muts_marijke schreef:ze zeggen dat ze daar speciale inleggers voor hebben Eef, bij een wielrenners winkel/ fietsen winkelheb ik gehoord
Met die tip ben ik erg blij! Met mijn lange smalle hoofd gaan alle caps wiebelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hennienke123 schreef:florence123 schreef:hier een foto van mijn nieuwe set besteld bij custom XC
het dekje wijkt af van kleur, ik heb ook een polypad (lichtblauw met donkerblauwe bies) deze komt perfect overeen maar er zit geen geel in, dat vind ik jammer.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
wat denken jullie? is het goed zo? of toch beter de polypad?
edit: er staan ook hotfix sterren op mijn zadeldoek en normaal ook sterren patroon op Colorado zijn poep geborsteld.
die zadeldekje heb ik ook!! vet gaaf zet!
Roxxiejj schreef:Ik was heel blij met mijn knalgroene springschoenen, maar na hindernis 2 waren ze al zo zwart![]()
Nitro maakt het goed hoorhij is jolig als een deur en verveeld zich stierlijk. Ieder papiertje is eng en ohhhh, die shetlanders van de stalhouder zijn echt
![]()
scaaarryyyyy... Met als gevolg
weg peerd
muts_marijke schreef:minkxx schreef:aaah zo leuk die setjes! mijn droom setje is in het lichtblauw (babyblauw) met bruin zadel, hoofdstel, cap, laarzen en peeskappen!
hihi dan rij ik in jou droomsetjeheb alleen geen peeskappen maar cross beschermers