Maar dan zou ik eerst moeders hier moeten vragen of ze wil brengen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eventinggek schreef:Waar woon je? Ik kom vanuit Venlo, als t een beetje op weg ligt wil je wel meenemen hoor. Ik neem aan dat de cross vanaf 14.00 of zo zaterdag vrijgegeven wordt voor verkenning.
Als ik ga denk ik dat ik er rond n uur of 3/4 wil zijn.
)
. 
Eventinggek schreef:gaat er trouwens iemand zaterdag de cross lopen? mijn corsa moet km's maken
: L, Z en M. We moeten maar even kijken wat handig is. Groeten Paul
De rest M en ik zelf moet idd ook nog de L cross lopen
Misschien toch maar kijken of ik op de eoa manier een mountainbike aan m'n corsa kan sjorren
áls t me gaat lukken gaan t er max. 2 zijn
maar ik moet dan wel nog effe zo'n fietsendrager voor op de trekhaak zien te scoren, moet ik toch hebben voor de vrachtwagen
*
! Madelene en ik komen op zaterdag ook al en blijven weer in EL logeren (anders moeten we zo om half 5 weg, kuch). Dus wij gaan zaterdagmiddag de cross ook even wandelen! Scum schreef:Haha! Dan ga ik gewoon achterop bij jou Suus
. Met een ongelooflijke blessure uit het weekend komen:
Als ik vroeg moet komen we wel even kijken 's middags.
MelanieB schreef:Eventinggek schreef:Waar woon je? Ik kom vanuit Venlo, als t een beetje op weg ligt wil je wel meenemen hoor. Ik neem aan dat de cross vanaf 14.00 of zo zaterdag vrijgegeven wordt voor verkenning.
Als ik ga denk ik dat ik er rond n uur of 3/4 wil zijn.
Ik woon in Lunteren (weet niet of je de nieuwe heuvel kent, daar vlakbij, ong 5 min. verder)
Maar moet je maar zien, als het lukt is het fijn, zo niet, jammer dan, maar je moet niet voor mij te "om" rijden hoor!
En eventueel als t op de route beetje ligt, betaal ik uiteraard wel mee voor benzine.