Bij zo een bodybandage heb ik wat schrik dat dat schuurt op de rug, kweenie da lijkt mij niet echt iets fijn..
Is dat voor een springsingel dat je zo een overtrek hebt? Dat is anders mss ook een (iets goedkopere) oplossing voor mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maarja heb al borstbeschermer, 'k zal niet veel meer kunnen doen zeker... 't Is wel al wat uitgerokken door al even te gebruiken (ook bij m'n vorig paard). Volgend jaar ook een nieuwe kopen wss.
Onze stalhouder is heel erg bezig met fokken en had haar afstamming eens bekeken en was zo enthousiast haha. Ook DA is enthousiast over Julie en de lijn die erachter zit dus ik denk dat de doorslag was dat ik eigenlijk niet meer alleen was die zei dat het een goed idee was
Enkel het plekje waar het ticketje zat heeft hij een plekje maar dat blijft hetzelfde nu ik dat ticketje er heb afgedaan.
Vanaf april ter dekking. Hanne_SP schreef:heb hem gezien idd. Aansprekend dier maar ik ben eerder voor bewezen hengsten zodat ik al nakomelingen kan zien@Laurievc: Die hengst hortaxe du seigneur al gezien? Ken niets van fokken, dus weet niet of het een match kan zijn maar die hengst spreekt mij aan.Vanaf april ter dekking.
Dus nu nog even het emotionele met het rationele afwegen haha
Vosje niet geschoren 200gr. Bij ons op stal is het wel vrij warm vind ik 
Maar was zo'n fijn paard om mee te werken. Kon ermee lezen en schrijven... Nadeel is dat hij enkel via diepvries te krijgen is. Dus wil nog wel een hengst achter de hand die wel vers te krijgen is. Leuke is ook dat hij doorgeeft wat ik wel zoek voor julie: wat brutaliteit, souplesse, vermogen, niet teveel maat, ...
Julie kan wel wat souplesse en 'lef' gebruiken dus denk ook niet dat het een slechte match zou zijn. Prijs is ook echt heel aangenaam en voor ons dan toch een ferme emotionele tint erop
komt voor mij echt niet zo goed uit
Ben zéér benieuwd wat het gaat worden haar veulen.
.

en in de namiddag gaan ze dan buiten voor een paar uur.
kleed me ook wel warm aan. Het is veel erger om gewoon buiten te moeten zijn en niet in beweging te zijn.
en ik gok zo maar eventjes niet de makkelijkste mond ook. Denk wel dat je er een kwalitatief veulen mee kan krijgen!