal als de manen, zag er niet uit) want de spuit was nog wel heel spannend.
Het is echt een droppie, ze begrijpt het alleen allemaal nog niet zo. Ze durfde ook de spuitplaats niet meer zo goed af Clown (of ze vond het natuurlijk gewoon gezellig Tong uitsteken )

Was uiteindelijk nog half zeven voor ik gevoerd en opgeruimd had. Maar ik heb wel heerlijk getut met mijn paardjes!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:14

Simmie schreef:

Huh? Scum heeft toch helemaal niks gezegd?

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:28

Sjaan: Lekker ding hoor die Wise!
Simmie: Petje af voor het stoppen met roken, en zo te horen gaan die laatste 2 kilo's er ook wel af.

Bij mij zijn er gelukkig ook een paar kilo af door te stoppen met snoepen.

Gelukkig heeft iemand mij in het topic over Waula ook even uitgelegd hoe ik moet longeren Tong uitsteken Bokt is toch echt onmisbaar!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:59

Kan ik ook wel van genieten Gomir, zo'n dagje aantutten met die beesten!

Sjaan: Wise ziet er leuk uit, weer een heel ander gezicht dan jou op Lucky!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 10:23

Scum schreef:
Simmie schreef:

Huh? Scum heeft toch helemaal niks gezegd?

Heb ik hier mijn eigen bokt-rel? Bloos

Gomir, je paardjes zijn nu tip-top voor de kerstdagen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 12:35

goedemorgen Haha!

gister druk dagje, overdag heb ik 6 hoofdstellen gevet (en niet eens mijn eigen Bloos )
daarna nog de french buffet gereden. toen moest ik nog wat updating doen voor een site, snel naar huis gegaan, gegeten en mijn eigen schimmel opgehaald want die moest naar les... klein half uur rijden. Animo werd ook gebracht. schimmel sprong heel goed... we zouden eerst over een oxer van 1.45m heen maar dat vonden we toch iets te.. zeker voor 2 6 jarigen en eentje die L rijdt Tong uitsteken dus 1.35 werd het toen Haha!
die van mij liep in het lijntje te veel door.. en maakte dus een fout, nog een keer, nu zonder grondlijn. toen liep ze er bijna doorheen Lachen en de 2e keer... ik schrok me dood, ging over de 1e... gaat er een poes onder die oxer zitten Bloos! en Muis... die sprong super simpel over de oxer heen!! dus nu ik die poes heb gehad, misschiende volgende keer een hond ? Knipoog een levende grondlijn! Lachen
Animo liep ook goed(met de constructie) kon gewoon lekker galopperen... Lachen ze heeft alleen wat moeite met haar voorbeen in lijntjes, ze is niet snel genoeg en is niet altijd even voorzichtig Tong uitsteken
daarna nog lang nagezeten, toen was het half 1 Bloos! dus besloten we maar eens naar huis te gaan. was een paard die niet op de kar wilde, dus die even geholpen! beest ging steeds recht overeind... Bloos
dus ik stap uiteindelijk in mijn auto... jahoor doet ie het niet Boos! grrrr startkabels erbij... doet ie nog niks Boos!
uiteindelijk paard maar bij de animo erop gezet en toen ben ik thuis gebracht... en nu ga ik de auto weer ophalen, en moet ikover 1,5 uur op concours... Bloos! wat ik natuurlijk niet ga redden Knipoog

zo dat was mijn dagje wel weer Bloos
mijn papa ging gister overigens niet zo goed, had veel pijn enz.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 13:08

Jeetje dat is inderdaad een dag zeg BT Tong uitsteken
Echt balen van je auto zeg Scheve mond

Ach gut Voor jullie allemaal

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 13:26

Doei!
Pff heb weer veel gemist.. Laptop is weer een gecrashed..
Stomme ding! Koop je een toshiba omdat die 'zo goed waren" Mooi niet dus Boos!
Heb weer wat gemist BT Nagelbijten / Gniffelen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:35

Tuurlijk ga je dat wel redden BT Knipoog

Computers, tssssssssssssss. Moet er ook niks van hebben Anne Haha!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:24

Vandaag met Wuppie gesprongen, foutloos!! ik helemaal blij.........dacht de barrage over het hele parcours was, dus ik begon netjes bij 1, bleek dat je bij 4 moest beginnen! Kl0te, want er waren er maar heel weinig foutloos! Denk dat ik dit nog jaren ga horen van Rob.....

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 22:37

super Marieke... jammer van de barrage, maar je hoort mij verder niet, want ik had vandaag ook wel een hele domme...fout Bloos
moet ik bijna de ring in, dus ik zeg...oh ik moet echt niet de laatste hindernis vergeten hoor Bloos (was zelfde pc als de B alleen dan nog eentje meer op het end Haha!) rijd ik over 9ab...foutloos Haha! dus ik draai animo op de volte.. 'he je moet 10 nog!!!!!'

Bloos! oeps...hoe blondTTTT ben je! hihi maar liep eigenlijk wel foutloos. dus erg tevreden. 2e pc ook foutloos en 2e prijs! kon er eindelijk eens echt aan rijden Lachen

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:27

Lekkere blonde acties BT en Marieke Knipoog

Heb vanmiddag ook springwedstrijd gehad. Kees voor het eerst in het L. Ondanks in beide parcoursen een pechbalkje, was hij heel fijn te rijden.
Gisteravond met Pim springles gehad. Ze pakte fijn aan en gaf een goed gevoel. Dat geeft iig goede moed voor morgen. zullen voor het eggie in het Z

@Gomir, ff penny-en met je paarden op zn tijd is best wel nuttig.

over sjaals gesproken... ik rij nooit met sjaal, heb altijd een fleece kol om. Lekker makkelijk en zit altijd goed Haha!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 22:25

Eerst????? Haha!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 22:32

Tweedest Haha! Oef, die bejaarden komen maar slecht hun bed uit in deze donkere dagen voor kerst... Knipoog

Vandaag m'n Z-spring-debuut gehad Bloos!
1e parcours ging goed, in de dubbel een kleine hapering, maar dat losten we snel weer op. nog steed foutloos,met nog 1 hindernis te gaan, dacht ik bij mezelf: "Pim, til je poten goed op en laat die balk liggen."
... Pim zal iets groot afzetten, wsl steek ik mn hand net een fractie naar voren... en poefff --> bodemonderzoek Gestoord
Behoorlijk pissed-off beginnen we het 2e parcours. Gaat erg goed en nu ook foutloos over de laatste!! Daarna barrage: weer foutloos en snelste tijd. Dus 1e Haha! Toch weer blij.
Om maar met de legendarische woorden van Gomir te spreken: "... dan ben je ineens echt Z"
... het geeft stiekum toch wel een goed gevoel... Bloos

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 22:34

derdst Tong uitsteken

Tjee rustig hier Knipoog

Goed hoor Reeskees Vingers aflikken

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 22:37

Wat is het hier stil zeg...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 22:54

netjes RK... jammer van je bodemonderzoek, maar 2e pc compenseert weer... Lachen

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:06

Reeskees Proficiat!

Marieke, Ik heb ooit een halve dag in een parcours gestaan om te helpen. Daarna moest ik zelf rijden. Wat doe ik in de barrage: verkeerd parcours! Gestoord

Ik had vandaag mijn M2 debuut. Het ging super! Op de score na dan. Dat viel wel tegen 165 en 163 punten (maar).

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:13

Knap hoor Reesje! Go jij! Go jij!
Echt super gedaan!! Ik doe het je niet na in het Z, zit zelf al jaren in de B Nagelbijten / Gniffelen