Lotte: Haha lief is dat! Woll is ook erg braaf met kinderen.
Ben wel geslaagd in de stad.
2 hippe zonnenbrillen rijker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
...Dus dat wordt maandag even een nieuwe inslaan
!!
. Mijn broertje heeft haar ook vaak uit het land gehaald en hij heeft echt 0,0% kennis van paarden, maar ze was toch heel geduldig.. Halster scheef over het hoofd, musketon vast aan een neusring
..
was leuk
met vriendlief
. Wil morgen avond graag voetbal kijken bij vriendje, maar moet ook nog veel doen. Dus dacht, datn vanavond maar even wat extra's doen
.
. Snoekiej schreef:Goedenavond!
Ik ben ook net weer terug
Vorstin was echt behoorlijk heet, maar ze ging wel lekker. Ik heb 2 fijne rondjes gereden. Het eerste rondje ging nog wat ongecontroleerd, de tweede minder. Ik heb wel beide rondjes de laatste hindernis overgeslagen en de dikke boom nog een keer gesprongen, want het bruggetje vond ik niet 100% veilig. Vorstin heeft zich hier 2 jaar terug onwijs aan bezeerd, dus ik wilde de gok niet nemen. Met het vertrouwen zich het goed, dus dat wilde ik ook niet verpesten. Heb Hetijsmij, zamero, broertje, cobrst en meetje gezienHopelijk ben je mijn martingaalstukjes niet vergeten terug te geven Meetje

hahaha wel lachen, springpaard gaat voor dressuurpaarden
, hij kreeg voor aanleg dressuurpaard 8,5...
.....in de finale mag ik waarschijnlijk niet op beide onderdelen uitkomen zoals de regels nu zijn, dus dan laat ik het springen denk ik zitten en ga ik het nu op de andere boeg gooien, dat is ook leuk. Bul had veel lossigheid en souplesse en ze vonden hem veel ras hebben. Het springen was hij wat spelerig mee, dus daar kreeg hij nu wat bemerkingen op het voorbeen en de bascule....maar denk dat hij het wat te laag vond..
dat heb ik al vaker gemerkt, dan huppelt ie meer.

Maar vorige week Saasveld sprong ie veel fijner en beter.
.
.
!
.
. Ze doen het vanaf ongeveer 8 uur, dan komt ze nog wel eens terug van oma (500m verderop)
*
.. Als je weet wanneer ze langs gaan komen, gooi je even een rijtje spijkers op de weg (uiteraard wel zeker van zijn dat er geen andere auto aankomt
).. Wellicht dat het helpt
... Maar wellicht is de politie tippen een beter plan
.
BuenaVista schreef:Heej wat ontzettend tof Bianca! Wanneer is de finale?
Ik vond het wel erg jammer dat pa en ik niet konden komen.
Had Bullie graag gezien!!!
Mandy en Marloes gefeliciteerd
mistid schreef:Bianca, had je gepost dat je naar Bronneger moest? Volgens mij heb ik dat gemist.
Anders had ik graag even willen kijken.
Iig Toppie!
gaaf hoor kan je trots op zijn
Dus ga wat leuks doen bye