Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:dank je voor het overzichtelijker maken van de hindenrisnamen lielle![]()
Scum, volgens mij is de L wel goed te doen hoor!
Nelis, ik train ook de 14e, mag dan een les inhalen. Rij jij toevallig om half 8?
die spoorbomen moet ik denk ik hard eraan gaan rijden... een indrukwekkende hindernis! floor01 schreef:Handig dat overzichtdie spoorbomen moet ik denk ik hard eraan gaan rijden... een indrukwekkende hindernis!
floor01 schreef:Handig dat overzichtdie spoorbomen moet ik denk ik hard eraan gaan rijden... een indrukwekkende hindernis!
:J iloon wanner moetjij dan miss_jumpy schreef:oh vreemd, ik heb een lijst gekregen met lesindelingen voor 14 augustus en daar sta ik om half 8?
EmMetjes schreef:miss_jumpy schreef:oh vreemd, ik heb een lijst gekregen met lesindelingen voor 14 augustus en daar sta ik om half 8?
Dat klopt wel, want ik heb les om 20.30 maandag de 14-de van Rom.
ingeborg schreef:He wat leuk, dit is op het 'strand' waar ik normaal lig te zonnen![]()
Moet je kaartjes kopen om (jullie) te komen (be)kijken of is het terrein gewoon openbaar?

Hopelijk ben ik zaterdag avond een beetje op tijd thuis...
Wij crossers zijn toch zoooooo flexibel