WhiteWoman schreef:Nielsie heb je toevallig ook nog foto's van vorig jaar van nummer 137. Toen reed een vriendin van mij mee op mijn paard. Een schimmel met grote oren???
I'm afraid not, ik ben van 121 naar 147 gegaan (ivm lunchpauze e.d)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WhiteWoman schreef:Nielsie heb je toevallig ook nog foto's van vorig jaar van nummer 137. Toen reed een vriendin van mij mee op mijn paard. Een schimmel met grote oren???
WhiteWoman schreef:Jammer...
Ik hoop dat je dit jaar ook foto's van mij kan maken, want dit is een van mijn 1e oefencrossen en foto's eervan is altijd leuk!!
Merel_Claire schreef:Kunnen wij de startnummers ook allemaal doorgeven aan je?
)
nou jah nooit genoeg maar heb er echt een hoop
Miriam schreef:Ik ben er in het M
) de oefencross en zaterdag met Rose L HC. Groeten PaulIngridje16 schreef:Ik heb ook nog geen crossfoto's van me paardje![]()
Maar dat gaat deze zomer met de hele planning wel goedkomen![]()
Er zal vast wel ergens een fotograaf staan
Paul_H schreef:Miriam schreef:Ik ben er in het M
Wat leuk! Ik had het tussen de regels door al gezien maar toch ... ik ben er overigens ook: zondag met mijn loeder (missJumpy weet wat ik bedoel) de oefencross en zaterdag met Rose L HC. Groeten Paul
[edit] Overigens gaat het met het loeder steeds beter. Na het drama in Ede (zie onder trainingen Rob Jansen) wordt hij bij stukjes en beetjes beter hanteerbaar. Alweer groeten Paul
Paul_H schreef:Overigens gaat het met het loeder steeds beter. Na het drama in Ede (zie onder trainingen Rob Jansen) wordt hij bij stukjes en beetjes beter hanteerbaar. Alweer groeten Paul
heb er erg zin in, is de oefencross een beetje te doen, als je pony alleen maar outdoor lisse/indoor lisse heeft gereden
? Paul_H schreef:Wat leuk! Ik had het tussen de regels door al gezien maar toch ... ik ben er overigens ook: zondag met mijn loeder (missJumpy weet wat ik bedoel) de oefencross en zaterdag met Rose L HC. Groeten Paul
)A_n_n_e_ schreef:Voor de 1e keer naar oefencross Vlietland!heb er erg zin in, is de oefencross een beetje te doen, als je pony alleen maar outdoor lisse/indoor lisse heeft gereden
?
krimpt de wachtlijst al B paarden ???
bianca1980 schreef:krimpt de wachtlijst al B paarden ???
GvdT schreef:Paul_H schreef:Overigens gaat het met het loeder steeds beter. Na het drama in Ede (zie onder trainingen Rob Jansen) wordt hij bij stukjes en beetjes beter hanteerbaar. Alweer groeten Paul
Welk loeder? baas, paard of dochter![]()
. Ik ben overigens blij dat jouw beest weer van de koliek af is. Groeten Paul bianca1980 schreef:krimpt de wachtlijst al B paarden ???

Miky0 schreef:zeg ik vraag me af is er al een update over het parcours? waaaaaaaaaaant! je zei dat jullie het een beetje gingen/mochten aanpassen omdat het nog een keer "het laatste" jaar (hopelijk niet en duurt het nog wel even met alles) op deze locatie is. Ben wel benieuwd wat jullie allemaal hebben verrampeneerd in het gebied om een mooie cross te krijgen
De mooie kaart met foto's van 2007 staat er nog, wanneer komt die van 2008