Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Grappig verslag ook
. madelene schreef:Hopelijk tot gorssel...(denk het niet maar wie weet)
Gelukkig gaat het goed met Tenda. Je was iig wel het gesprek van de dag, dus je bent inmiddels beroemd
morgen om 5 uur gaat die rot wekker weer.Scum schreef:Sabine; ik wist niet dat jij nog een zus had. Crosst die ook?
Hopelijk hoeven ze niet nog verder aan je pols te gaan sleutelenGelukkig gaat het goed met Tenda. Je was iig wel het gesprek van de dag, dus je bent inmiddels beroemd
GvdT schreef:Het verhaal van de ambulance die laat was kan ik wel verklaren
Er is een man zijn oor kwijtgeraakt toen zijn paard in paniek raakte in de trailer. Touw kwam om die man zijn hoofd terecht, zijn hals was kaal en zijn oor was eraf. Die is in het ziekenhuis eraan gezet. Dit gebeurde rond dezelfde tijd als de val van Sabine.
. Inderdaad, het had veel erger af kunnen lopen.
). Springen ging ook wel lekker. Met losrijden zag ik Scum en Bitwise nog
. Ik had toen 1 balkje. Was beetje een dom balkje, hij kwam wel goed uit, maar het stond heel laag, en tja dan komen de balken nog wel eens.
.
). En hij ging echt super fijn. Alles lekker aanpakken. bij 2 hindernissen dat hij was terug kwam (het eerste witte hek, en aan het eind die ton op die heuvel) Beide hindernissen stapte die ook overheen
. Dat vond hij beter dan springen geloof ik
. En toen bij de waterbak, water opzich vind hij niet eng. Die sprong ervoor ging goed, en toen dat kleine afsprongetje twijfelde die (stond stil) dus een weigering. En toen schoot hij meteen naar links, dus toen had ik op het water ok een weigering. Maar ik was dik tevreden
!
.
Pony sloeg ineens achteruit, zo langs haar hoofd
Was echt doodeng.
En dat je verder niets mankeert.
Vind het wel super mooi staan
Lielle schreef:ik denk dat er idd een probleem met de bodem was, en degene die ik zag vallen (nr 84) reed ook veeeeel te hard.