Ik ben vandaag ook wezen kijken. Heerlijk weer en echt genoten. Een aantal bokkers in de cross gezien. Veel fouten gezien op hindernis 2 en het sprongetje voor het water. Jupiter was eerste geworden!!! Echt gaaf.
Snoekiej wat balen zeg!! Berdien: Ook voor jou echt super balen! Ging het zo lekker en dan op 2 eruit moeten.. Altos: Balen van je stops, maar toch fijn dat je zelf tevreden was! Vivre: Pff wat balen zeg ! Marieke ook voor jou een echt jammer.. Simmie: Had je al even gesproken na de cross, nogmaals fijn dat je lekker gereden hebt!
Ik moet zeggen dat ik nog uren kan praten over vandaag, zal het proberen kort neer te zetten!
Met Joery een redelijke dressuurproef. In het springen foutloos en ook in de cross alles super, nergens twijfel en binnen de tijd! Helemaal trots op hem! Toen Joery op de trailer stond even naar de tent gegaan, kijken of er al uitslagen waren en alleen de dressuur hing er en stond zoals Marieke als zei: gedeelde 6e met haar. Wist dat 3 boven me meer strafpunten hadden opgelopen met het springen en de cross, dus rekende een beetje op ongeveer een 3e prijs! Maar ondertussen moest Risky ook alweer opgezadeld worden om te gaan dressuren, was ik net aan het losrijden. Komt er een meisje van mn ponyclub, ja je bent 1e met Joery! Ik geloofde het niet, maar was echt zei ze! Met Ris eerst gedressuurd, 1e keer buiten maar fijn proefje. Toen richting de tent om eens te gaan kijken. En ja hoor gewoon 1e met Joery in het L!
Risky gaan keuren, om gaan kleden en maar naar de tent voor de prijsuitreiking. En daar loop je dan terug met een grote beker, oranje rozet en een doos snoepjes, met hoofdstelnummers en een keykoord van Jan van Beek eventing artikelen!
Ondertussen had Suzanne Risky alweer opgezadeld voor het springen, in het parcours helaas 1 balkje beetje sterk maar ook dit was de 1e keer buiten, dus was dik tevreden! En toen richting de cross, ondertussen kreeg ze een beetje door wat we gingen doen, al die paarden rennend over velden ! Was losgesprongen met een erg fanatiek paard! En toen mochten we hoor, nou en hoe!! Ze was erg sterk en erg vlug, keek nergens en mn angst voor het water werd weggenomen toen ze er niet eens naar keek en er gewoon vrolijk erin sprong!! Op het laatste stuk na het water rustig gereden want we waren zo snel ! Ze was erg sterk maar nergens getwijfeld en uiteindelijk foutloos en binnen de tijd binnen! We stonden na de dressuur op een 10e plaats, we rekende daarom ook niet op prijs. Maar wat bleek gewoon een 5e prijs voor onze allereerste cross! Ooh geweldig!!
Joery voor het eerst in het L een 1e prijs en Risky voor het eerst gecrossd een 5e prijs, ben super trots op de paardjes!
(alsnog een lang verhaal, sorry )
Heb Altos, Simmie, Bitwise, Scum, Marieke, Berdien en misschien nog meer sorry als ik je vergeten ben!!
Jammer van je springparcours Simmie, wel super van je cross. Super Loes, gefeliciteerd! Dacht al dat jij het was toen ze hier zeiden een bokker op 1, zag je heel blij uit de cross komen.
Ik ben vandaag ook nog even wezen kijken in Etten Leur. Er reden wat mensen van mijn oude stal mee, was wel weer even gezellig om die weer te zien.
Heb Snoekiej gezien bij het begin van de cross, en later bij het uitstappen vroeg degene waar ik op dat moment mee meeliep hoe oud je paard was, en zag ik aan het SGW of life- logo dat het een bokker was.
Later Simmie nog zien springen en crossen. Bij het springparcour was ik inderdaad bang dat je niet doormocht. Maar ik kan me voorstellen dat je die bel niet gehoord had hoor, was ook wel zachtjes...
Foto van Snoekiej (volgens mij)
En foto van Simmie in het parcours: (die in de waterbak had ik alleeen de staart van sims )
Apple: Haha, had niet durven hopen op zo'n resultaat vandaag! Simmie: Ok, ja ze was wel erg sterk.. Gaan nu ook kijken voor een ander bitje! Berdien: Hahaha klopt!
Nu weet ik ook gelijk wie Snoekiej is! Mijn zus was nummer 35 L_J echt super gereden!
Hier een kort verslagje van mij: Vandaag om half 8 richting EL. Mijn zus moest om half 10 dressuren dus kon ik nog even de cross lopen. Om 10:37 zou ik eigenlijk moeten dressuren, maar om 10:00 uur begon ik met losrijden en zag dat ik nog maar 20 minuutjes had, het was erg ingelopen. Maar hij liep erg fijn. Had nog nooit zo goed met hem gedressuurd. Dat klopte ook want stond 1e na de dressuur met 209 punten. Foutloos gesprongen. En daarna de cross in. Helaas de sprong voor de V-sprong sloeg ik iets te vroeg af waardoor we er schuin voorkwamen en dus een weigering. Maar opnieuw aangereden en ging goed. Verder ook foutloos en binnen de tijd, bij de waterbak even flink aangemoedigd, want daar kunnen we nog weleens problemen hebben. Maar ging ook goed, hij begon zelfs te draven . Hij liep op sommige stukken trouwens met mij, ipv ik met hem..
Was uiteindelijk 8e geworden. Zit wel beetje te balen! Maar het was onze eerste L cross (pony's)dus ben super tevreden.
Laatst bijgewerkt door ziggemans op 13-04-08 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Robin: Balen van je weigering, maar wel goed gereden joh! Vivian: Dank je ! Ja, Ris trouwens geen enkele twijfel op het water eerder een flinke sprong erin !
Het begon echt k.lote vrachtwagen wilde niet starten Proberen met start kabels te startten maar dit wilde ook niet echt baten . uit eindelijk vele telefoontjes later konden we de auto van mijn vriendin stiefvader meenemen (hij lag nog te slapen !)en de trailer van de stal eigenaar . Onder tussen naar het secretariaat gebeld en de problemen verteld dat we waarschijnlijk niet optijd zouden kunnen zijn . dit was geen probleem en ik zou wel ergens tussen kunnen starten toppie van het secretariaat
Opzadel voor het dressuur was ik mijn kalkoenen vergeten heb ik gelukkig ook van mijn buren mogen lenen want die hadden er genoeg bij Dressuuren ging op zich niet echt geweldig maar toch 195 punten gereden en ong in de middenmoot geëindigd. Toen moest ik het springparcours in was ik ook nog mijn crossbeschermers vergeten hoeveel kan je vergeten op een dag die kon ik ook gelukkig ook weer lenen (wat een geluk dat de pony's vandaag ook was ) Het springparcours ging wel erg lekker een balk op hindernis 2 maar dat was mijn eigen fout omdat ik hem veelte kort aan reed.Maar wel binnen de tijd Toen mochten wel lekker crossen ! Bij het losrijden nog Lielle en simmie gespot en gesproken en met de tipovan Lielle goed over hindernis 4 waar ik erg tegen op zag . wel hadden we een weigering op hindernis 8 (de bos uitsprong ) en waren 1 minuut buiten de tijd binnen 6.01 maar vond het naar zo stress als vandaag erg goed We hadden trouwens wel onvoldoende voor de stijl punten bij de ene jury 7-6-7 en de ander 6-4-5 maar vond het op zich niet erg kan ik wat meer ervaring op doen voor iedereen die lekker hebben gereden vandaag en voor degen die minder hebben gereden volgende keer beter