[SGW] Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Re: Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:37

Die opsprong is stoer Psst!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:38

Leuke foto's Psst Lachen

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:41

A_n_n_e_ schreef:
@Jetske_
ook Knipoog maar ook gewoon soms van die rare sprongen, en nog heel veel moeten leren, maar als ze dan eenmaal bezig zijn egt alles voor je doen, en lekker op aantrekken enz.!

dat klopt idd wel *LOL*

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:41

Tal; Vind hem ook stoer! Haha!

Heb ook al foto's van Apple d'r hubbie echt leuk!!!

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:42

Dit is ook een bokker toch? Tong uitsteken
Afbeelding

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:44

psst schreef:
Tal; Vind hem ook stoer! Haha!

Heb ook al foto's van Apple d'r hubbie echt leuk!!!

Ik ook, alleen stond er geen sprong in de buurt van ons luchtmoment Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:44

Details, details Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:45

Afbeelding

millie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:46

Psst je kan er heel goed in knippen omdat hij zo groot is.

Afbeelding

Ik probeerde hem te emailen, maar je provider blokt op dit moment mijn ip adres.

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:48

Marloeske schreef:
Wie een leuke valpartij in het water wilt zien: http://www.leukopdefoto.nl/?IDpagina=29 ... _23253.JPG
Daarna verder klikken

inderdaad leuk op de foto Marloeske Cool Tong uitsteken
Mooie serie

Iedereen die goed gereden heeft: gefeliciteerd!
Het was weer een prachtige dag!

Mooie foto's zijn er gemaakt zeg!

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:49

Mijn hoofd hoeft er niet zo groot op hoor Clown

M'n mail deed idd raar zal eens kijken of ik er wat aan kan doen ..

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:50

ah joh, dan kan ie mooi naast mijn hoofd ROFL
Jetske_ schreef:
Ik was trouwens nog erg vrolijk tijdens de cross. Overal waar hij wat goed deed gillen dat hij het goed deed enzo ROFL ik heb morgen waarschijnlijk geen stem meer.

zelfs na al zijn weigeringen op het heksenoog begon ik weer te lachen:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jetske op 15-06-08 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:55

Zo, zal ook nog even een verslagje plaatsen van mijn dag.

Met opzadelen zag ik Amber al met Fjordy die een paar trailers verderop stond en Ginny met dr leuke honden Ja.
Dressuur had ik 181 punten, was een braaf proefje, geen echte fouten maar ook niet erg spectaculair, iets te gewoontjes.
Daarna snel omgezadeld (nog een heel gedoe in je uppie hele paard omzadelen, m'n moeder en zusje waren nog bij het dressuurterrein, zusje moest nog dressuren), was gelukkig al meteen na het dressuren na de DA geweest, was allemaal goed.
(En Luuxje nog even gezegd dat ze hindernis 4 niet mocht vergeten Schijnheilig)

Springen was ik ook foutloos, al werd ze nog wel erg heet in het parcours. Maar ze sprong nu al niet zo heel vlak meer, het gaat steeds beter, de rust komt er gelukkig al wel steeds iets meer in op wedstrijd. Lachen

Bij het losrijden van de cross nog even met MJ gekletst. In het begin van de cross was Velvet nog erg terughoudend, moest echt flink been geven bij de hindernissen en soms ook wat stemhulp (gevolgd door een "brááááf" na de hindernis Tong uitsteken). Hindernis 1, 2 en 3 dus wat twijfelachtig, bij hindernis 4 waren er nog mensen die op het pad liepen en me niet aan zagen komen, dus maar even geroepen dat ze aan de kant moesten gaan. Gingen keurig aan de kant en heb toen ik passeerde nog even "dankjewel" geroepen, kreeg nog een "succes!" teruggeroepen. Lachen Hindernis 4 deed ze netjes, hindernis 5 keek ze even op (kleine haagje), maar sprong wel braaf door. Bij hindernis 6(spoorboom) kon ik ineens niet meer sturen toen ik de bocht uit kwam, vroeg me al af wat er aan de hand was, want Velvet is altijd heel wendbaar.. Ging dus schuin links ipv rechtdoor over de hindernis. Zag opeens wat er mis was, Velvet had op de één of andere manier de bitring half in haar mond gekregen Bloos!, dus niet zo raar dat ik niet meer kon sturen. Snel te paard bit weer goed gedaan en opnieuw aangereden, beetje een onstuimige sprong, maar wel braaf er overheen.
http://im1.shutterfly.com/procserv/47b8 ... VkxYg9vPhI

Had verwacht dat ze bij hindernis 7, de "haag" wel een reuzesprong zou gaan maken zoals heel vaak, maar daar sprong ze heel netjes overheen Lovers, hindernis 8 de kuil in vond ze een beetje raar, maar toch braaf door. Hindernis 9 heb ik de punt niet aangereden, gewoon meteen het alternatief gedaan, ging braaf.
http://im1.shutterfly.com/procserv/47b8 ... VkxYg9vPhI
Palissade ging ook goed. Had al besloten bij het water het alternatief te rijden en daarna achter de hindernis nog even het water in te gaan en even rond te rijden, reed toch niet om de tijd te halen. Alternatief keek ze nog wel even raar op (ook al was dat nog zo laag), maar met stemhulp sprong ze braaf. Daarna eerst even twijfel bij het water inlopen, maar al snel liep ze er in. Even wat rondjes gestapt en toen weer verder gereden.
Afbeelding
Afbeelding
Velvet wil graag voor duikboot spelen: http://www.leukopdefoto.nl/files/200806 ... _24957.JPG
Strobalen leverden geen problemen op (met aanmoedigingskreet van MJ Ja) en heksenoog/voetbalhindernis ging ook netjes. Haaientanden keek ze ook totaal niet naar en opsprong deed ze ook keurig. Toen boomstammetje en alweer de laatste hindernis en ook die twee hindernissen gingen goed. Was véél te sloom natuurlijk door m'n 2 alternatieven, probleem met bit en m'n extra rondjes in het water, maar dat maakte me niets uit.
Niels nog even gemeet na de finish toen ik aan de hand aan het stappen was met Velvet.

Was weer erg tevreden over Velvet en paard en ik hebben weer genoten! Lachen

Ze hadden m'n actie bij de spoorboom eerst wel omgeroepen als weigering, maar later bij de uitslagenlijst stond dat ik wel foutloos was.. Maarja, maakte niet veel uit, want had niet voldoende voor stijl. Had 5,83, bij de ene jury gewoon goede punten en bij de andere 2 5en en een 6 Verward En dan was er onderstreept balans boven en tijdens de sprong oid en het paard goed passend bij de hindernis brengen. Heb me echt lopen bedenken bij welke hindernis dat geweest kan zijn, maar kwam er maar niet uit. Had nergens een rotafstand oid.. Zal wel bij 1 van de hindernissen zijn geweest die Velvet nog wat spannend vond en wat onstuimig overheen ging met wat aarzeling ofzo. (Heb zelfs nagevraagd waar de hindernisjury's zaten, maar dat wist werkelijk niemand)

Achja, is ook niks meer aan te veranderen en m'n paard heeft het super gedaan Lachen.

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:55

hey marloeske... ik had jou aangesproken toen je net van het rijden terug kwam... mijn snuggere reactie wat ben je snel klaar Tong uitsteken whahaha

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:57

Las een aantal hele positieve verslagen Lachen
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde winspunten/prijzen!

Jetske: balen dat Bambi zo vervelend was in het begin en bij het heksenoog ook even niet wilde, maar goed dat je hebt doorgezet OK dan!

Die haf vermaakte zich zo te zien ook goed zonder ruiter. Huilen van het lachen

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:57

Nielsie schreef:
Dit is ook een bokker toch? Tong uitsteken
Afbeelding

Volgens mij niet, ik ken der wel maar ben haar nog nooit op bokt tegengekomen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:59

Jitske, beetje gemengde dag dus Lachen. Wat apartig van je bitring Verward Past je bit verder wel gewoon goed?

Je bent iig in goed gezelschap met je materiaalpech.

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:01

Ik heb ook nog een serietje van Apple Lachen :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het meisje van de loslopende haflinger kon haar paard niet houden, ook bij het inspringen al niet. Dat resulteerde bij 5 bij de haag in een flinke dreun met haar hoofd tegen de planken van de hindernis (wij stonden ernaast, dan schrik je toch even). Pony crosste in zijn eentje rustig verder...

Jetske heb ik ook nog zien rijden, en Paul met zijn bruine monster. We hebben al besloten dat wij er volgend jaar ook bij zijn Lachen

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:02

Heb even alle leesbare nummers van bokkers die ik op de foto heb staan op een rijtje gezet, zijn er aardig wat Bloos .
Hier komen de nummers: 157, 159, 160, 165, 166, 167, 172, 174, 175, 179, 188, 189, 190, 195, 199, 211, 217, 223.
Het kan zijn dat jij er ook tussen zit. geef dan even een beschrijving van je paard en kleruen uitrusting door.
Ik hoop ze morgen middag op m'n site te hebben staan!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:05

Maik79 wat een mooi setje foto's van ons Lachen

Ugene2001 dan heb je ons inderdaad ook Lachen. Ik zal je site in de gaten houden.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:07

Apple schreef:
Jitske, beetje gemengde dag dus Lachen. Wat apartig van je bitring Verward Past je bit verder wel gewoon goed?

Je bent iig in goed gezelschap met je materiaalpech.

Naja, was super tevreden hoor, Velvet heeft weer enorm veel geleerd en deed super haar best Lachen
Dus in dat opzicht was m'n dag zeker wel geslaagd Ja.

Vond het alleen wel beetje jammer van de stijlpunten (en dan nog vooral dat ik geen flauw idee heb wáár die hindernisjury gezeten heeft etc)

Zag jou trouwens ook nog vanmiddag, jij stond paard te laten grazen bij de DA/hindernis 9 in de buurt.
(maar je was druk in gesprek dus heb je maar niet onderbroken, wij gingen naar huis)

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:08

Ugene2001 Leuk! Nog meer foto's dus Haha!
Ik was nr. 160 Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:09

Jitske klopt Lachen. Daar stond hij mooi in de schaduw te grazen (op de trailer wachten is niet zn voorkeur Haha! ). Je had me best kunnen aanspreken hoor Lachen

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:29

Hoi, hoi..

Hoe is het verder hier gegaan?, Gentle ging erg! goed, 1 weigering maar hij lag eruit door een domme fout helaas(niet door de vlaggetjes door Bloos )

Heeft iemand toevallig nog foto's van NR 185?
Afbeelding
Ik zal ook even kijken, heb ook veel foto's, even ckecken of 1 van jullie erbij zitten.. Lachen

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:31

Startnr 81? Knipoog