Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Krijg ik nu trouwens de poedelprijs?
:P

Ik had 182 pnt. wat ik wel een beetje laag vond voor een B-proefjes. met springen was ik foutloos, ze was alleen heel erg loperig. met de cross liep ze echt super! helaas stonden er mensen achter hindernis drie in de weg. Ze stonden een klein stukje op het pad en Violin durft niet goed op mensen in te springen
Ze schrok zo, dus ik heb een stuk bos gezien. Daarna die mensen gevraagd om een stukje weg te gaan en toen nam Violin de hindernis ook zo. Verder super fijn gereden. Ik was 14 sec. buiten de tijd. Die weigering heeft me veel tijd gekost! Van mijn vader moest ik protest aantekenen, maar ik dacht dat ik toch niet meer hoog zou eindigen na die dressuur. (Zonder weigering en tijd was ik tweede geweest, maar dat is achteraf gezeur, dus moet ik ook niet gaan doen
) renskek schreef:Van mijn vader moest ik protest aantekenen, maar ik dacht dat ik toch niet meer hoog zou eindigen na die dressuur. (Zonder weigering en tijd was ik tweede geweest, maar dat is achteraf gezeur, dus moet ik ook niet gaan doen)

! Dus nu zijn we(groenthe) allemaal stiekem incognito recht op de eerste plaats af gestormt.
) andrea16 schreef:Kyloco: Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jij die in-uit-2 galopsprongen punt hebt genomen, wij liepen toen zo'n beetje gelijk de cross kwam ik achteraf achter
. Ik was heel blij dat het vlekkeloos ging.
Heeft het parcourlopen toch geholpen. En hoe ben jij gegaan?
) GvdT schreef:renskek schreef:Van mijn vader moest ik protest aantekenen, maar ik dacht dat ik toch niet meer hoog zou eindigen na die dressuur. (Zonder weigering en tijd was ik tweede geweest, maar dat is achteraf gezeur, dus moet ik ook niet gaan doen)
Ik hoorde laatst dat protest aan tekenen bij de TA 75€ kost. Wordt dan wel een duur puntje.
Wel netjes gereden Renske