Jammer Sjaan dat er nog niks is! Lielle: Wat leuk!
Pc: Als ik denk wie dat meisje is dan weet ik wel wie dat is. Kende haar alleen van naam en dat ze dus altijd in nijeberkoop de marathon kwam rijden met haar geweldige shetjes! Echt raar dat er nu gewoon niet meer komt. Ze kwam er al zolang ik me kan herinneren! Eerst enkelspan toen dubbel toen 4span en vorig jaar met grotere pony's. Heel erg iig!
Vakantie !! Nog wat puntjes halen straks...ben benieuwd of ik over zal gaan zal kielekiele worden ! Maar ik hoop het!! @ Sjaan: was het in der daad niet koud?! Het zal wel niet lang meer duren als je omschrijft hoe de merrie erbij staat maar ik ben benieuwd ! @ Lielle: Leuk zeg een nieuw (verzorg)paardje !! enne erg gave foto's!! @ Simmie en iedereen die naar Ede afreisd ( )! Veel plezier en succes!
Nee het was niet koud op de trampoline! Had gewoon mn kleren aangehouden met een vest eroverheen en ik had mn kussen en dekbed opgehaald. Dus was wel lekker warm!
oeii nog een uurtje en dan vertrekken we!! ben nu al zenuwachtig, maar heb er echt heel veel zin in!! Tino was gisteren een beetje irri, maar dat mag ook wel met zulk vreemd weer!! Ik hoop wel dat het droog word vanmiddag!!! Oja en eindelijk ga ik Simmie ontmoeten, heel erg maar weet nog steeds niet wie het is haha! Maar na vandaag wel!!
jeetje ik krijg net te horen dat een oud instructeur van mij van de week van een menkar is gevlogen, 79 jaar is die man!! ik heb ooit nog eens springles van hem gehad. maar zelf heeft hij altijd menles gegeven. paard was op hol geslagen en toen is de kar omgevlogen(hij zat bij ene lesklant op de kar) hij ligt in het ziekenhuis met 9 gebroken ribben,een flinke snee in zijn arm, en een klaplong en vocht in de longen