[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:45

Ik heb me opgegeven voor de oefencrossen bij stal Maarse in de Beemster, op 11 januari, 8 februari en 8 maart.
Op 22 februari is er een indoor oefencross in Assendelft en maart SGW Amsterdamse bos.
Kijken of we de draad weer op kunnen pikken.

Wie gaat hier nog meer naar toe?

Joki

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:50

Ik sla vooralsnog de oefencrossen over. Mijn planning is gemaakt. Zo is de voorpret alweer begonnen

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 22:03

Dat is helaas te ver weg voor mij. Eerst volgende week De Mortel de training. Voor de liefhebbers, Tim Lips gaat meer trainingen geven volgende maand.

avi5987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 22:31

Even uit de meeleesmodus... Ook hier de planning aan het maken voor komend jaar! Eerst maar eens starten op de indoorcross in zeeland en oefencross in Baarle!

@amies100 waar zijn die trainingen van Tim lips?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 23:25

Is de kalender al defintief inmiddels? Nog geen crossplannen, nu zitten we nog in het indoorseizoen en de indoorplanning. Al staat het starten voor mijn man op een laag pitje. Iets met werk en veel te doen. Ik ben het rijden weer op aan het pakken, gaat redelijk. Springen zit er nog even niet in, eerst maar eens een paar weekjes rechtuit rechtaan rijden. Dat is al moeilijk genoeg voor me op dit moment.

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 23:45

Hihi die trainingen van Lips wil ik ook wel weten waar je die kan vinden. O:)

Hier zijn we op het moment een stapje terug. Zelf even 2 weken niet kunnen rijden ivm een ontsteking bij mijzelf. Daarna pakte ik het rijden weer op, maar dat gaat niet meer zo lekker. Calippo is heel erg weer grenzen aan t opzoeken hoever ze kan gaan. Dus weer flink consequent zijn en rijden! Niet afwachten. Pff soms best lastig met een stuiterend paard.

Maandag kerstspringen in Renswoude met mijn jonge "bijrijd" connemara pony! :P {:)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 23:51

Susan kalender is definitief

1 februari begint de opgeefstress voor mij weer. Ik hoop dat 4x inderdaad scheepsrecht is en ik dit jaar chaam ook daadwerkelijk kan rijden

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 09:55

Amber leuk, dan zie ik je ook! Kan zelf helaas nog niet mee doen maar mijn man doet wel mee. Is dat met de pony van Troy? Ben heel benieuwd vond het op de foto echt een leuke pony om te zien. Geloof dat het puntenspringen is deze keer. Benieuwd wat er nu weer in de bak wordt gezet :D.

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 10:34

Ja is de pony van Troy! Hij heeft wel al iets gesprongen en hier en daar oefenparcourtje bij vorige eigenaar. Troy durft zelf nog niet, dus ga ik :D 40cm :+ Aangezien ik nog niet met hem gesprongen heb, oefen ik dat vandaag even ;)

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 10:43

De trainingen bij Tim Lips zijn in Breda. Meer info volgt denk ik via Facebook en Twitter.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 13:07

venga schreef:
De trainingen bij Tim Lips zijn in Breda. Meer info volgt denk ik via Facebook en Twitter.

Zo balen dat het voor nog zo ver weg is.. :(

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 14:38

Op welke facebook? Dan ga ik die ook volgen! :D

Hier eventjes McFlurry spam. Net geoefend voor het kerstspringen {:)
Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:18

O hij kan best hoger dan 40 cm, ziet er goed uit!

Ik heb vandaag toch ook de stoute schoenen aangetrokken en een sprongetje gewaagd. Ging heel goed, kan ik dus ook voorzichtig weer op gaan pakken. Ik ben blij!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:38

heee
Ik ben met mijn kalender bezig maar ik kan het volgende even niet vinden..

ik wil graag Markelo rijden in het L dus op maandag 6 april. Maar ik wil ook graag Westerbork rijden en dat is op 11 of 12 april. Mag dit? Of moet er perse 7 dagen tussen zitten? Ik kom er niet echt uit met het reglement..

Jullie een idee? Anders moet ik kiezen... Dat wil ik niet haha :D

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 10:33

Die trainingen zijn inderdaad in Breda bij Lips Stables, hou de fb pagina van Tim zelf of zijn pagina Ticket to Rio in de gaten. Daar komt meerdere info op verwacht ik.
Degene die vorige keer hebben meegereden hebben nl al een uitnodiging ontvangen vandaar dat ik het weet :D

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 11:16

Bedankt! Ik ga de pagina in de gaten houden. ;)

@_Elke, dit is het enige wat ik in het reglement kon vinden.: "Paarden en pony’s mogen niet vaker dan één maal per week en maximaal twee weken achter elkaar op een
eventingwedstrijd worden uitgebracht waarbij een week van maandag tot en met zondag is."

Er staat niet echt hoeveel dagen ertussen moeten zitten. Volgens mij mag je die twee starten, maar voor de zekerheid kan je een mailje naar de KNHS sturen.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 00:39

AmberB_ schreef:

@_Elke, dit is het enige wat ik in het reglement kon vinden.: "Paarden en pony’s mogen niet vaker dan één maal per week en maximaal twee weken achter elkaar op een
eventingwedstrijd worden uitgebracht waarbij een week van maandag tot en met zondag is."

Er staat niet echt hoeveel dagen ertussen moeten zitten. Volgens mij mag je die twee starten, maar voor de zekerheid kan je een mailje naar de KNHS sturen.

Tnx, als Markelo op maandag is en Westerbork op zondag dan is het dus in dezelfde week en mag het dus niet. Maar ik heb het al opgelost ;-) Markelo start ik B op zaterdag en dan Westerbork L op zondag dan mag het weer!! :-D wiii mijn eerste L cross uitgekozen!! :-D

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 12:10

AmberB_ schreef:

Amber goed dat je dat zegt.
Want ik had in mijn agenda Hulsberg op maandag en zaterdag Maarsbergen willen plannen. Dat gaat dus over. Geen Maarsbergen voor mij dan

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:15

Amber ik heb het zojuist op FB voorbij zien komen :)

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:51

Thanks! Ik zag het! Had de pagina geliked. :p

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 13:59

Ik ga waarschijnlijk toch ook naar Tim Lips! Samen met een vriendin. Hopen dat we mee kunnen doen!

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 16:31

Hoihoi iedereen een fijne gezellige kerst gewenst! {:)

En ik sta op de lijst voor de training bij Tim Lips!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 18:35

Yesss ik sta ook op de lijst van Tim Lips! Vriendin en ik gaan op zaterdag 31e zin in!!

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 19:21

Iedereen een Gelukkig Nieuwjaar!! :D

Ik weet niet hoe jullie paarden er vandaag bijstonden, maar die van mij heeft vannacht aardig door gefeest :')

Afbeelding

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 20:16

Haha leuk Amber!

Iedereen een gelukkig nieuwjaar!! Dat we maar mooie crossen mogen rijden!!

Mijn paardje heeft alles overleefd, vandaag dagje vrij om beetje bij te komen van vannacht!