Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb hem zien finishen (en zien losrijden, uiteraard met Irene) zag er fijn uit

!
echt jammer..

Helemaal trots op hem! Toen Joery op de trailer stond even naar de tent gegaan, kijken of er al uitslagen waren en alleen de dressuur hing er en stond zoals Marieke als zei: gedeelde 6e met haar. Wist dat 3 boven me meer strafpunten hadden opgelopen met het springen en de cross, dus rekende een beetje op ongeveer een 3e prijs! Maar ondertussen moest Risky ook alweer opgezadeld worden om te gaan dressuren, was ik net aan het losrijden. Komt er een meisje van mn ponyclub, ja je bent 1e met Joery! Ik geloofde het niet, maar was echt zei ze! Met Ris eerst gedressuurd, 1e keer buiten maar fijn proefje. Toen richting de tent om eens te gaan kijken. En ja hoor gewoon 1e met Joery in het L!

! Was losgesprongen met een erg fanatiek paard!
En toen mochten we hoor, nou en hoe!! Ze was erg sterk en erg vlug, keek nergens en mn angst voor het water werd weggenomen toen ze er niet eens naar keek en er gewoon vrolijk erin sprong!!
Op het laatste stuk na het water rustig gereden want we waren zo snel
! Ze was erg sterk maar nergens getwijfeld en uiteindelijk foutloos en binnen de tijd binnen!
We stonden na de dressuur op een 10e plaats, we rekende daarom ook niet op prijs. Maar wat bleek gewoon een 5e prijs voor onze allereerste cross!
Ooh geweldig!!
)
. 

)

. Hij liep op sommige stukken trouwens met mij, ipv ik met hem..

! Ja, Ris trouwens geen enkele twijfel op het water eerder een flinke sprong erin
!

heb ik gelukkig ook van mijn buren mogen lenen want die hadden er genoeg bij
Dressuuren ging op zich niet echt geweldig maar toch 195 punten gereden en ong in de middenmoot geëindigd.