Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dan hoef ik niet zo'n eind te stuntelen met m'n krukken, mag niet bij de winkel parkeren Mootje schreef:Nee, is gevlucht in WOII en heeft eigenlijk alle banden met Friesland verbroken behalve wat familieleden, wilde ook de taal niet meer spreken enzo....

) maar nu na de blessure vind ik het ernaast eigenlijk net zo leuk. Wandelen gaat de laatste tijd echt prima, dus dat doen we nu ook wel eens op onze stapdagen. De lange lijnen doe ik enkel in stap (moet van de DA als het even kan twee keer in de week grotendeels in stap trainen) en ik ben het vooral leuk gaan vinden omdat ik merk dat het ook echt helpt voor het rijden. Hij is na een lange lijnen dag altijd fijner in de hand en echt zoveel losser. Ik vind het ook wel fijn om te zien wat hij doet ipv enkel te voelen en te hopen dat mijn gevoel goed is.
Rosa_ schreef:Mistid: gemeente Ten Boer (Jaaa, de bijna overstroomde gemeente). Behandel hier alle vergunningaanvragen en schrijf stukken voor de raad en voor het college van B&W en nog wat losse opdrachtjes. Niet helemaal mijn ding, zo'n bureaustoel + computer 8 uur per dag, maar wel hele aardige mensen.
. Wij hebben de hele winter van het HTC gelest in Woltersum, dat ligt ernaast.
wel fijn dat Bam dan zo goed gestalt staat, hoef je je geen zorgen te maken.
Heb even in je profiel gespiekt maar je lijkt mij een fijne ruiter die de paarden fijn voor elkaar heeft!
Mootje schreef:JantineCitaat:KNHS Eventingreglement
Artikel 316
3. Bij een gelijk aantal strafpunten is de winnaar degene met het minst aantal strafpunten in de cross-country. Is de uitslag dan nog gelijk, dan is de winnaar degene die in de cross-country de toegestane tijd het dichtst benadert.

Ik ben voornamelijk bezig met wat inbuigen op voltes en rechte lijnen te lopen op de binnenhoefslag. Het lukt me nu eindelijk goed om op de binnenhoefslag te blijven en niet elke keer weer op de hoefslag uit te komen en er niet meer vanaf te komen. Heeft bijna 4 maanden geduurd, maar he, het lukt niet wel! Haha
Ik vind het leuker dan gedacht, gaat wel veel tijd in zitten.