Hallo dames, ik heb er zin in, ben erg benieuwd! Volgens mijn instructrice zou Rob een hele goeie zijn!
Routebeschrijving Komend vanuit de richtingen Utrecht of Arnhem:
A12, afslag Maarsbergen/Leersum (nummer 22); onderaan de afslag rechts; na ongeveer 800 m rechtsaf (aan de linkerkant bevindt zich een vluchtheuvel); na 50 meter links het toegangshek binnen; Komend vanuit de richting Apeldoorn/Zwolle:
A1/A28 naar Amersfoort; bij Amersfoort A28 richting Utrecht; afslag Leusden Zuid/Woudenberg (nummer 6); onderaan links richting Woudenberg (N226); N226 volgen door Leusden, Woudenberg richting Maarsbergen verkeerslichten Maarsbergen rechtdoor, over spoorweg heen, onder snelweg door; na doorgang onder snelweg na 800 meter rechtsaf (aan de linkerkant bevindt zich een vluchtheuvel);
suus volgens mij heb jij nog steeds een startcoupon van mij uit arendonk, klopt dat ? niet dat heel nodig is maar als je hem nog hebt zou je die dan zaterdag mee willen nemen? toch best geinig om te bewaren...haha
ik meen dat ik ze tijdens t NK aan Lielle had gegeven.... ik zal m'n tas die ik toen mee had ns nakijken, maar ik weet 99% zeker dat ik ze afgegeven heb