[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:09

Succes Joki!

Idd leuke blije foto Vief!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:11

Programma Barchem vind ik helemaal een beetje bijzonder in elkaar steken :o . Er zal gerust goed over nagedacht zijn, en overal is (meestal) een reden voor, maar ik vind het opvallend dat iemand uit Gorssel (om de hoek) op zaterdag het hele programma mag afwerken terwijl mensen van veeeeel verder weg, het programma over 2 dagen hebben.

Iedereen veel succes op cc en sgw vandaag. Morgen mag ik weer 2 proefjes (voorlezen) :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:13

Volgens mij hebben ze gewoon de inschrijvingslijst gevolgd Texelse. Want clubgenootje van mij heeft op de valreep opgegeven en die mag alles op de zaterdag. Ze hebben zo te zien geen rekening gehouden met afstanden etc. Wie het laatst opgegeven heeft heeft mazzel zeg maar.

Succes Joki vanmiddag!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:23

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:51

Mogge,

CC gangers en Diepenheimgangers succes!
@ Sim leuk geschreven. Die de Manvan schrijft altijd hilarisch. Heb beide boekjes.

Het gesleep met de paarden naar de manege gaat beginnen. Lang leve het najaar, winter en voorjaar! Ik ben benieuwd hoe de bruine merrie het gaat doen. 7 jaar geen binnenmanege gezien maar zal vast geen probleem zijn.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:52

Noor is ook niet heel erg blij met Barchem want ze moet nu ook weer heel vroeg weg, terwijl ze (als ze er een klein beetje rekening mee hadden gehouden) best op een normale tijd weg had gekund.
Ook zaterdag is het vroeg dag, maar ja het is niet anders. Stel hé, stel dat het nou super gaat, doen ze dan een eventuele prijsuitreiking aan het einde van de dag of gewoon na afloop van de rubriek?
Lielle, lekker zo vroeg starten, daar ben je dus helemaal niet blij mee. En de rest van de dag heb je maar leuk te besteden ergens of met iemand of met iets.

Ik ga met Noor even bij KJ kijken, daarna boodschappen doen voor het nieuwe huis (lees koffie, thee en aanverwante zaken), daarna naar tuincentrum de Boet voor vazen kijken (heel groot), lunchen, verder shoppen en dan is de dag weer om.

Allemaal een zeer plezierige dag en alle CC-gangers heel veel succes.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:54

ik was idd niet blij :n Maar goed, heb eea geregeld, en ik heb nu wel zaterdag de tijd om iedereen aan te moedigen :))

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:57

@ Margreet daar ben ik ook benieuwd naar. Ik denk dat de kampioen de hele dag moet blijven. Huldiging van alle kampioenen? Hopelijk doen ze het na de L.
@ Vief wat een happy paard heb je!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 09:59

prijsuitreiking is idd aan het eind (iig zeker pas na het Z), omdat het om een kampioenschap gaat. Ojee kan iig al op tijd naar huis, dat is geregeld.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:04

Super dat Ojee op tijd naar huis kan Lielle. Lekker getraind nog bij Rob gisteren? Ga ook eens kijken of What al naar huis kan, zou het Z graag willen zien in de cross. Op een prijs reken ik niet, ga voor het vertrouwen na Hattem. Hoop Barchem fijn uit te rijden en dan ben ik tevreden. :)
Is jullie bak al zo bevroren Caro? Hier valt het wel mee.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:11

Ojee ging super gisteren, zo ontzettend brutaal :+: Ik moest echt opletten, alles wat ze zag begon ze op te trekken. Ik heb oa de hoge afsprong (met het eventingshop bord) gedaan met dan op drie galopsprongen de tractorbanden, en dat ging echt top. Ze liet zich heel netjes vallen, zag de banden en ging zelf, ik hoefde alleen maar mee te zitten. Zelfs Rob applaudiseerde :oo

Ik ga trouwens ook voor een fijn rondje, gewoon het seizoen lekker afsluiten. Maar als Ojee al naar huis is, kan ik mooi nog jullie allemaal zien rijden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:20

Wat belachelijk dat ze totaal geen rekening hebben gehouden met de reistijden..

Lielle: fijn dat jij al wat moois hebt kunnen regelen :) En wat goed van je training!
Margreet: klinkt als een prima dag!
Sim: super leuk dat stuk :D
Caro: balen dat je thuis niet kunt rijden nu..

Ik ben helaas wat later dan gepland op weg naar stal :) Woll kijkt idd nogal blij al was ze niet zo heel erg braaf :=

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 22-10-11 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:21

Klinkt supergaaf je training Lielle

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:26

Goedemorgen!!

Gister helemaal blij. Wedstrijd van me broertje ging super met de witte :D De 1e proef 183, dus meteen al ze eerste winstpunt. En de 2e proef 186 dus nog wat hoger zelf. Echt ontzettend trots op hem. Hij rijd er nu misschien pas 6 weken op(hij rijd maar 1x in de week). Nu lekker doorgaan om zo wat meer te leren van de pony.

Ik zelf zit met dilemma's in me hoofd. In 2012 paarden of pony's. En ga ik al vind ik het 1000x niks eigenlijk maar ik wil zo graag dat beter word en het moet gewoon kunnen, komend binnenseizoen me richten op dressuur. Wel 1x in de week springles om dat vast te houden en 1x in de maand wedstrijdje ofzo. En verder alleen maar dressuur. Ik wil het zo graag voor elkaar hebben.

Maar ik ben dus ook super benieuwd naar de wedstrijdkalender van volgend jaar, ga ik idd paarden rijden dan is maarsbergen voor mij ook erg aantrekkelijk!

Starttijden Barchem: Ik moet vroeg dressuur rijden, rond 9 uur :wow: Tot nu toe had ik steeds luxe tijden met rond 11 a 12 uur!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 10:35

Goedemorgen ladies!

Gister niet online geweest ivm tripje Walibi (Halloween fright nights was echt geweldig) en nu voor straf meteen weer eerst een boel bijlezen :D

Zometeen dus een iets uitgebreidere reactie!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:03

Goeiemorgen :Z
Ik ga zo naar stal en dan richting Delft!

Veel plezier iedereen vandaag met de leuke dingen!
Leuke foto Vief :D
Jeetje Lielle, dat zijn geen fijne tijden!
Succes Joki
Was het leuk Kris? Ik ben vorige week zondag geweest :D In alle haunted houses geweest ook?
Goed stukje Sim!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:38

Vief: wat een leuke foto!! (en die tweede := ).
Lielle: balen van je tijden. Wel lekker natuurlijk dat je nu kunt blijven kijken. En dan maar hopen op mooi weer.
Had inderdaad het idee dat ze gewoon opgave-volgorde gebruikt hebben. Kunnen ze misschien beter achterstevoren doen dan!!! Ik snap ook niet dat er niet meer commentaar is dat de dressuur van de B op zaterdag is. Blijkbaar vindt iedereen dat normaal ^) .

Pffff, ik vond het wel stressen vanochtend, maar de twee kleine dames zijn naar de opfok vertrokken. Quinty liep zo de trailer op, Qira moest natuurlijk even sputteren, maar met drie man sterk was ze zo de klep op geduwd 8-) . De hoefsmid was er vanochtend al om 8 uur, dus ze zijn mooi nog gekapt voordat ze op pad gingen. En nu kon hij mooi helpen laden, dat was helemaal top.
De reis ging goed (alhoewel ik als de dood was dat ze door het zeiltje zouden komen, maar geen poging ondernomen (denk ik). Qira was beetje nat, Quinty helemaal niet. Ze staan nu in een grote box, daar komen er straks nog twee bij en dan gaan ze maandag met nog een stel in een loopstal. Ik vind het allemaal wel spannend hoor.

Nu ga ik de moeders en andere achterblijvers weer in de wei zetten. Nog een paar dagen denk ik en dan moet de boel op stal. Als het van de week gaat regenen, is het gedaan met het weideseizoen -O- .

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 11:43

Snoekie: Het was geweldig! We zijn alleen in Alice in Horrorland en The Villa geweest. Alice was echt mooi gemaakt met die 3D dingen en alles dat om je heen draait! Ik liep al onwijs op mijn tenen, omdat al die scare acteurs mij steeds moesten hebben en zijn toen de villa in gegaan. Ben in 10 minuten tijd wel 10 jaar ouder geworden, maar man wat gaaf!
Lielle: Leuk dat je aan me gedacht hebt, had er graag bij willen zijn. Het klinkt namelijk als een super les. Helaas was ik in de Flevopolder. Volgende keer gewoon weer laten weten wanneer je gaat!
Itsme: Fijn dat de hondjes behandeld zijn en het goed gegaan is.
Vief: Die eerste foto is echt leuk!
Noor: Ik zit me hier al eventjes af te vragen hoe iemand je per ongluk tegen je hoofd kan schoppen? Wel al iets minder erge hoofdpijn?
Caro: Welkom in de kou, fijn dat Lissabon leuk was.
Leliaardje en Tientjeh de stroomstoring overleefd?
TeeGee: Leuk dat de nieuwe crack zo ruig springt, al iets gevonden voor 5 november?
Anthea: Goed dat strafkamp gewerkt heeft voor je Draakje.
Eef_Bam: Leuke filmpjes. Ziet er goed uit!
Joki: Ook hier nog steeds geen goede bitkeuze kunnen maken. Vervelend probleem! Ik mzit nu toch aan een Myler te denken.
Sannn: Hoofdpijn hopelijk al een beetje minder? Waarschijnlijk morgen meeten bij Rob! Gezellig!
Sanurie: Knap paard hoor. Die van mij proberen ook met veel friemelen de praam los te krijgen, ze zijn alleen niet zo knap als jouw paard!
Henny: Stout paard heb jij!
Sim: Hilarisch topic en zo herkenbaar!
Leliaardje: Nu lekker ontstressen.

Zo, ik ben weer op de hoogte!

Nu op de zaak, straks even snel naar de paarden, daarna naar de kapper (voor weer een compleet andere coupe, heerlijk) en vanavond bij mijn ouders eten. Lekker dit soort dagen!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 12:35

Eindelijk tijd om bij te lezen! :)

Erg mooie foto's van Hattem allemaal!
Leliaardje leuk dat de crosstraining zo goed ging, mooie foto van Giga.
Mandy wat spannend allemaal, gelukkig dat de operatie geslaagd is!!
Mootje slimme actie om het verkeerde paspoort mee te nemen..... :oo
Sanurie wat onwijs balen van je wedstrijd. :(:) Goed van je broertje.
Over hoofdpijn...daar heb ik nu eindelijk geen last meer van door mijn nieuwe lens. Je word er echt onwijs chagerijnig en moe van!!
Bvw ik weet niet of je pukkels krijgt van AB, maar beetje groene leem op je gezicht en het is zo weg. :D
Caro welkom terug :)
Evie de filmpjes zien er goed uit!
Sann leuk dat je met de kinderfysio mee was! En verstandig dat je toch rustig aan doet.
Henny, dat is nog eens doorzettings vermogen :P 1,5 uur is wel lang zeg.
Vief wat een leuke foto zeg :D Die andere heeft wel wat weg van een pirouette....
Joki veel succes vandaag, ik duim voor je dat jullie fijn rondkomen!
Lielle super van je training!

Ik ben vannacht druk geweest in mijn slaap!! Heb ons hele huis opgeruimt en schoongemaakt, was naar de sportschool geweest en heb een marathon gelopen.
Was helaas een droom ^)

Vandaag maar beginnen met de kast leegruimen op stal. Nog even en dan mogen de dames naar hun nieuwe plek verhuizen. :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 12:58

Danielle heeft hard gewerkt vannacht :+ . Wel balen dat je dan niet in een schoon huis wakker wordt := .

Ontstressen lukt hier nog niet zo hard: Dolly (moeder van Qira) loopt de tent af te breken. Ze loopt te vliegen door de wei en aan een stuk door te hinniken. Nu snap ik waar Qira haar gedrag van heeft: niks volbloed: gewoon van mama ~~}> . Dawn is volgens mij dolblij dat ze van Quinty af is: ze heeft twee keer gehinnikt en loopt nu heerlijk te grazen.

Ik ga de trailer schoonmaken en het schot er weer inzetten en dan vanmiddag weer met Giga naar de Hatertse vennen!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 13:04

Jammer dat ik vanmiddag bij de kapper zit, anders had ik ook even naar het ven gegaan, het is heerlijk weer om daar nu te rijden Leliaardje!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 13:07

Kris schreef:
Jammer dat ik vanmiddag bij de kapper zit, anders had ik ook even naar het ven gegaan, het is heerlijk weer om daar nu te rijden Leliaardje!

We moeten echt een keertje afspreken! Vorige week was het ook super.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 13:11

Ga je ieder weekend?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 13:16

Alleen als Laurie geen wedstrijd heeft. Dus dit weekend wel en dan in ieder geval 2 weekenden niet. En dan natuurlijk beetje afhankelijk van het weer.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 13:19

Ik hou iig over drie weekenden een middag vrij voor je :D