Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
A_n_n_e_ schreef:@Jetske_
ookmaar ook gewoon soms van die rare sprongen, en nog heel veel moeten leren, maar als ze dan eenmaal bezig zijn egt alles voor je doen, en lekker op aantrekken enz.!

psst schreef:Tal; Vind hem ook stoer!
Heb ook al foto's van Apple d'r hubbie echt leuk!!!

Marloeske schreef:Wie een leuke valpartij in het water wilt zien: http://www.leukopdefoto.nl/?IDpagina=29 ... _23253.JPG
Daarna verder klikken

Jetske_ schreef:Ik was trouwens nog erg vrolijk tijdens de cross. Overal waar hij wat goed deed gillen dat hij het goed deed enzoik heb morgen waarschijnlijk geen stem meer.
zelfs na al zijn weigeringen op het heksenoog begon ik weer te lachen:
.
)
). Hindernis 1, 2 en 3 dus wat twijfelachtig, bij hindernis 4 waren er nog mensen die op het pad liepen en me niet aan zagen komen, dus maar even geroepen dat ze aan de kant moesten gaan. Gingen keurig aan de kant en heb toen ik passeerde nog even "dankjewel" geroepen, kreeg nog een "succes!" teruggeroepen.
Hindernis 4 deed ze netjes, hindernis 5 keek ze even op (kleine haagje), maar sprong wel braaf door. Bij hindernis 6(spoorboom) kon ik ineens niet meer sturen toen ik de bocht uit kwam, vroeg me al af wat er aan de hand was, want Velvet is altijd heel wendbaar.. Ging dus schuin links ipv rechtdoor over de hindernis. Zag opeens wat er mis was, Velvet had op de één of andere manier de bitring half in haar mond gekregen
, dus niet zo raar dat ik niet meer kon sturen. Snel te paard bit weer goed gedaan en opnieuw aangereden, beetje een onstuimige sprong, maar wel braaf er overheen.
, hindernis 8 de kuil in vond ze een beetje raar, maar toch braaf door. Hindernis 9 heb ik de punt niet aangereden, gewoon meteen het alternatief gedaan, ging braaf.
) en heksenoog/voetbalhindernis ging ook netjes. Haaientanden keek ze ook totaal niet naar en opsprong deed ze ook keurig. Toen boomstammetje en alweer de laatste hindernis en ook die twee hindernissen gingen goed. Was véél te sloom natuurlijk door m'n 2 alternatieven, probleem met bit en m'n extra rondjes in het water, maar dat maakte me niets uit. 
En dan was er onderstreept balans boven en tijdens de sprong oid en het paard goed passend bij de hindernis brengen. Heb me echt lopen bedenken bij welke hindernis dat geweest kan zijn, maar kwam er maar niet uit. Had nergens een rotafstand oid.. Zal wel bij 1 van de hindernissen zijn geweest die Velvet nog wat spannend vond en wat onstuimig overheen ging met wat aarzeling ofzo. (Heb zelfs nagevraagd waar de hindernisjury's zaten, maar dat wist werkelijk niemand)
.
whahaha 
Nielsie schreef:Dit is ook een bokker toch?
. Wat apartig van je bitring
Past je bit verder wel gewoon goed?
: 

.
. Ik zal je site in de gaten houden. Apple schreef:Jitske, beetje gemengde dag dus. Wat apartig van je bitring
Past je bit verder wel gewoon goed?
Je bent iig in goed gezelschap met je materiaalpech.

.
. Daar stond hij mooi in de schaduw te grazen (op de trailer wachten is niet zn voorkeur
). Je had me best kunnen aanspreken hoor
)