[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:15

Ow ja, Sim.. je hoeft me niet meer te stalken ;)

En nog een ow ja, werd vanavond gebeld of ik te porren was voor een rol in de organisatie van SGW Dijkgatbos (deed natuurlijk al de website) en hup, voordat ik het wist zat ik in het wedstrijdsecretariaat :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:18

@ Mootje ik had ze speciaal besteld, over het algemeen is het dan niet de bedoeling het in de winkel te leggen. Heb er 1 10 seconden omgehad en toen zag ik dat ie niet paste en de ander is niet uit de verpakking geweest. Van de voor en de achter benen. Had ze wel terug kunnen sturen naar Kentucky maar vond dat te omslachtig. Dacht er is vast wel iemand hier die ik er blij mee kan maken :D
@ Annetje dat is balen! Weet exact hoe zeer het doet!!! Ik heb veel baat gehad bij joghurt en koude natte handdoeken en de after sun uit Spanje van mn tante!
@ Dat wordt een duur veulen Evelien ;)
@ Noor als ik het met mijn goede zorgen voor zou kunnen blijven dan was ik dag en nacht op stal. :D
Fijn dan Jer later wel fijn was. Vervelend dat Nudine zo onrustig was.

Ik heb net even met mijn cross instructeur gebeld die zondag ook Zeus zijn been heeft gezien en met hem overlegt dat ik hem nu een week stil moet zetten, (dus vanaf 04-07 staat ie stil en ik mag er 11-07 weer op) ALS HET BEEN DUN IS. Dan heb ik de 17e cross les, en de week erop sgw Ermelo. Twijfel nu al of ik dat niet gewoon allebei af moet zeggen. Zouden jullie de cross les wel rijden en de sgw ook?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:20

sussie beterschap
jantine inderdaad jammer dat je geen leuke foto's hebt. (ik ook niet echt hoor. verkeerde timing)
joki jammer dat er bij de ta niks was (maarja ook wel weer fijn natuurlijk) hopelijk gaat het nu met het rijden beter
anthea heeft geen idee hoe haar tentame is gegaan
caro is druk bezig geweest om paard over de sloot te krijgen. En beterschap
marijke mooi dat er niks te zien was op de foto's.
vief dat klinkt allemaal wel gezellig, leuke foto's van GG
corien dat klinkt niet fijn
snoekiej fijn dat je toch iets duidelijkheid hebt.
mootje leuk filmpie maar vind het toch wel beetje gevaarlijk eerlijk gezegt.
evelien mooi dat ze zelf hengstig is geworden. wel duur moet ik zeggen

zo was weer heel druk op het werk. spierpijn wordt al beter ben flink aan de poets gegaan maar me nek en rug doen wel heel zeer.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:29

_Noor schreef:
En nog een ow ja, werd vanavond gebeld of ik te porren was voor een rol in de organisatie van SGW Dijkgatbos (deed natuurlijk al de website) en hup, voordat ik het wist zat ik in het wedstrijdsecretariaat :+

Gezellig Noor, tenminste, als ik er zondags ook weer ben. Je haalt de gemiddelde leeftijd van de sgw Dijksgatboscommissie wel behoorlijk omlaag!! tot nu toe was de jongste ruim 50 (Sam??) geloof ik.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:33

MM ik zou het gewoon nog even aankijken. Je hebt nog genoeg tijd om daarover na te denken toch?

Noor ik ben nu vanaf 10-05 bezig, dus dat is 3 weken? We hebben hier op stal een pony staan die al langer niet heeft hoeven werken, maar die ziet er nog even rond en gezond uit. Vies is echt heel erg mager, heeft geen hals meer, ribben zijn te zien, ielig kontje.
Denk dat ik hem nu gewoon nog wat meer brok ga voeren de komende week (voer ik namelijk zelf, dus kan ik klein beetje meer geven) en dat ik hem dan ook meteen wat extra hooi of gras laat eten. Kijken of hij dan weer wat vet wil kweken. Hij ziet er nu gewoon echt niet uit.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:35

Vreemd zeg... Idd wel even in de gaten houden of ie niet wat anders onder de leden heeft!

Ik ga op tuk, morgen weer drukke dag! :evaw:

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:37

Wat vreemd van Vies Annetje, ik zou daar even met een DA over bellen. Misschien kan je dan al wat simpele dingen aanpakken.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:46

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:48

_Noor schreef:
Ow ja, Sim.. je hoeft me niet meer te stalken ;)

:D +:)+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:55

haha itsme, bedoelde idd 10-06 toen ging ik namelijk oefenspringen en dag erna bedacht dat hij toch echt niet fijn en 'goed' aanvoelde.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:57

Mij ook niet Sim :P

Net bij mijn oom en tante langs geweest, mocht Vorstin niet beter worden, heb ik daar een heel mooi plekje voor haar gevonden!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 23:00

Avond :wave:

Ben terug van ons 1e dagje CC. Liep lekker hadden over de 100 B starts en ook goed aantal BB. Morgen ook zo'n L dagje en dan stressvolle woensdag. Zelf ook nog gesprongen, maar ging flut. 2 balken in het 1e parcours en 1 in het 2e. Beetje jammer, kreeg het idee dat hij meer met de omgeving en publiek bezig was als met mij. Heb het ook op film dus ga dat maar is ff terug kijken. Zaterdag mag ie expres nog een rondje, hij kan het zat. Zeiden omstanders ook dat hij te lui is om ze benen op te tillen. Met inspringen staat het wat hoger en dan springt ie super.

Leuk Noor wedstrijdsecretariaat!
Zal je topic zo eens bekijken. :)
Beterschap Sussie!
Mootje. :(:) :(:)
Fijn van Wendel Eef!
Ik zou even afwachten MM, been van Zeus kan zo weer beter gaan en als je dan de 17e lekker rijdt op les kan je die week erop lekker SGW starten toch? :)
Dat is fijn om dat achter de hand te hebben alvast Snoek.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 23:04

MM fijn dat de pezen goed waren en nu duimen dat het geen schieffel wordt. Wat les enzo zou ik nog even afwachten.
Anne vervelend dat Vies zo afvalt. Moet wel zeggen dat het me bij de paarden bij mij op stal die dag en nacht staan op gras en kuil bijgevoerd krijgen ook opvalt dat ze dunner worden.
Snoek fijn dat je een plekje hebt
Evelien fijn dat ze nu toch hengstig geworden is
Mo alvast sterkte voor donderdag

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 08:06

zo wat een rust hier.

ga zo maar even rijden dan meteen stallen doen. Dan in huis nog even wat voordat ik naar het werk moet.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 08:18

MM, best opgelucht zeker???
Lekker relaxed dagje, hoewel..... gisteren al 1 deken versteld, en vandaag nog 1-tje. Daar was ik gisteren al aan begonnen, maar die heb ik vloekend en tierend in een hoek gegooid -:(- -:(- . En daar ligt ie nog......, mijn huiskabouter heeft adv denk ik :+ , dus ik zal 'm zo weer uit die hoek vissen, en eens kijken hoe ik nu toch het allerbeste die lelijke scheur op de rug weer kan herstellen. Eigenlijk is er een gewoon een strookje los, van ±1 cm breed, en 30 cm lang. Wat een k********klus!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 08:45

Goeiemorgen!
Marijke heeft positief nieuws gekregen over Zeus *\o/* Moet toch wel weer een opluchting zijn :) Hopelijk blijft de schiefel uit en blijft het bij een sneetje!
Texelse heeft op de vroege morgen ruzie met de paardendekens :P Blijven ademen en rustig blijven ;)
Noor is gekozen tot lid van het wedstrijdsecretariaat en kon alleen nog maar instemmen :P
Vies is erg afgevallen en annetje weet niet meer zo goed wat ermee te doen.... Is er niet een mogelijkheid om hem 's nachts toch op stal te zetten om hem zo wat meer rust te gunnen en zodat hij rustig en voldoende kan eten??
Snoekiej heeft in ieder geval een mooi plekje voor Vorstin gevonden mocht dat nodig blijken :(:) 'Gelukkig' zit het wel op een 'gunstige' plek.
Wendel heeft haar boekje gelukkig op tijd uit :) Hopelijk pakt ze ook in 1 keer nu!
Sann heeft gisteren gesprongen met What en ging niet helemaal zoals gepland..... Gelukkig liep de rest van het concours wel lekker door :)
Mootje heeft een niet zo best onderbuik gevoel :(:) :(:)
Sussie hopelijk knap je snel op met de medicijnen!

Gisteravond alvast het een en ander opgebouwd voor de aankomende dagen concours. Hopelijk wil het allemaal een beetje vlot lopen. Ook nog Anoesje gelongeerd gisteren, maar die was zo gek als een deur. Uiteindelijk liep ze wel weer ontzettend fijn te sjouwen :) Vannacht echt knudde geslapen helaas, dus nu ook niet bepaald fit...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 08:50

Goedemorgen!

Dat is fijn zeg, Snoek! Dat zal al een last van je schouders zijn denk ik?
Sannn, was het b springen? Jammer van de balkjes!
J_N, succes met het concours!

Kwam pas kwart voor 8 mijn bed uit :o Heb ook fikse hoofdpijn, gister echt tekort water gedronken. Vandaag maar even inhalen!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 08:51

Sim: :D :j

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:07

Goede morgen!!

Noor stoute nudine!
San jammer van je balken!
Sim vanmiddag zal ik Ff me huiswerk doen!
Eef das een duur grapje met wendel :=

Vanmiddag optijd weg vanavond naar de hmh Bruno ben echt benieuwd!
Da gebeld en mag weer rustig aan beginnen!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:16

Fijn Corien! Veel plezier vanavond!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:17

Da's fijn Corien.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:23

Goeiemorgen!!!!

Gister erg druk op werk, wel veel af gekregen.
Afgelopen weekend lekker door het bos gereden in Markelo. Rem kon gisteravond bijna niet meer lopen van de spierpijn.
Derek was erg gaaf om mee te maken, helaas niet uitgekozen waar je stiekem toch op hoopt maar het was toch wel heel apart.

Gisteravond even naar veulie gefietst. Ze is nu 3 maanden en 5 dagen.

Afbeelding

Mootje, hoe gaat het met je?? :(:)
Anne, wat raar van Vies zeg. Misschien keer bloed laten trekken? Zo snel horen ze geen spieren kwijt te raken.
Corien, gelukkig gaat goed met Danny!
Ilse, mooie punten!!
Evelien, hehe eindelijk hengstig!
Shanouk :(:) :(:)
Marijke, gelukkig valt het mee met zorgenkind Zeus :(:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:13

Ook al zo'n groot veulen, Karen!
Derek was wel overtuigend dus?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:18

Hello lady's :)

Mootje: hoe gaat het met je?
Anne: Klinkt niet echt goed van vies, ruby staat ook al een tijd stil maar ziet er nog prima uit!
Corien: fijn dat je weer bezig mag van de DA!
Marijke: fijn van je positieve nieuws :D
Sann: jammer van je springen!

Had gister springles met Beat, toch maar eens met instructeur over gehad omdat ze nu weer zo sterk werd, zo wordt ze op de cross bij het springen ook altijd maar nog erger zelfs :+
Moest maar eens een ander bit van hem proberen, dus daar maar eens naar aan het kijken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:40

Goeiemorgen!
Ik heb weer lekker uitgeslapen! Mijn ritme is echt een beetje verlaat door het werken. Ik ga zo weer eens even schoonmaken, daarna paarden binnenhalen en Vorstin longeren.
Misschien ga ik vandaag nog bij een brommertje kijken van mijn verjaardagsgeld!

Fijn dat het concours goed liep Sann! Jammer van je springen, maar goed dat ie zaterdag nog een rondje mag ~~}>
Haha, lijkt mee ook een k.tklus Texelse!
Succes Benthe!
Succes met je vochtgehalte oppeppen Noor :P
Heel veel plezier vanavond Corien!
Drukke dagen gehad dus Karen! Veulie is groot geworden!