haha lekker boeiend jiska
dirk zal wel een glaasje te veel op hebben gehad toen hij die lijst bijwerkte
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dirk zal wel een glaasje te veel op hebben gehad toen hij die lijst bijwerkte

g0otje schreef:dus jij gaat officieel de titel aan mij overhandigen volgende week

floor01 schreef:Ik moet toch wel ff zeggen dat Madelene het knap gedaan heeft! De hele top tien heeft 10 meetellende resultaten en zij 7 !!!

Ben er echt super blij mee
Wel gek eigenlijk dat bijna de hele 'oude' top 10 vd VLV niet echt helemaal vooraan meereed tijdens t NK (of course including me
). Maf hé! Niet stom bedoeld hoor. Maar ik vond dat er best wat ruiters vooraan in de prijzen zaten die ik helemaal niet echt kende
Maar ik ben eigenlijk ook nog niet zó bekend met t hele cross volk
Ben echt benieuwd hoe dat zal gaan. Heb nog nooit M gestart, toch best spannend allemaal. Ben allang blij als t zonder gekke dingen gewoon direct lekker goed gaat volgend seizoen.

Anne_ schreef:Nou het loont zeker wel om mee te rijden in de VlV, als ik een beetje bovenaan zou rijden elke keer zou ik zeker mn schema er wel op aanpassen!
Jiska schreef:ja heb ik vorig jaar op een gegeven moment wel gedaan. toen ik in de top 5 kwam. ik heb mn ov kampioenschap laten schieten en ben naar princenhage gegaan het zelfde weekend... maar ik heb niet meer extra wedstijden ervoor opgegeven.