Maarsbergen gaat voor mij niet dit jaar...hoef ik me daar al geen kopzorgen over te maken. Mijn coupon voor wieringerwerf heb ik vanochtend al op de bus gedaan...lekker vroeg! Daarna wil ik weer naar Theux in België gaan, moet me nog eens verdiepen in de tekst hoe het voor dit veranderd was..maar gelukkig is het bij de zuiderburen nog wat gemakkelijker..
Net even gecheckt voor Ermelo, Gorssel, Neede. Nog geen vraagprogramma's of een datum wanneer de inschrijving open gaat. Hopelijk lees ik dat hier, zodat ik niet te laat ben
Deelnemerslijsten van Markelo Snorrewind (29 mei) staan ook online.
Wij hebben Vlietlanden (18-19 juni) en Oudkarspel (4-5 juni) al ingeschreven. Mogen we dan nog in Maarsbergen (24-25 juni) inschrijven? Ik weet dat je maximaal 2 aan sluitende weekenden mag. Maar mag je er 3 per maand starten?
Ja, tussen OK en VL zitten 2 weken, dus je mag dan ook MB starten. De eis is niet meer dan 2 wedstrijden op 2 weken achter elkaar. 3 wedstrijden in 4 weken mag dus.
Evony
Geplaatst: 30-03-11 10:17
3 maal per kalendermaand en in totaal max 2 keer achter elkaar
Rowo idd die wil ik ook rijden!! heb idd wel een mail gestuurt naar ermelo en vonden me erg enthiausiast haha
Carmen85
Geplaatst: 30-03-11 10:37
ik ga vanavond ook de coupons klaarleggen voor MB en WW, dan gaan ze donderdag op de post Wil bij allebei L starten. Blijf het bizar vinden hoor, die crossen zijn pas over maaaaaanden. Maar ja, we doen maar gewoon mee met de gekte!