[SGW] Setjes ruiter en paard SGW deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:37

muts_marijke schreef:
ze zeggen dat ze daar speciale inleggers voor hebben Eef, bij een wielrenners winkel/ fietsen winkel :) heb ik gehoord

Met die tip ben ik erg blij! Met mijn lange smalle hoofd gaan alle caps wiebelen :)

EvelienH

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:40

Heleen, de Charles Owen Hampton valt heel smal. Ongeveer de enige helm die perfect aansluit. :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:44

Die heb ik ook al eens op gehad, maar dat zat ook niet. Bovendien voelde ik me net Calimero daarmee. Doordat ik wel een lang hoofd heb, heb ik een grote maat nodig, dan lijkt die cap weer net zo'n grote eierdop op mijn smalle hoofd ^)
Ik wil het nu met de Samshield proberen, maar daar ben ik nog even voor aan het sparen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb een superfijne Tipperaryhelm, die zit echt top, maar dat vind ik weer geen porum in de hogere dressuur. Nu dressuur ik nog met een hoedje, maar die gaan er natuurlijk uit vanaf april

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:42

hennienke123 schreef:
florence123 schreef:
hier een foto van mijn nieuwe set besteld bij custom XC
het dekje wijkt af van kleur, ik heb ook een polypad (lichtblauw met donkerblauwe bies) deze komt perfect overeen maar er zit geen geel in, dat vind ik jammer.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

wat denken jullie? is het goed zo? of toch beter de polypad?

edit: er staan ook hotfix sterren op mijn zadeldoek en normaal ook sterren patroon op Colorado zijn poep geborsteld. *D

die zadeldekje heb ik ook!! vet gaaf zet! :D

waar heb je hem gekocht?
ik zou er graag nog zo 1 hebben maar heb hem gekocht in Aachen...

minkxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:46

aaah zo leuk die setjes! mijn droom setje is in het lichtblauw (babyblauw) met bruin zadel, hoofdstel, cap, laarzen en peeskappen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 14:01

minkxx schreef:
aaah zo leuk die setjes! mijn droom setje is in het lichtblauw (babyblauw) met bruin zadel, hoofdstel, cap, laarzen en peeskappen!

hihi dan rij ik in jou droomsetje :P heb alleen geen peeskappen maar cross beschermers :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 18:04

Afbeelding
Paarse dek en oornetje krijg ik van de lieve sint. Spoorriempjes er zelf maar bijgekocht.
Mijn Styles passen er niet echt perfect bij, maarja daar zit zo'n afstand tussen.. hoop dat het niet te erg opvalt.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 18:58

Leuke kleur!!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 19:00

Loetie ergert zich groen nu over het kleurverschil :') maar ik vind het wel passen ;) inderdaad wat je zegt, de beenbeschermers zitten ver genoeg weg om het kleurverschil op te kunnen merken :j

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 19:55

Haha ja denk het ook over Loetie :P
Nouja ik twijfelde ook, maar dat paard is minstens 1,75, dus zit een heeeeele grote afstand tussen :+

Rox, hoe is het met je paard?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:08

hahahahaha je rijd 2x door de bagger en dan zijn ze zwart. ;) daar zal ik me iig niet aan storen!! Vind het een leuke set SM!!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:27

muts_marijke schreef:
hahahahaha je rijd 2x door de bagger en dan zijn ze zwart. ;) daar zal ik me iig niet aan storen!! Vind het een leuke set SM!!!

Dankje :D
Ben er ook wel trots op, en dat van die beenbeschermers is zeker waar haha ;)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:40

Ik was heel blij met mijn knalgroene springschoenen, maar na hindernis 2 waren ze al zo zwart :')
Nitro maakt het goed hoor ;) hij is jolig als een deur en verveeld zich stierlijk. Ieder papiertje is eng en ohhhh, die shetlanders van de stalhouder zijn echt :oo :oo scaaarryyyyy... Met als gevolg :evaw: weg peerd :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:51

Roxxiejj schreef:
Ik was heel blij met mijn knalgroene springschoenen, maar na hindernis 2 waren ze al zo zwart :')
Nitro maakt het goed hoor ;) hij is jolig als een deur en verveeld zich stierlijk. Ieder papiertje is eng en ohhhh, die shetlanders van de stalhouder zijn echt :oo :oo scaaarryyyyy... Met als gevolg :evaw: weg peerd :')

Fijn! Maar gaat natuurlijk nog allemaal erg lang duren ofniet :(:)?
En zelfs die van mijn ging gister uit zijn dak... terwijl hij soms zo'n dooie lijkt :P Pony die naast de bak in de wei stond ging uit zijn dak :')
En ja ik had crosstraining en toen waren ze ook grijs :+
dus ga me er niet te druk over maken :=

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 20:53

Voordeel dat in iedere cross een waterbak zit, dan komt de kleur weer ietsje terug ;)

Gaat zeker nog een tijd duren. Zit net een maand op met stappen. Moet begin januari weer terugkomen voor de 2de scan. Hopelijk is die wat positief.....

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:07

Pffff, ben ff 1 weekendje niet op bokt en er wordt gelijk over me geroddeld :oo Hahaha!
Maar goed, hoef in ieder geval niet te zeggen wat ik van de set vind. Vind de kleur van de Styles wel echt super! (Maar de paarse kleur van BR had daar beter bij gestaan denk ik) :Y)

Ik ben inmiddels aan de set voor mijn man begonnen. Heb een bruin/beige dekje met oornetje van Schockemoller gekocht (voor onder de kerstboom). Komt gewoon zwart tuig op, met dalmar beschermers, zwarte BP en rijbroek. Ga nu nog voor bruine springschoenen en een bruin shirt (hopelijk die van de eventingshop, maar die zullen we in deurne eens onder de loep nemen). Ik ga nu dus alleen nog even kijken of we het blauwe rastertje in de Dalmars een ander kleurtje kunnen geven.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:41

canter heeft de point two maat S in de aanbieding!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 16:51

Gelijk even nagemeten met BP aan, maar het zou net wel, net niet kunnen. Doe het dus ook niet. Als ik nu nog iets breder zou worden zou het niet meer passen en dat risico neem ik liever niet.

minkxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:23

muts_marijke schreef:
minkxx schreef:

hihi dan rij ik in jou droomsetje :P heb alleen geen peeskappen maar cross beschermers :D

GAAAf! hahaha, ik droom nog even verder.. en hoop dat als ik wakker word heel veel geld heb.. hahaha

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 08:50

Sm: breedte is niet het punt, dat kan je aanpassen. De maten zijn aan de hand van lengte van je rug.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 12:03

Annelien92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:09

Even een vraagje, ik zoek een bedrijf dat ook oornetjes kan borduren.. ben nou bijna compleet, moet alleen het logo van Seashepherd nog op mijn dekje en op zn oornetje..

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:11

Kan dat niet gewoon bij een winkel die ook op dekjes naait? Gaat om het apparaat lijkt mij. En ze borduren wel vaker op dat voorstukje van een oornetje.

Annelien92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:12

ja heb enkel een gebreide, winkel bij mij in de buurt zei dat het niet kon..

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:34

Dan naai je er zelf een stukje stof op?
Vervolgens laat je m dan borduren! Of omgekeerde volgorde... :P