Dat is het plan om mee te doen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Als het zonnetje er maar bij is!
Zo kan ik best goed evenwicht vinden, en voetbal is toch geen zomersport.
. Of mijn paard heeft haar leven gebeterd of het klikte echt niet met S. Kzou nog eens moeten testen door bij S te rijden
.
Ben wel heel benieuwd! En ze geven super goed weer uit voor dit weekend dus dat zou echt ideaal zijn. Al helemaal in crossstemming
Hoop het ook voor je dat Cas een beetje zijn verstand gebruikt.
Geen spectaculaire dingen, een stukje gebroken lijn in galop, beginseltjes wijken en schoudervoor en overgangen draf-halt.
!
.
.
Het komt erop neer dat Shuddy te weinig bouwstenen heeft om spieren op te bouwen, ipv op te bouwen, worden ze afgebroken. Daarom dat hij vermagerde. Hematocriet kon je vergelijken met coureurs die doping nemen, dan is de hematocriet veel te hoog. Bij Shuddy is dat dus te laag. (moet tussen 350 en 500 zijn, Shuddy heeft 301) En in verband met de LDH kan dat spierverzuring opleveren (LDH moest onder de 700 zijn, Shuddy had 893). Gelukkig werkte ik niet veel met Shuddy, of het kon spierverzuring opleveren en 't kon miserie zijn. Hij moet meer eiwitten krijgen maar niet door middel van krachtvoer ivm zijn koliekgevoeligheid maar door luzerne en andere. Ook moet hij een vitaminepreparaat krijgen. Maar dat had de DA niet liggen, hij moest het nog bestellen bij de farmacie, dat is voor volgende week. Om het kort te zeggen, hij is conditioneel niet in orde voor de cross op dit moment. (DA heeft gezegd van ja hij is conditioneel niet in orde, maar is de vraag moet hij conditioneel in orde zijn? En ik zeg ja het zomerseizoen ga ik crossen rijden)

Tis niet in orde maar we weten het en belangrijkste van al, op tijd!
Komt wel goed tegen de zomer meid, daar zijn genoeg mouwen aan te passen!
In rust van 50 slagen/minuut tijdens inspanning uitschieters naar 115 en direct door naar 207 en gelijk terugvallen naar 97 en weer omhoog tot 150... Maar alles zu normaal zijn
Voor zover ik de 2 mannen begreep die de echo deden en opvolgden heeft 1 van hen dit ook al gezien bij topsporters en zou het net immens in mijn voordeel kunnen zijn, maar dan moet ik gewoon algemeen meer trainen op kracht en uithouding.
Lekker op het gemak longeren en rijden in de piste met mss af en toe sprongetje, maar vanaf nu tot 2 weken gaat t heel rustig zijn.
Maar 'k zie wel wat DA zegt als ik die preparaten en equitop myoplast enzo haal volgende week. 'k Ga dan vragen hoe ik nu moet werken met Shuddy. Want met die equitop myoplast moet je juist werken om die spieren er weer op te krijgen. Dit weekend ben ik toch niet thuis. Shuddy heeft rust nu al tijdje omdat 'k voelde dat er iets niet in orde was, enkel gisteren kwartiertje gelongeerd zonder hulpmiddelen, en hij liep zeer goed, schuimmondje enzo.
Hij vond 't wel leuk. Dat was zijn enigste 'arbeid' van deze week. Ik rij al een week niet meer met 'm.

)