Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
martinev schreef:Ik begrijp jullie ophef niet zo!? Het is toch top dat ze een vervangende datum hebben kunnen vinden, hoe vaak gebeurt het niet dat een sgw wordt afgelast en dat er helemaal geen mogelijkheid is voor een andere datum. Dat het L niet doorgaat is jammer, maar dat ze voor de andere klasses wel een mogelijkheid geven vind ik heel netjes! Ik had zelf ook zullen rijden afgelopen weekend en kan deze data niet omdat mijn paard dan vakantie viert in het weiland. Ik heb me opgegeven als hinderniscontroleur, vind het super dat ze in hun ongetwijfeld drukke programma een alternatieve datum kunnen aanbieden!
Sim schreef:martinev schreef:Ik begrijp jullie ophef niet zo!? Het is toch top dat ze een vervangende datum hebben kunnen vinden, hoe vaak gebeurt het niet dat een sgw wordt afgelast en dat er helemaal geen mogelijkheid is voor een andere datum. Dat het L niet doorgaat is jammer, maar dat ze voor de andere klasses wel een mogelijkheid geven vind ik heel netjes! Ik had zelf ook zullen rijden afgelopen weekend en kan deze data niet omdat mijn paard dan vakantie viert in het weiland. Ik heb me opgegeven als hinderniscontroleur, vind het super dat ze in hun ongetwijfeld drukke programma een alternatieve datum kunnen aanbieden!
Amen.
domosan schreef:Ik heb me opgegeven voor de b ponys, wilde dit de laatste wedstrijd maken voor m'n L debuut. Nu de b ponys niet meer doorgaat kan ik me dan inschrijven voor de L? Heeft de knhs al informatie over de inschrijving bekentgemaakt als er een nieuwe zou komen?