[SGW] Verslagen SGW Maarsbergen (28/29 juni en OEFENCROSS)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re: Verslagen SGW Maarsbergen (28 en 29 juni)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:04

Ik wil de uitslagen ook wel graag online zien. Niet om de tijd, wel om de stijlpunten. Clown

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:26

_Jitske_ schreef:
Ik wil de uitslagen ook wel graag online zien. Niet om de tijd, wel om de stijlpunten. Clown

Die wil ik ook wel graag weten idd!! Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:27

Stelletje ongeduldigen!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:47

Ik ben ook wel benieuwd naar mn stijlpunten. Ookal boeit het niet, ik heb mn wp dik en ga toch over naar de L volgende cross. Maar ben wel benieuwd of ze nog steeds zeuren dat mn beugels te lang zijn als ik ze een gaatje korter heb (wat resulteert in knieen over t zadel....) Ik vond hindernis 2 echt geen fijne hindernis. Je kwam eerst ineens op een heel andere ondergrond terecht en moest dan midden in een tak springen Clown Ze zijn er nog wel over in discussie geweest! Ik hoorde toen we aan het crosslopen waren door zo'n portofoon: Ik wil toch dat je nog even bij me komt hier bij hindernis 2 om over die tak te praten!! (Toen waren de 1e 3 mensen geloof ik al van start) en toen ik aankwam toen hing de tak nog steeds.. Toch vind ik het erg vreemd want in het hele bos waren erg veel laaghangende taken, ik lag voortdurend plat op mn paard. En zo groot is ze nou ook weer niet met dr 1.66 m. Tong uitsteken

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:56

Het heeft zn voordelen een pownie van 1.60 Clown

Wij staan er ook tussen, dat we ergens voorbij galoperen Haha! Je hebt leuke gevarieerde foto's hoor Irene!

Ik ben ook benieuwd naar mn stijl, of ik nu eindelijk sgw b+1 neer kan zetten Cool

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:56

Ik met mijn paard van 1.83 was al bang dat ik die tak tegen mn hoofd zou krijgen. En dat was ook het geval Nagelbijten / Gniffelen. Niet fijn.

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:58

Scum schreef:
Stelletje ongeduldigen!

Haha! ben altijd ongeduldig met op de uitslagen wachten Bloos
(maar neem het een secretariaan nooit kwalijk hoor als het een paar dagen duurt, zit zelf altijd in het secretariaat van een groot concours in schoorl en weet hoe veel werk het is!)

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:05

ik heb ook last van die tak bij 2
erg vervelend en raar dat ze die er niet af gehaald hebben

maar ja ik ben foutloos rond gekomen op mijn debuut en ben benieuwd naar mijn stijlpunten en benieuwd of ik wp heb Haha!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:26

die tak had ik ook midden in me gezicht

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:32

Simmie schreef:
Wat zit je op die foto raar op je paard Scum! Wat ben je aan het zoeken? Haha!

Ze kwam inderdaad net uit de waterbak, wat een kracht straalt online uit!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:52

Ik zou wel graag een hindernis uitslagen lijst willen zien van de B en L, krijg de indruk dat er toch een hoop weigeringen zijn gevallen ???

Ik heb vandaag de homeopaat gebeld, die heeft rebecca al eens eerder goed behandeld, dus ben benieuwd wanneer ze kan. Ook heb ik vandaag een medium gesproken (voor diegene die daar niks mee hebben oke, ik wil het gewoon neutraal beleven). Ik weet dat ze fysiek oke moet zijn dus de fysio heeft weinig zin. Ik heb er niks mee te verliezen denk ik dan maar en ik ga die vrouw geen enkele informatie vooraf geven en dan gewoon afwachten en horen waar ze mee komt ????

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 16:54

Altijd voor open staan, ik ben van het 'zien dan geloven'maar wie weet heeft het nut! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Lachen

Er zijn er heel veel uitgegaan op de 'verzonken weg' (?). die afsprong. sommigen kwamen veel te hard aan waardoor het paard schrok en stopte, anderen gingen er zelf al zo twijfelend op af dat het paard het ook eng vond. natuurlijk waren er ook combinaties die het goed deden en waar het paard het alsnog gewoon eng vond Lachen

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 17:00

Dank je Irene, nu weet ik gelijk weer wie je bent Haha! ! Jij zat fotos te maken langs de kant *LOL*

Nu staat in igg mijn nieuwe setje nog op de foto Tong uitsteken !
Afbeelding

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 17:22

ja ik vond het ook wel pittig staan...en moest mijn paardje erg inhouden...wat is ie toch altijd enthauiesast Tong uitsteken god*** ik baal er gewoon van dat ik die stomme stopwatch niet na heb gekeken......!!!! baal baal baal !!! Gestoord Lijst lang leve de gebruiks aan wijzing Verdrietig Lachen

groetjes daphne

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:00

ik vond het zo leuk en het ging zo goed dat ik zojuist een coupon heb opgestuurd voor de cross in gorssel van 13 en 14 september Haha! Tong uitsteken

tweedle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:12

Leuk om alle verslagen te lezen! Iedereen met goede resultaten gefeliciteerd! En iedereen die niet helemaal tevreden was, het gaat de volgende keer vast beter!

Ik had zondag ook meegedaan in de klasse B. Dressuur was fijne proef en stond 1e met 204. Springen ging beetje rommelig, maar foutloos en binnen de tijd. Voor de start van de cross werd merrie al beetje druk, dus ze begint al een beetje te snappen hoe het werkt. Dit was pas haar derde cross. Ze ging fijn van start en ze wilde gelukkig ook goed doorgalopperen. Soms op de hindernissen nog een beetje een te korte afstand, want ze wil alles graag goed bekijken. Alles ging foutloos, alleen op het zandgat was ze even aan het twijfelen, maar ging met een beetje extra been toch mooi naar beneden. Zelf had ik niet gevoeld dat ze een pasje achteruit gedaan heeft, maar ze hadden toch een weigering aangerekend. Ik kwam iets buiten de tijd binnen, maar heel erg tevreden. Merrie pakte heel fijn aan en durfde ook goed te galopperen. Waarschijnlijk ben ik de tijd verloren op het water, daar ben ik rustig doorheen gereden, want al dat gespetter vind ze nog een beetje eng. Was heel erg tevreden over het paard. Vond het ook een erg mooie cross.
Nu eerst weer wat gewone concoursen en hopenlijk heeft mijn erg kijkerige merrie weer wat meer lef gekregen.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:36

That was me Amber Knipoog

ik vond je set érg mooi staan Lachen

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 19:37

Dank je Haha!

Jody

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:03

missanous schreef:
ik heb ook last van die tak bij 2
erg vervelend en raar dat ze die er niet af gehaald hebben

ik moet zeggen dat ik niet alleen bij 2 last van de takken had!! na 5 moest ik toch ook aardig oppassen! Ik ook met mijn paard van 1.78 haha... misschien een kleintje toch handiger!! Haha!

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:13

mijn paardje is maar 1.54m Haha! dus heb niet overal last gehad van de takken haha Clown

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:05

Amber, jammer joh! Het was ook zeker geen simpele hindernis!

Missanous, echt knap voor de eerste keer, mag je trots op zijn! En je zag zaterdag nog wel zo op tegen de cross, nergens voor nodig dus!

Was gezellig jullie zaterdag te zien!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:06

De mijne is 1.85. Maar die tak die hing precies boven mijn hoofd als ik er al zonder paard onder stond.

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:35

martinev schreef:
Amber, jammer joh! Het was ook zeker geen simpele hindernis!

Missanous, echt knap voor de eerste keer, mag je trots op zijn! En je zag zaterdag nog wel zo op tegen de cross, nergens voor nodig dus!

Was gezellig jullie zaterdag te zien!

ja is zeker knap en zag er zaterdag idd tegen op
maar als ik eenmaal op zo'n hindernis af rij dan denk ik er niet eens meer aan haha

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:45

Waarom loopt ze nou niet zo in mn dressuurproef! Clown

Afbeelding

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:46

Hahahaha! Dat vraag ik mezelf bij Nickje inderdaad ook heel vaak af!