[SGW] SGW Winterswijk 14/15 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Elke

Re: SGW Winterswijk 14/15 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:21

Henry van Arem stond er sowieso en ik zag net iets op fb langskomen van de fb pagina winterwijk

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:41

Mijn foto's komen in de loop van de week online op mn website dan wel Facebook pagina (Like it! :j ) vanwege t onderstaande filmpje. Ik heb t volgende filmpje in een paar uur in elkaar geknutseld: Slowmotion @ SGW Winterswijk Like it? Share it! :+
Cross top georganiseerd, zeker voor de eerste keer! Helaas geen waterbak, maar ik zag een geschikte waterbak langs t parcour voor volgend jaar! :D

@Ellentje0, Victor Krijt wellicht?, maar defineer 'oudere' :P

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:00

Wim Rots. Geloof dat hij een pagina op oypo heeft waar hij de foto's op zet.

Gaaf filmpje!

Leuk om hier alle meningen en verslagen te lezen! Er zullen nog wel dingen fout zijn gegaan maar er waren ook genoeg positieve dingen. Ik denk dat het een mooie start is van een wedstrijd die elk jaar weer wat verder kan groeien :) mooie inkomer voor het seizoen.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:09

Ik ben ook heel benieuwd naar alle fotografen. Op het pad naar 6 ben ik door 2 vrouwen en 1 man op de foto gezet en dit lijken mij super vette foto's!! En verder ook nog her en der een lens gespot! Ben heel benieuwd!:)

domosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:24

Lies Bastiaanse, hshorses, ron rensink, sgw fotografie fotografeerden ook nog :D (staan ook allemaal op facebook van sgw winterswijk)

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:32

Meeste dat nu online staat is van gisteren :)

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:41

Heleen_B schreef:
Meeste dat nu online staat is van gisteren :)

Of l paarden;)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:48

Wij waren gisteren aan de beurt en na een reis van bijna 1,5 uur kwamen we in winterswijk aan.
Ik reed met mijn paard de BB mee wat haar eerste (buiten)cross zou worden en de grootste vraag was kom ik überhaupt weg haha. Uiteraard hebben we wel geoefend maar vorige week toen ik op vreemd terrein kwam kreeg haar nog nergens heen, ja stilstaand of achteruit.
Nou na het aftellen mocht ik vertrekken en wonder boven wonder ging mevrouw ook nog vooruit hup op naar de eerste hindernis. Met een hartslag die ik zelfs kon voelen toen ik er op zat welliswaar maar hé dat maakt niet uit.
Vervolgens 1 t/m 3 zomaar foutloos gesprongen! En ik wist dat daarna pas echt het moeilijke gedeelte kwam de open stukken in. Na het heksenoog vond mevrouw dan ook dat ze gelijk naar rechts moest draaien , maar ik kreeg haar richting hindernis 4 al leken we wel nogal dronken.
Daar een weigering omdat ze zo onder de indruk was van alles..
De 2e keer sprong ze wel en op naar hindernis 5, nou daar heb ik haar toch flink moeten overtuigen 2 weigeringen wat kijken en uiteindelijk er over. Het probleem was niet de hindernis maar wel naar het spandoek springen wat er hing. Vervolgens de verdere cross was ze wel terughoudend en erg kijkerig maar ze is rond gegaan en heeft alles in 1x gesprongen. Ik was echt SUPER blij met die prestatie want ik had verwacht ergens op de route misschien wel al voor hindernis 1 stil te staan en that was it.
Afbeelding

Daarna mijn pony met zijn bijrijder. Bij het lossrpingen van de dressuur ging hij echt goed, echter toen we daar op het veld kwamen werd hij veel te enthousiast. Hij was niet bang oid van iets maar het enige waar die aan kon denken was mop mop gas er op. Gelukkig wel nog 184 punten gescoord.
Daarna was het springparcours die ze makkelijk foutloos rondkwamen dus op naar hun aller eerste L cross. En tja dat ging eigenlijk gewoon als een speer.
Besloten hindernis 12 en 13 in een keer te pakken en ook dat pakte de pony super aan. Ondanks dat ik het ruitertje zeer goed aangesproken had over de verplichte doorgang en we er tich keer over gesproken hadden vergat hij hem toch in eerste instantie. Gelukkig waren de hinderniscontroleurs bij hindernis 8 zo lief hem daarop te wijzen.
Uiteindelijk een super 5e plaats tijdens zijn L debuut en gaan we vol vertrouwen 29 maart naar Alpen-chaam.

Afbeelding
Afbeelding

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 10:49

Fijn om zoveel positieve verhalen terug te horen!
Zo voor de eerste keer was het lekker druk en vooral zaterdag nog aardig wat stress ;)

En je ziet niks van de sgw op het secretariaat! Dus al jullie foto's en filmpjes zijn extra leuk!! Kan ik het toch nog een beetje zien!

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 17:35

Op Flickr zoeken op Wim Rots. Daar staan ook foto's :) Komen er vanavond nog wat bij!

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:55

Er waren erg veel fotograven of niet?? Zie van alles voorbij vliegen op fb!

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 23:03

margreet4 schreef:

Heb nog niet veel kunnen vinden (vooral van de B paarden niet)? Ben bang dat er bijna geen foto's gemaakt zijn. :(

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 09:01

margreet4 schreef:

Welke heb je via fb kunnen vinden dan? ook van zondag L paarden?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:28

Ik kan nix vinden van zondag B paarden? :(

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 10:54

Ik heb van wim rots nu wel 2 moiie foto's. Maar verder nog niks. Wel apart want bij hindernis 9 in het pad zag ik 2 fotografen!

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 11:19

Martinee schreef:
margreet4 schreef:

Welke heb je via fb kunnen vinden dan? ook van zondag L paarden?

Volgens mij zijn dit er een aantal van L paarden, L. Bast.iaanse heeft eerst gejureerd en is daarna nog gaan fotograferen.

https://www.facebook.com/lies.bastiaans ... 062&type=1

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 11:22

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 17:18

Dank je! Klopt ik heb onderweg ook veel fotografen gezien, althans achteraf... nog weinig van gevonden...

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 18:42

Het is ook pas dinsdag. Dus ze zullen er vast snel op komen!