[SGW] Trainingen Rob Janssen najaar 2007

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madelene

Re: Trainingen Rob Janssen najaar 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:08

ik ben natuurlijk geen DA...maar volgens hem was ze alleen gevoelig...en was er niks beschadigd over overbelast...
vandaag ben ik al met haar gaan wandelen...en ze loopt me er al weer volledig uit zonder onregelmatig te zijn...en dat na 1 dag stalrust!!...dus we houden voorlopig de moed er nog in.
En ik ben in het ook zeer blij met mijn DA...hij is ook een FEI arts voor de grote concoursen (hij is hoofd arts op het CHIO in Aken en staat ook in het terrein bij de cross voor als er wat gebeurd)...dus hij zit gelukkig meer in de sport toestanden en weet wat ons te wachten staat.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 11:24

Super zo'n sport DA Madelene. En idd even goed rust houden, waarschijnlijk was je er al vroeg bij.
Hopelijk is 'ie zaterdag weer helemaal de oude en kun je optrainen naar Hattem.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 20:36

Hier nog een afmelding voor de 31e Boos! Stoom uit je oren Heb Lielle al een pb gestuurd.

Zaterdagmiddag kwam ik op stal en Plato stond op 3 benen in de wei. Bleek dat hij z'n achterijzer er aan de binnenkant afgetrapt had terwijl de buitenkant nog wel vastzat. Resultaat, ijzer wat gedraaid en binnenlip in z'n zool. Heb het ijzer er meteen afgehaald, gelukkig zonder nog meer schade maar Plato was niet erg blij.
Vandaag liep hij nog slechter en toen heb ik een vriend die ook mijn hoefsmid is, gebeld of hij voor de zekerheid even kon komen kijken. Hij heeft de zool wat bijgewerkt en Plato heeft een kneuzing in het gebied waar de lip een klein gat gemaakt heeft. Blijkbaar heeft hij ermee rondgelopen Verdrietig waardoor het erger geworden is. Hij staat nu een weekje op een ijzer met zooltje om z'n zool te beschermen en daarna zou het over moeten zijn.

Het is niet erg ernstig maar ik neem geen risico, voor ons is het seizoen toch al voorbij. Baal wel vreselijk en hoop dat de trianingen toch door kunnen gaan voor diegenen die wel willen gaan.

@ Madeleine: zullen we 2007 maar gewoon schrappen en volgend jaar opnieuw beginnen Clown Wat een pech hebben we dit jaar na zo'n geweldig jaar 2006 Clown Veel succes en verwen die dame maar even Knipoog

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 23:46

jezus, dat gebeurt jou net weer hé... Verdrietig Ach gut

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 10:23

EG, jij bent er woensdag wel? Of vallen er meer bekenden af??

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 10:30

Door diverse afmeldingen hebben we nog maar 1 groep over:

14.00-15.15
Lielle, Eventinggek, Simmie, Nickeltje, Nikie + carlin (niet bokkers)

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 11:26

ibonn...lijkt me een strak plan....

ik had het er gisteren nog met mijn vader over...welke blessures ik en mijn paardje nou allemaal gehad hebben....
en het was alleen maar...oh ja en dat...en ohja ook toen nog dat...

maar goed...ik denk zelf dat het momenteel niet de pezen zijn....maar iets in de hoef...
ze gaat steeds schever lopen...terwijl ze stalrust heeft...kan dus imo nhiet in de pezen zitten...want de pezen gaan er op vooruit qua gevoeligheid...maar het lijkt nou alsof ze niet op de tenen van haar hoef wilt staan.
vanmiddag komt de DA weer...en dan gaan we het ijzer eraf gooien...hoefsmid heeft al toegezegd om tegelijkertijd te komen...dus we gaan er nog even tegenaan...

([size=9]maar ik moet wel heel veel huilen de laatste dagen...ik had zo naar het NK toegeleefd...voel me net een klein meisje van 12jaar dat haar zin niet krijgt)[/size]

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 11:29

Wat waardeloos zeg Madelene, om het seizoen zo af te moeten sluiten.... Hopen dat Da en hoefsmid nu iets zien wat de oorzaak is en dat dat dan snel voorbij is.... Al zal dat dus te laat zijn voor Hattem...
Sterkte joh!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 11:31

Dat heeft niets te maken met je zin niet krijgen Maddie! Ach gut
Je hebt gewoon oneerlijk veel pech gehad dit seizoen. En dat terwijl jullie het zo goed doen als jullie wel fit zijn! Als ik jou was zou ik janken schelden schoppen en wat dan nog niet meer!!! Alleen zo jammer dat het niet helpt.
Dikke knuffel! Ach gut

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 11:49

dank je wel voor de reacties...we zullen zienw at het vanmiddag is..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 12:33

ik voel volkomen met je mee maddie, en dat kleine meisje gevoel herken ik helemaal.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:36

Ach gut Voor Maddie en Ibonn

Voor een aantal bokkers is het echt een prutsjaar!!
Echt balen met alle blessures.
Hopelijk valt het vanmiddag mee Madelene. (en je gevoel kan ik me goed voorstellen hoor!)

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:39

Och Maddie, ik snap precies wat je bedoelt. Het is een kl*te gevoel dat je niet kwijt kunt omdat je weet dat het niet anders is maar het voelt zo oneerlijk. Laten we er volgend jaar met alle pechvogels van 2007 maar kei hard tegen aan gaan. En het kan toch niet anders dan dat wij volgend jaar super veel geluk hebben.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 12:41

dat hoop ik ook sabine, we hebben het toch wel verdiend dacht ik zo. En daar wil ik simmie en wuppie ook onder vatten.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:43

En Ibonn niet te vergeten....

Ik gun het jullie ook allemaal van harte dat het volgend seizoen allemaal wel verloopt zoals het moet gaan!!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 12:46

Ik hoop dat voor ons ook. Het zou wel fijn zijn om eindelijk een voorseizoen te hebben volgend jaar, na 3 jaar niks.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:07

Volgend jaar wordt gewoon het jaar van SGWay of Life.......

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:15

Lielle schreef:
dat hoop ik ook sabine, we hebben het toch wel verdiend dacht ik zo. En daar wil ik simmie en wuppie ook onder vatten.

Ja, Wup is weer kreupel, ben door de fysio weer doorgestuurd naar Kerken, dus die ga ik maar weer eens bellen. Lijkt nu in het kogelgewricht te zitten Verdrietig

Sterkte Madelene, hopen dat je iets kunt vinden! Bij mij staat het voorseizoen alweer op de tocht, maar ik troost me maar met het idee dat sommige mensen op de wereld hun leven niet eens zeker zijn, laat staan dat ze een cross kunnen rijden Clown

Toch frustreert het me enorm dat ik niet eens normaal een L crossje kan rijden, het gaat niet eens om NK's, EK's, WK's en weet ik veel wat....maar goed, we houden hoop op een goed seizoen volgend jaar!!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:19

Ik mag absoluut niet klagen, want ik ben dit jaar echt supertrots op beide paarden en ze hebben (op n hoefzweer en n paar losse ijzers na) gelukkig niks ernstigs gehad, maar ik hoop dan dat volgend jaar met ons geen gekke dingen gaan gebeuren Nagelbijten / Gniffelen

Vorig jaar heb ik aan t einde vh seizoen vaak gedacht dat t gaat eigenlijk allemaal té goed ging en er toch echt n keer iets fout moest gaan.... Nou zijn we weer een seizoen verder en (behalve een paar stomme ruiterfouten Gestoord ) is het weer goed gegaan. Dus tsja, ik zeg maar altijd dat we gewoon ons best blijven doen.... net zoals iedereen!

Ik heb wel t idee dat áls t een keer fout gaat, je vaak ziet dat er dan opeens meer dingen fout gaan. Natuurlijk geen troost voor degenen waarmee het dit jaar toch echt anders is gelopen dan gepland..... Huilen Ach gut Hopelijk zijn jullie volgend jaar allemaal weer helemaal fit en klaar voor een nieuw seizoen met nieuwe kansen!!! Ik gun het jullie allemaal! We doen er allemaal evengoed ons best voor Ja

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:44

Aaach Maddie, nee toch Huilen Gisteren leek het er nog op dat alles goed zou komen en nu toch dit Ik hoop in ieder geval dat de DA en hoefsmid iets kunnen vinden want dan heb je nog de mogelijkheid om er iets aan te doen. Als het zo'n wazige klacht blijft zonder aanduidbare oorzaak, wordt het helaas erg krap om haar weer goed te krijgen.

Enne, over dat huilen, geloof maar dat er meerderen van ons een traantje gelaten hebben de afgelopen weken/maanden, al dan niet van frustratie.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:35

oke...we weten wat het is....

doordat haar rechterhoef langzamer gegroeid is...en misschien bij het beslaan 4 weken geleden ietsjes meer afgegaan is...heeft ze 4 weken lang dus wat schever gelopen...
momenteel is het verschil ongeveer 1cm.
daardoor is alles wat pijnlijk geworden...pezen zijn weer in orde..hoef is niet ontstoken..maar ze heeft dus een slijmbeursontsteking in haar schouder.

Vandaag gespoten maar de kampioenschappen red ik dus echt niet want het duurt ongeveer 8 dagen voordat dat weer in orde is...en dan moet ze nog recht gezet worden op de hoeven..of via een zooltje of met kappen.

tja...niks aan te doen verder....volgend jaar nieuwe rondes nieuwe kansen.

verder iedereen veel plezier met de training en de wedstrijd....ik zal jullie vanuit limburg in gedachten aanmoedigen.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:13

ah nee... Ach gut Dat is wel heel zuur Madelene!
Had zo gehoopt dat het op tijd goed zou komen voor je!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 16:27

wat balen madelene Verdrietig Dat is echt ontzettend zuur Ach gut

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:29

oliebol zeg Maddie!!! Huilen Huilen Verdrietig Ach gut het is jullie ook echt niet gegund dit seizoen hé!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:31

Zwaar sh*t Maddie maar gelukkig niets ernstigs (al heb je daar nu weinig aan)