Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nickeltje schreef:Dat heb ik in Maarsbergen gehad en dat is verrekend als een weigering, maar ik hoorde later van Lielle dat ze dat fout gedaan hebben en dat ik gewoon gedisqualificeerd had moeten worden ook al heb ik de hindernis alsnog goed gesprongen...

)

lekker snel en alles mooi achter elkaar doorgesprongen.. geen twijfelingen
(waar ik er nog 1 heb ingehaald )

Simmie schreef:Tegenwoordig staat er in de regelementen dat "..het op straffe van uitsluiting is verboden om hindernissen van een andere klasse te springen..".
Foute hindernis springen en daarna je fout herstellen is dus idd uitsluiting.
voordat je M zou moeten.) wat wel zonde was, was dat ik eerste stond na dressuur en springen daar wel goed ging met maar 1 balkje.
maar kwartje is dan ff niet gevallen na de finish had idd lekker gereden, ben wel blij je te zien in hattem, je hebt er hard voor geknokt. 

Bij mijn sprongen was er iemand die bij de laatste hindernis de verkeerde sprong nam (had de rechter moeten hebben en hij sprong de linker). Zijn fans gilden toen nog dat hij de verkeerde had gesprongen en nadat hij door de finish was gegaan is hij omgedraaid en heeft hij alsnog de goede sprong genomen
Was ook wel erg sneu.. 
TeeGee schreef:Maar ze zouden je toch bellen Mandy??

maar ben benieuwd naar meer
rowo schreef:Net even de uitslagen gekeken en ik had over het hele weekend idd de minste strafpunten. Maar ze zullen we niet meer de beste combinatie over 2 dagen uitreiken, dat was eerder namelijk wel. Was wel leuk geweest natuurlijk
Ik werd eind november gebeld dat ik zo'n Rabobank Talenten pakket gewonnen had en ze het waren vergeten uit te reiken. Of ik t miss kon komen halen
ze hebben het toen nog opgestuurd! Wel netjes van ze!!
klik