Ik heb 2 weides die ik huur, de ene zit echt alles bij inbegrepen, bij de andere herstellingen van de draad en zaken als de bramen maaien. Dan 2 weides in eigendom. Dus voor 3 weides is (her)zaaien, maaien, vetten, kalken... voor eigen kost.
1 weide ga ik dit jaar laten kapotlopen en komend najaar eens grondig laten aanpakken. Het JKK komt daar nu verdomme al door de grond geschoten
In totaal zal het iets zijn van 2,5 à 3ha vermoed ik, maar slechts 1/3 is ook bruikbaar in de winter. Vandaar dat Icaro en Henkje op stal gaan. Icaro om door te kunnen rijden (nuja...) en Henkje omwille van zijn leeftijd.
.
Echt deze Luxor is zooo genieten!
Luxor heeft ook die ene hoek waar hij vaak drama maakt. Heel soms keek hij wel enorm maar liep er wel langs zonder weg te schieten en uiteindelijk kon hij op beide handen zeer ontspannen passeren. Daarna klein rondje buiten uitgestapt zo'n 400-500 meter ofzo en ook flink + liep niet gevoelig. En om te horen van iemand anders dat het er goed uit zag vandaag is ook heel tof!

Daar is de kans op meer administratief werk groter maar de sector is wel heel leuk.
!