Heb er zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Apple schreef:Ik vond 'erg laag' wel mooi om de eerste crosstraining van het seizoen mee te beginnen
Dan komt het helemaal goed.
Apple schreef:*popel*
Heb er zin in
Hozie schreef:Ik hoorde trouwens uit betrouwbare bron (van iemand die altijd daar het terrein mee opknapt, hij heeft daar dus zelf aan meegeholpen) dat ze in Moordrecht de hindernissen een stuk hoger hebben gemaakt.... Ik ben benieuwd.... Eerst waren ze in ieder geval wel erg laag, dus hoop dat het nu wat uitdagender is.
! Groeten, Paul
Paul_H schreef:Nou, "een stuk hoger" is een klein deel van de waarheid (ik heb daar afgelopen zaterdag ook meegewerkt). Er zijn wat hindernissen verdwenen of vervangen; er staat nu ook een driesprong; de bodem is gevlakt, de bodem van de waterpartij is ook gevlakt en zo voort. En ja, een enkele sprong is echt forser gemaakt en het oogt allemaal wat steviger. We kunnen er weer vol tegenaan in Moordrecht, dus! Groeten, Paul
.
. Verder heb ik niet echt een bijzondere medische geschiedenis ofzo.
Apple schreef:(trouwens de halve dag zenuwachtig elk uur mn mailboks checken om te kijken of het werd afgelast wegens de wind).
.
. Apple schreef:Mn cross-spulletjes staan al de hele dag kant en klaar om in de auto geladen te worden.

Hopelijk houden we het droog!
)