Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
caro29 schreef:Zijn er nog mensen die interesse hebben in een uitleg met linkje foto's van wat Duitse crossen? Voor in dit topic SplashIsLief @ [SGW] Alle info over de bekende SGW's
Dan wil ik dat wel maken. Ik heb er iig 3 met foto's. Loningen, dorpen en neu versen
maar voor anderen wellicht handig ?? Sannnn schreef:Omdat, naar wat ik gehoord heb, Renswoude een eigen jonge paarden rubriek maakt. Dus niet diegene die de KNHS uitschrijft bij bijvoorbeeld Chaam. Renswoude maakt een eigen rubriek en daarbij ook eigen regels.
Het Z is een stuk naar beneden gegaan ook zag ik ( eerst 2500-3500) nu nog 2600-3120meter. Wel grappig alles weer eens door te lezen.
SplashIsLief schreef:Daar heb ik toevallig iets over gelezen vandaag Bianca. Organisaties die dit jaar nog teveel meters hebben krijgen dispensatie
dan ben ik wel benieuwd waar jij dat gelezen heb want vooral voor de M en Z is het best flink ingekort ?? is dat dan vanwege veiligheid ?? b en L is hetzelfde gebleven. 
Ik kon hem op mijn telefoon niet vinden maar blijk hem toch te hebben.Jetske schreef:Kan zo snel even geen terrein bedenken waar het specifiek geschikt is om trakheners te oefenen. Meeste terreinen hebben er wel één (of een paar) liggen
Al is het maar om van mijn eigen trauma af te komen.