) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Scum schreef:Rij jij daar in 5 uur heen en terug Sabine? Dat halen wij echt niet hoor!
Tenminste, met de oefencross/les was ie prima te doen. Er zijn helemaal geen problemen wat betreft diepte of grip. Voor zover ik weet Kylyco schreef:Ik hoorde dat er vorig jaar nogal wat mensen waren die alleen of gezamelijk met hun paard het water van dichtbij bekeken hebben. Weet iemand hoe het nu met de waterbak er voor staat?

GvdT schreef:Kylyco schreef:Ik hoorde dat er vorig jaar nogal wat mensen waren die alleen of gezamelijk met hun paard het water van dichtbij bekeken hebben. Weet iemand hoe het nu met de waterbak er voor staat?
Had niets met de waterbak te maken, weer een gevalletje van de klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt.
Ik ben vorig jaar ook koppie onder gegaan en dat kwam omdat mijn paard schrok van haar schaduw in het water en dus struikelde in de landing.
Van een andere combinatie weet ik dat ze veel te hard het water inging en daardoor vielen, maar dat heeft meer te maken met de remmende werking van het water dan met de bodem.
Jolienn schreef:Meeste mensen die ik zie vallen in t water komen gewoon veel te hard in.. (En altijd keihard roepen van niet natuurlijk...) Vanaf t 1e moment dat ik met cross in aanraking kwam is me geleerd rustig het water in te gaan, liever in draf terugvallen dan te hard in galop. En nog steeds in trainingen hoor ik de instructeurs schreeuwen dat het rustig moet..

WolinLotte schreef:Jolienn schreef:Meeste mensen die ik zie vallen in t water komen gewoon veel te hard in.. (En altijd keihard roepen van niet natuurlijk...) Vanaf t 1e moment dat ik met cross in aanraking kwam is me geleerd rustig het water in te gaan, liever in draf terugvallen dan te hard in galop. En nog steeds in trainingen hoor ik de instructeurs schreeuwen dat het rustig moet..
Helemaal mee eens.. Het water zorgt voor een terugslag in beweging wat er dus voor zorgt dat de voorbenen in het water blijven "hangen"..
Liever in draf er in.
Miky0 schreef:ren zelf een keer heel hard de zee in... klap je op je smoel
Zie het helemaal voor me! Simmie schreef:Miky0 schreef:ren zelf een keer heel hard de zee in... klap je op je smoel
Zie het helemaal voor me!
.. (lees: Portugal vakantie
)
Ik pak hem liever ook uit een draf/stapje desnoods. Heb je altijd meer controle
GvdT schreef:Ik moet helaas mijn Z debuut nog even uitstellen. Denk dat ik nu hindernisjury wordt of wat anders vrijwilligs ga doen.
ladyzwien schreef:Nou ik zie het wel zitten, zou nog even oefenen van de week.
. Weet het paard ook weer hoe die dingen eruit zien