[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:20

Rowo: Wauw wat een mooi zadel. Wat voor merk is dat? :)
Lotte: Haha lief is dat! Woll is ook erg braaf met kinderen.

Ben wel geslaagd in de stad.
2 hippe zonnenbrillen rijker 8-)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:32

Is 't een Bates (Cair) ?? Vind het wel echt een chique zadel om te zien ja :j .

@Vief:
Hahah heb ook besloten weer een zonnebril op te rakelen, heb er één gevonden... maar met een lamme poot :\ ...Dus dat wordt maandag even een nieuwe inslaan :D !!

Wo is echt een droppie met kinders, :j . Mijn broertje heeft haar ook vaak uit het land gehaald en hij heeft echt 0,0% kennis van paarden, maar ze was toch heel geduldig.. Halster scheef over het hoofd, musketon vast aan een neusring := ..

CoriienRN

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:15

Goede avond

Druk dagje gehad op plaatstelijke manege gejureerd :) was leuk

Jackson heeft zijn 1ste fotoshoot gehad dus als ik de foto's heb zal ik een topic plaatsen :)

Ik ga nu lekker een avondje bankhangen :) met vriendlief

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:36

Ik ga beneden even lekker een kopje thee halen. Ben druk bezig met project voor school :+. Wil morgen avond graag voetbal kijken bij vriendje, maar moet ook nog veel doen. Dus dacht, datn vanavond maar even wat extra's doen :+.

Corien: Ben benieuwd naar de foto's :).

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:51

bij mij zit het bejaardentopcic op slot, hebben jullie dat ook?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 22:06

Goedenavond!
Hier mijn verslagje van de indoorcross in Lisse:
Snoekiej schreef:
Goedenavond!
Ik ben ook net weer terug :)
Vorstin was echt behoorlijk heet, maar ze ging wel lekker. Ik heb 2 fijne rondjes gereden. Het eerste rondje ging nog wat ongecontroleerd, de tweede minder. Ik heb wel beide rondjes de laatste hindernis overgeslagen en de dikke boom nog een keer gesprongen, want het bruggetje vond ik niet 100% veilig. Vorstin heeft zich hier 2 jaar terug onwijs aan bezeerd, dus ik wilde de gok niet nemen. Met het vertrouwen zich het goed, dus dat wilde ik ook niet verpesten. Heb Hetijsmij, zamero, broertje, cobrst en meetje gezien :) Hopelijk ben je mijn martingaalstukjes niet vergeten terug te geven Meetje ;)

Leuke foto Heleen!! Lekker die sneeuw :D
Gaaf zadel Rowo!
Super punten Kim!
Ben benieuwd naar de foto's Corien!
Ik zie het Wup, hier ook!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:08

Heeft snel gespiekt in het topic
Hier ook gesloten... :j

Fijn Shanoek :))

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:34

Na een lange dag weer terug uit Bronneger, waar bull meedeed aan de selecties vrijbewegen en vrijspringen, staan we voor beide onderdelen weer in de finale, en waarschijnlijk zelfs op nummer 1 van het vrijbewegen, er moest nog 1,5 uur aan paarden gedaan worden, dus dat kan nog wat veranderen, maar hij stond voor een Johnson en Sandreo... :P hahaha wel lachen, springpaard gaat voor dressuurpaarden :D , hij kreeg voor aanleg dressuurpaard 8,5... _O- _O- .....in de finale mag ik waarschijnlijk niet op beide onderdelen uitkomen zoals de regels nu zijn, dus dan laat ik het springen denk ik zitten en ga ik het nu op de andere boeg gooien, dat is ook leuk. Bul had veel lossigheid en souplesse en ze vonden hem veel ras hebben. Het springen was hij wat spelerig mee, dus daar kreeg hij nu wat bemerkingen op het voorbeen en de bascule....maar denk dat hij het wat te laag vond.. :P dat heb ik al vaker gemerkt, dan huppelt ie meer. :(

iedereen lekker wedstrijdjes gereden zo te lezen...goed gedaan. Nog even en dan kunnen de crossers weer echt aan de gang !!!!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:05

Heej wat ontzettend tof Bianca! Wanneer is de finale?
Ik vond het wel erg jammer dat pa en ik niet konden komen.
Had Bullie graag gezien!!! :)
Mandy en Marloes gefeliciteerd :)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:08

Terug van Barchem. Fari een rondje B-hc, wel nul maar ze was aardig heet. Zappa had ik iets moeite om in het ritme te komen 1e rondje. Wel dubbel nul en een 4e prijs :D Maar vorige week Saasveld sprong ie veel fijner en beter.

BuenaVista; jij bent snel op de hoogte zeg ;)
Bianca; gaaf haar, alweer in de finale. Jammer dat het springen wat minder was. Het punt van bascule kan ik me in vinden, vond dat vorige week ook een iets minder punt (de rest uiteraard top) :D
Snoekiej; mooi dat je fijn hebt gereden.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:19

ik was net de startlijsten aan het bekijken en zag ineens dat de uitslagen er ook tussen stonden!!! Ik heb alles al klaar gezet voor morgenavond voor Ermelo. Lig nou lkkr gedoucht en wel op de bank..

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:30

SGWuppie schreef:
bij mij zit het bejaardentopcic op slot, hebben jullie dat ook?

Bij mij ook! Vreemd :?

Heb Apple een mailtje gestuurd misschien dat zij er wat mee kan...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:32

ik heb geTeMd nu maar wachten tot onze mods online komen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:33

Gefeliciteerd Marloes :D
Bianca, had je gepost dat je naar Bronneger moest? Volgens mij heb ik dat gemist :o .
Anders had ik graag even willen kijken :)) .
Iig Toppie :D !

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:33

Hij doet het weer :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:39

Btw, er worden hier elke avond een soort van streetraces gehouden :?
Komen de hele tijd auto's vol gas hierlangs, 2 achter elkaar, alleen. Echt niet fijn. Wij hebben nu de rolgordijnding open, en het licht in de kamer aan, want zodra ze dat zien remmen ze af enzo := .
Gister stapte ik met Kino langs de weg uit, stukje van 150m de weg uit en weer terug. 800m vanaf ons huis de andere kant op zit een flauwebocht in de straat, en daar zit een bosje, waar je autolampen precies door kunt zien. Ik moest nog 50m, en die auto's waren bij dat bosje, kwamen heel snel dus ik in uitgestrekte draf naar de achterste (in dit geval voorste) dam, net optijd. Vind het niet echt normaal, als dit aanhoud toch maar een Plietsie tippen, of kunnen die daar niets tegen doen?
Straks loopt mijn zusje van 7 wel langs de weg :\ . Ze doen het vanaf ongeveer 8 uur, dan komt ze nog wel eens terug van oma (500m verderop)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:40

Hahahaha de Bejaarden waren even van het pad af ;) 8)7

@Bianca: Gefeliciteerd!! :)

Ik ga zo maar slapen... Zou eigenlijk nog even de stad in gaan, maar ik heb weinig fut.. :\
Morgenochtend misschien even naar het zwembad.
*Heb alweer spijt van die twee hamburgers en choclademousse met slagroom _O- *

@Mistid: Pffff... dat is echt niet normaal nee >;) .. Als je weet wanneer ze langs gaan komen, gooi je even een rijtje spijkers op de weg (uiteraard wel zeker van zijn dat er geen andere auto aankomt := ).. Wellicht dat het helpt }> ... Maar wellicht is de politie tippen een beter plan :o .
Tegen dat soort lui mogen ze van mij echt streng optreden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:52

Ik zal eens kijken waarom ons bejaardentopic op slot zit. Ik weet van niks.....

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:54

Apple heeft hem inmiddels geopend :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:59

Ja, straks als het weer langer licht is ga ik vaker tegen de avond op buitenrit, dat durf ik dan niet meer aan hoor. Je weet nooit waar zulke mensen toe in staat zijn. Ga dan naar het TT circuit, dat is maar 10KM verderop :z

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:42

Goedemorgen!

Mistid: je zou denken dat het dan een kleine moeite is om op het circuit te gaan racen. Maar waarschijnlijk vinden ze de kick op de openbare weg veel groter. Ik zou er ook niet blij van worden als ze dit voor mijn deur deden. Levensgevaarlijk! Geluk dat jij een brave pony hebt en dat er toen niks gebeurd is. Heb je je zusje al wel gewaarschuwd dat ze extra moet uitkijken?

Heb gisteren mijn moeder een nieuw hoofdstel cadeau gegeven. We zijn nu iedere keer bitten aan het wisselen. Gevolg moeder heeft daar geen zin in en pakt dan maar weer de stang en trens. Maar ze moet oefenen op trens want straks moet ze de L2 ring in (als we dispensatie krijgen omdat ze in geen 20 jaar gestart is). Nu heeft Pancho drie hoofdstellen: een springhoofdstel een bruin dressuurhoofdstel (mooi bij het bruine KN dressuurzadel waar mijn moeder op rijdt) en zijn stang en trens hoofdstel (voor mij en pa in het Z1).

Vanmiddag gaan we waarschijnlijk naar het strand met de paarden. Ze zijn er allebei nog nooit geweest dus ben benieuwd wat ze doen. Pa gaat op Pancho en ik trek mijn rubberlaarzen aan voor het geval dat ze niet richting zee willen (die kans is zeer aanwezig: enge golven). Helaas dus niet richting Chaam om te kijken vandaag. Wel jammer, maar strand is ook leuk!

Voor alle chaam-gangers veel succes nog!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:05

BuenaVista schreef:
Heej wat ontzettend tof Bianca! Wanneer is de finale?
Ik vond het wel erg jammer dat pa en ik niet konden komen.
Had Bullie graag gezien!!! :)
Mandy en Marloes gefeliciteerd :)

Weet niet of jullie in de buurt van Luttenberg wonen, maar daar ben ik 4 april in de ochtend met Bullie, daar laat ik hem voorkomen op de adviesdag van het KWPN. De fokster was ook in Bronneger, wel leuk. Een paar blz terug staan wel de filmpjes HE van Bullie die kunnen jij en je pa wel bekijken, maar reallife is natuurlijk anders, ook omdat je pa hem bij mij bracht als ongetraind propje... :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:06

mistid schreef:
Bianca, had je gepost dat je naar Bronneger moest? Volgens mij heb ik dat gemist :o .
Anders had ik graag even willen kijken :)) .
Iig Toppie :D !

Had het wel gepost, maar ben er 28 maart dus weer voor de finale, manege de Rietweg, dit keer dan wellicht niet voor het springen maar alleen voor het vrijbewegen, die word dan gejureerd door Jaques Laarakker en Egbert Schep.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:09

Stoer hoor Bianca ! Gewoon weer Finale :))
Vind ook heel mooi dier !

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 11:21

Goede morgen :)

Bianca gefeliciteerd :) gaaf hoor kan je trots op zijn :)

Ga morgen foto topic maken :)

Nu lekker dagje paardvrij :) Dus ga wat leuks doen bye :)