Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Er zal gerust goed over nagedacht zijn, en overal is (meestal) een reden voor, maar ik vind het opvallend dat iemand uit Gorssel (om de hoek) op zaterdag het hele programma mag afwerken terwijl mensen van veeeeel verder weg, het programma over 2 dagen hebben.
Maar goed, heb eea geregeld, en ik heb nu wel zaterdag de tijd om iedereen aan te moedigen

Ik moest echt opletten, alles wat ze zag begon ze op te trekken. Ik heb oa de hoge afsprong (met het eventingshop bord) gedaan met dan op drie galopsprongen de tractorbanden, en dat ging echt top. Ze liet zich heel netjes vallen, zag de banden en ging zelf, ik hoefde alleen maar mee te zitten. Zelfs Rob applaudiseerde
En wat goed van je training!
Woll kijkt idd nogal blij al was ze niet zo heel erg braaf 
De 1e proef 183, dus meteen al ze eerste winstpunt. En de 2e proef 186 dus nog wat hoger zelf. Echt ontzettend trots op hem. Hij rijd er nu misschien pas 6 weken op(hij rijd maar 1x in de week). Nu lekker doorgaan om zo wat meer te leren van de pony.
Tot nu toe had ik steeds luxe tijden met rond 11 a 12 uur!
).
.
. De hoefsmid was er vanochtend al om 8 uur, dus ze zijn mooi nog gekapt voordat ze op pad gingen. En nu kon hij mooi helpen laden, dat was helemaal top.
. 

Goed van je broertje.

1,5 uur is wel lang zeg.
Die andere heeft wel wat weg van een pirouette....
. Wel balen dat je dan niet in een schoon huis wakker wordt
.
. Dawn is volgens mij dolblij dat ze van Quinty af is: ze heeft twee keer gehinnikt en loopt nu heerlijk te grazen.