Amber: succes op je wedstrijd als je nog moet gaan en anders... hoe is het gegaan?

M_Vainqueur: als ik om een trainingsmaatje verlegen zit, zal ik het melden, dan kun je spijbelen van je dressuurtraining

Joki: neem aan vanwege een blessure? Dat is balen, maar geduld bouwt paarden als kastelen

Jenny: longeren is wel lekker ontspannen voor je paard. Tenminste Zuc gaat dan heerlijk stofzuigen als ik hem goed aan de longe heb. Ging het lekker?
Anneoffringa: en? lekker gereden?
Marloes hoe is je wedstrijd gegaan? Goed rond gekomen?
Fatal (annemarie) hoe is je wedstrijd gegaan?
Loesvan: op welke crossbaan ben je geweest? Is dat niet enorm mul? Hebben wij hier ook in de buurt maar ga er hooguit in stap overheen. Een groot hobbeldebobbelveld is dat!
Dropje: buitenritje is ook fijn! Zuc had pech dit weekend wat bos betreft. Hij heeft er vanuit de wei en bak naar mogen kijken.. Voor de rest moest hij het met dressuur en crossen bij Rob doen. Ook geen straf, lijkt mij.

In overleg met Rob ga ik de eerste training in Ysselsteyn afzeggen en me voor Merselo inschrijven. Kan ik op de galopstukken mooi oefenen om zijn hoofd omhoog te houden. Duikboot spelen is zoooooo 2013!!
Training ging SUPER!!! Rob was ook echt blij met onze vooruitgang sinds de laatste keer (was in november of december dacht ik... weet het niet meer... Of zelfs al oktober?). Zuc bleef veel beter ontspannen. Nu moet ik nog meer durven galopperen en dan komt het ooit goed