Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:viefdepief schreef:Hahaha
Een bordeaux met champagne set
die houden we erin! Lijkt me trouwens een prachtige combinatie
kimdepim schreef:Viefwat ben je weer geniaal bezig
Misschien dat mijn crossoutfit nog veranderd. Ik heb nu ook een heel donkerbruin paard, dus teveel donkerblauw valt denk ik te weinig op. Dus dan moet ik het wel bij een wit chabrak en broek houden denk ik.
Talida schreef:Toch wel een popi kleur, bordeaux. Steekt mooi af bij die witte EG!
Misschien dat ik nog eens overstag ga voor bordeaux springschoenen, maar dat is dan puur voor de patsMooi zwart is ook niet lelijk
miss_jumpy schreef:Ik vind ook die van Lielle en GvdT het mooist, en eigenlijk ook die van annemiek en vriend.
De kleuren van Rowo vind ik ook leuk, geel met bruin!
Van Mel vind ik het gele setje ook wel gaaf, die had ik nog nooit gezien volgens mij!
MelanieB schreef:miss_jumpy schreef:Ik vind ook die van Lielle en GvdT het mooist, en eigenlijk ook die van annemiek en vriend.
Van Mel vind ik het gele setje ook wel gaaf, die had ik nog nooit gezien volgens mij!
Klopt, ik heb hier nog nooit in gereden (gecrosst ofzo)is mn nieuwe crossetje namelijk
![]()
miss_jumpy schreef:leuk, doe die maar aan in Vlietland (als je meedoet) dan maak ik een foto
miss_jumpy schreef:Ik vind ook die van Lielle en GvdT het mooist, en eigenlijk ook die van annemiek en vriend.
Eventinggek schreef:Bestaan bordeaux kleurige springschoenen?niet van die rode hé
Scum schreef:Echt weljenga_8 schreef:Als ze dit bij het dressuurprikkerssetjestopic lezen, willen ze ook gaan crossen, puur en alleen voor het combineren van setjes! lol!
Echt nietMet Anky dekjes kun je niet crossen.
jenga_8 schreef:Ook dit kan ik aluitdaging: crossen met een dressuurzadel (+natuurlijk ankypad, bijpassende elastiekjes, bandages en dressuurblousje!)