Ons dagje was lang, maar supergezellig. Ollie ging met Jan mee op de vrachtwagen en we vertrokken om 5 uur. Tezz en ik er in mijn Seatje achteraan. Mooi op tijd daar om te verkennen. Ik vond de cross wisselend, veel simpele stukken en een paar uitdagingen, waaronder het water. Dressuur begon lekker, tot Ollie een keer struikelde en werd daarna wat te voorzichtig en dus te braaf. Toch nog derde. Springparcours leek lastig en er stond voor de verandering eens een keer wel iets gebouwd. Om te rijden viel het me echter reuze mee. We hadden echt een super rondje. Overal fijn bij, alles klopte, dus foutloos. Toen de cross. Het eerste spannende dat we tegenkwamen was het water. In tegenstelling tot de meesten ben ik om het boompje heen gereden (een beetje door de bosjes dus). Toen kwam ik er mooi recht voor en sprong hij er braaf in. Heel leuk was dat Lielle me enorm aan het aanmoedigen was, dat gaf me een enorme duw in de rug!!! Toen we bij hindernis 7 waren had ik nog steeds niet het galopritme dat ik zocht dus een tikje op z'n kont mee gegeven en toen begon hij er een beetje extra aan te trekken. Verder heerlijk gereden. Nog een volte gereden voor de laatste hindernis en in een handgalopje binnen gekomen want ik zat erg ruim in mijn tijd. Foutloos binnen de tijd en uiteindelijk een 2e plaats! We waren pas laat thuis omdat we moesten wachten op de uitslag van het M.
Lekker veel kunnen kletsen dus. Een enorme berg bokkers gezien. Voor het eerst Caatje (ik dacht al dat jij het was maar durfde het niet te gokken
) en Bianca (had je het door?) gesproken. Erg gezellig!!! Ik heb ook nog even met de player gepraat. Ik denk eerlijk gezegd dat hij zich gewoon niet zo goed een houding kan geven en daarom wat vreemd overkomt. Misschien kent hij niet veel SGW-ers en wil hij ook gewoon mensen leren kennen? Hij probeerde mij iig weer een afspraakje te ontfrutselen.Crosskip: Ik heb een tijdje bij de tweede trakehner staan kijken en ik vond juist dat hij erg slecht werd gesprongen. De meesten reden hem schuin aan waardoor het gat erg groot was en er makkelijk een achtervoetje in terecht kwam, niet zo slim. Er waren er maar een paar die hem netjes recht sprongen.
Paul: Volgens mij sprong jij hem heel netjes en heb ik je dat ook vertelde bij de finish? Ik dacht je te herkennen van de foto's.
Mabon: Heb je toevallig foto's van nr 75?
Bianca: Zou ik het filmpje van 167 mogen?
edit: Tijn veranderd in tijd

"