wanneer gaan we lopen jet?willmijn ga je toch springen
ik stuur je even een pb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wanneer gaan we lopen jet?

maar dan hoor ik julie nog wel.. groetjes
voor mensen van ver.. 
Mizsz_Kitty schreef:ok!! hele a44 is afgesloten!!
Dus vanuit NH moet je de A9 bij hoofddorp verlaten en dan langs nieuw vennep naar lisse
Mizsz_Kitty schreef:haarlem zuid zou ik er dan afgaan(en dan meteen richting hoofddorp), dus voor de a5...
Talida schreef:huh kom even niet en ineens doen psst en mj ook mee? wanneer dan hoe wat waar gezellig!

.
!
)
dier is er dan 100% niet klaar voor daar begin ik niet aan
!

smurffie schreef:Ik heb de afgelopen 3 weken geen tijd gehad het dier te rijden, had dit netjes gemeld en ze zouden ervoor zorgen dat het dietje netjes beweging zou krijgen ect.
Word ik woensdag door de staleigenaar opgebelt: ja weet niet of jij hem nog rijd , maar hij is al 3 weken niet gedaan , ook niet gemest ect. (zij gooit er dan wel elke dag beetje nieuw bij op mijn verzoek.)
Dus woensdag langs geweest, nou in de bak gezet,, na 3 kwartier hielt hij eindelijk is op met rondjes galoperen, en daarna nog gelongeert (10 minuten daarna was t m teveel.) maar er niet meer op gegaan. Vandaag geweest, Onwijs stijf natuurlijk. Niet te rijden
Vraag me af hoe ze het in hun hoofd halen een net 4 jarig paard dat per dan 1,5 kilo biks & onbeperkt kuil krijgt 3 weken in stal te laten staan.