Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Bij dat inspringterreintje)
SGWuppie schreef:Zit een beetje te twijfelen om wel of niet te gaan. Heb een beetje de indruk dat jan en alleman zich heeft ingeschreven en dat het straks net zo'n zooitje wordt als in Vlietland en bij iedere sprong tig paarden staan te weigeren....dat starten om de 2 minuten schiet dan niet op. In Renswoude was het super geregeld en had je natuurlijk ook heel veel ruimte om een stuk van de hindernis af te gaan als het niet lukte, maar in zo'n bos krijg je gewoon opstoppingen....weet niet of Koek daar nu zoveel van leert
SGWuppie schreef:Das mooi Sim, wacht ik dat wel even af. Hij gaat nu steeds zo lekker bij Rob, dat het zonde is om dat weer te verpesten....en als ie de kans krijgt dan grijpt ie em
SGWuppie schreef:Zit een beetje te twijfelen om wel of niet te gaan. Heb een beetje de indruk dat jan en alleman zich heeft ingeschreven en dat het straks net zo'n zooitje wordt als in Vlietland en bij iedere sprong tig paarden staan te weigeren....dat starten om de 2 minuten schiet dan niet op. In Renswoude was het super geregeld en had je natuurlijk ook heel veel ruimte om een stuk van de hindernis af te gaan als het niet lukte, maar in zo'n bos krijg je gewoon opstoppingen....weet niet of Koek daar nu zoveel van leert
Nee, das flauw. Maar zulke mensen hebben meestal niet echt benul van wat ze aan het doen zijn, schieten alle kanten op, soms met veel gemep en geschreeuw...en daar heb ik niet zo'n zin in. Bij Koek moet het gewoon vanuit de rust en anders niet. In Vlietland wilde iedereen je zo ongeveer over de hindernis schreeuwen en dat werkte niet. Ligt gewoon aan de groenigheid van mijn paard hoor, kunnen de andere deelnemers ook niks aan doen.

*Simmie schreef:Trouwens, Melanie gaat vanavond al lopen en foto's maken. Daar zou je ook al een beetje uit af kunnen leiden hoe de route ongeveer loopt.
CarpeDiem schreef:(enne ist niet de linker naar Ede en de rechter naar Lunteren??)

MelanieB schreef:Morgenochtend komen de foto's, heb ik nu echt geen kracht meer voor