Rowo: Het is dat ik nog geen 18 ben, moet zeggen dat het wel helpt met schakelen enzo, je leert er wel van! Al heb ik ook in een echte auto gereden en dat is toch wel fijner, maar eerst beetje leren en dan straks de weg op!
Als ik over een paar maandjes 18 wordt dan ga ik ook meteen op de weg. Het scheelt dat ik nu ook al af en toe aan het oefenen ben Soms een lesje van mijn moeder en héél soms van mijn vriendje (hij is doodbenauwd dat ik de auto beschadig ) En kan ook altijd in onze crossjeep rijden (thuis in het land), dus het autorijden zelf heb ik al aardig door. Alleen nu nog in het verkeer, maar daar heb ik ook wel ervaring mee omdat ik elke dag op de brommer rijd. Al met al zal het mij dus wel een aantal lessen schelen. E wil ik ook nog wel halen, maar dan zal ik ook thuis eerst wel oefenen met achteruit rijden etc.
Ik rij nu af en toe ook al met mijn vriend in zijn auto. Hij zegt juist steeds: Wil jij stukje rijden? Wel leuk . Ik ga binnenkort ook even met paps rijden. Mama durft het niet aan .
Vanochtend liep Loempia fijn . Daarna met een vriendin op 3 meisjes gepast. Echt zo lief . En om 6 uur naar het werk gegaan.
Goeienavond! @Biem: GEFELICITEERD!!!!!!! @Simmie: Veel succes met je proefles, het zal wel meevallen. Zelfs bij mij, ik kreeg vanmiddag ineens te horen dat ik 28 juli mag afrijden voor de aanhanger. @Wolin: Stoer pakkie hoor!
Ik ga zo ook maar eens slapen. Morgen weer vroeg eruit.
Vanavond priveles gehad, het ging erg goed Mars pakt alles zo fijn op. Ben benieuwd volgende week donderdag voor het eerst weer een wedstrijd, na 3 maand.
Zo ook weer thuis. Hha nog ff tv kijken dan slaap ik morge lang door. Tussen 11 en 4 uur word je pas gebelt voor de uitslag, echt raar. Zit je de hele dag te wachten. Nouja ben der toch niet, maar hoop dat ie me mobiele nummer heeft
Goedemorgen! Ik heb zojuist gehoord dat de normering voor VMBO-T Wiskunde examens 1.9 is, bwhahaha Dus iemand die een 7 gehaald zou hebben heeft nu opeens een 8,9 of iets in die richting
Iedereen die vandaag de uitslag krijgt te horen, Heel veel succes!! Ilse, fijn dat Mars zo goed gaat Wolinlotte, idd een sexy outfit! Benthe, zo dat gaat vlot, een tijdje terug had je het over dat je pas in september kon afrijden
Wij hebben eergisteren besloten om volgende week op vakantie te gaan en morgen vertrekken we al. We gaan naar Noorwegen!