Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ilse18 schreef:Komt er op de site een lijst te staan van mensen die 1, of meerdere coupons niet hebben ingeleverd?
Begin nu namelijk ernstig te twijfelen, of ik wel 2 coupons heb gestuurd!
breunis schreef:Lielle schreef:en volgens mij hoor ik daarbij, bednek ik nu.
Nee hoor je hebt er keurig 2 ingeleverd.
breunis schreef:ilse18 schreef:Komt er op de site een lijst te staan van mensen die 1, of meerdere coupons niet hebben ingeleverd?
Begin nu namelijk ernstig te twijfelen, of ik wel 2 coupons heb gestuurd!
Yep ook 2 ingestuurd
dus mailen lukt hem zeker niet. Hij weet niet eens hoe een sms werkt

breunis schreef:Ik krijg net overzicht lijsten van deelnemers en zie dat er verschillende bij zijn die of de coupons nog niet hebben opgestuurd of maar 1 coupon hebben gestuurd.Ivm kampioenschappen dienen er 2 coupons te worden ingeleverd.
reeskees schreef:breunis schreef:Ik krijg net overzicht lijsten van deelnemers en zie dat er verschillende bij zijn die of de coupons nog niet hebben opgestuurd of maar 1 coupon hebben gestuurd.Ivm kampioenschappen dienen er 2 coupons te worden ingeleverd.
Oeps, dan moet ik dat ook nog ff doen![]()
Is het zeker dat in de L paarden de dressuur op vrijdag is en de rest op zaterdag?
Zoja, dan heb ik ook wel belangstelling voor een overnachting Paul_H.
Is dat nog te regelen?
Eventinggek schreef:Ik vind ¾ rijden wat erg lang. Dus bij Bianca slapen is (wel bedankt voor t aanbod!!) voor ons geen optie. €40,- pp is ook best prijzig, jammer dat t te koud is voor te tenten. Ik zou waarschijnlijk wel de camper van pap kunnen lenen, maarja dan ben je daar ook zo alleen....