Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sabertje schreef:Hier ook vast ingeschreven voor de klasse L.
@Percy: dat is wel erg vervelend zeg. Vooral omdat je idd nog geen 3 paarden persoon had ingeschreven. Ik kan me voorstellen dat er grote stallen zijn die gezamelijk inschrijven, wat dan dus ook niet zou kunnen. Toch vreemd.
Wil best het laatste paard voor je inschrijven zodat je alvast zeker weet dat het gelukt is.
SplashIsLief schreef:Vanwege de overweldigende belangstelling hebben wij al het maximale aantal deelnemers bereikt. Nieuwe inschrijvingen plaatsen wij dan ook op de wachtlijst. De ervaring leert dat ook deelnemers op de wachtlijst vaak een startbewijs kunnen krijgen omdat er in de aanloop naar de wedstrijd veel afmeldingen en wijzigingen zijn.
Op zondag 4 mei publiceren wij een voorlopige inschrijflijst. Op deze lijst kunt u zien of u een startbewijs heeft of dat u nog op de wachtlijst staat. Zondag 18 mei publiceren wij de eerste voorlopige startlijst.
Helaas kunnen wij met u niet communiceren over een plaats op de lijst.
Gelukkig heb ik bokt, anders zou ik altijd te laat zijn met inschrijven omdat ik nooit altijd goed bij houd wanneer de inschrijvingen precies opengaan.
hilde72 schreef:Vinden jullie het niet gek dat je pas 4 mei weet of je wel/niet op de wachtlijst staat?
) 
Sabertje schreef:Percy, zou wel zuur zijn als er daardoor 1 paard niet mee kan. Het is idd een fout in hun systeem, geen fout van jou. Hopen dat het allemaal goed komt.
Het was wel weer snel vol. Ben blij dat ik toch vanmorgen om 6 uur heb ingeschreven en niet pas later.