[SGW] Tripalon Laren 5 & 6 oktober 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bengell

Re: Tripalon Laren 5 & 6 oktober 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 06:53

Goeiemorgen!

Leuk om te horen dat het gister geslaagd is, zelfs twee winnaars! Gefeliciteerd!

Ik ga zo richting stal, heb er enorm veel zinin. Voor degene die me willen spotten, heb een vosje, rij met een lichtblauw dekje en rij icm met een schimmel! :D *\o/*

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 07:30

Ik ga zo ook weg, voor de mensen die mij willen spotten: een jongen met een donkerbruin paard met drie witte benen en een bles :P

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:16

Hier een vosje (zonder wit) en een bruine! Om 11 uur dressuur en 12 uur cross...

_Sascha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:18

Hier ook een vos en een bruine onderweg naar De tripalon!
Dressuur om 11, cross om 12!
In het blauw en het roze, een ruin en een merrie :p
We hebben er zin in!!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 08:19

Hier straks een koe in het knalgroen :j

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 12:54

Ik kom zo mijn prijs ophalen! :)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:02

Maarten zat jij net een patatje te eten met een bril op? xd

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:19

Wauw! Dikke pluim voor de organisatie! Super cross! Heerlijk weer erbij en goeie bodem!
Jammer van de hindernisrechter bij 13 die me bij het aanrijden ging vragen welke klasse ik startte en vervolgens het paard niet meer wilde omdraaien bij het opnieuw aanrijden.
Tevens jammer: die 2 amazones die sch**t hadden aan de regels en welgeteld 5!! ruiters in rengalop inhaalden (waaronder mij en een groepje van 3) die netjes elkaar WEL de tijd gaf om hindernis 12 te springen, maar daar geen respect voor hadden en het nodig vonden om OP de hindernis te anderen in te halen. :n :n

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:42

Roxxiejj schreef:
Hier straks een koe in het knalgroen :j

Volgens mij ben ik nog langs je gelopen toen je zo goed al opgezadeld was voor de cross. Mooie koe!

Dressuur en springen was echt drama vandaag paardje lief had er geen zin in. De cross daarin tegen vond hij geweldig en behalve een kleine twijfel bij de waterbak helemaal foutloos.
Heb vandaag wederom erg genoten :)

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:12

Phoee ik ben weer thuiss :)

Dressuur voor me gevoel wel fijn gereden vond de jury wel erg streng aangezien het maar B-Groen was...

Cross was madam nogal eigenwijs..Mevrouw dacht leuk te wezen om alleen maar achterwaarts te gaan zeker bij de ingewikkelde kuilbalen.. pffff njaa duurde ff voor dat die gene bij de hindernis kwam helpen helaas want ik wist echt niet meer wat ik moest uiteindelijk maar gevraagt van kan u haar miss even vast houden daar tussen zodat ze ziet dat het niks doet. Nou dat gedaan toch en hups paard erover.. had een hoop moeite bespaart.. Maar goed! nu ze dat foefje door had dacht ze vaker zo grappig te zijn. dus was er wel beeeetje klaar mee..

springen ging fantastich!! Foutloos met 2 hoeven in der neus..!! :D

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:22

Bij mij ging het best goed! Alleen hindernis 3 vond mn paard heel eng en toen draaide hij zich plotseling om en toen viel ik eraf. Verder twee weigeringen bij hindernis 13. Dressuur had ik 196 en springen foutloos. Ik ben toch nog vierde geworden dus ik ben tevreden :)

Mette1998 schreef:
Maarten zat jij net een patatje te eten met een bril op? xd

Ja dat was ik :P

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:31

Ik zat naast de jongen met het patatje. :')

Hier een 4e prijs in ring vijf klasse B! :) Had 194 punten, foutloos gesprongen en dr cross ging ook super fijn. :D

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:33

Wij zijn ook goed en wel weer thuis met de benen omhoog op de bank, echt SUPER SUPER TROTS op de paardjes!! :D

Zo fijn dat we met z'n twee'en reden, die van mij (zo groen als gras omtrent springen) nam het andere paard op de sprong mee en het andere paard nam tussen de hindernissen door die van mij weer mee haha! :P

We hebben het wel rustig aan gedaan, liever ontspannen en vertrouwen krijgen dan gaan racen en te veel willen en dwingen zeg maar. Dus we zijn overal op afgestapt, even laten kijken en toen erover. In het begin was dat ook nog best spannend maar de laatste paar hindernissen niet eens meer hoeven te laten kijken toen lukte het al zo direct! :D +:)+

Wij hebben ons in elk geval héél erg vermaakt, zeiden al tegen elkaar volgend jaar zeker weer!!
Zelf heb ik alleen het springparcours laten zitten, puppypaard was echt op na de cross die die echt SUPER heeft gelopen dus vond het ook goed zo.. Het parcourtje komt volgende keer wel... :j

Sommige ruiters stoven inderdaad best snel langs, maar ik ben meer dan tevreden over het merendeel netjes vragen of ze langs mochten en of dat in draf kon. :) De organisatie ook echt een hele dikke pluim!!! +:)+

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:50

Hier ook iemand die weer met een glimlach op de bank zit :)

Dressuur fijn kunnen rijden, 204 punten. Cross ging prima, helaas een stop op de hooibalen (al 100 meter ervoor :') ) Gelukkig kon ik achter een Fries aan die vlak achter mij reed. Ook die triplebar met fruit ging niet in 1 keer. Paardlief was zo op de hindernisjury aan het letten dat de hindernis om het hoekje als een verrassing kwam. Waterbak ging best goed, hij had wel wat aanmoediging nodig.

Bij mijn start waren er een paar hele leuke toeschouwers die voor mij gingen aftellen, Bokkers toevallig? Vind dat aftellen voor de start altijd zo leuk, maar dat wilde de ringmeester niet doen, toen begonnen er heel lief een paar toeschouwers af te tellen, was zo leuk :D

Erg benieuwd naar de uitslagen trouwens! Was al erg vroeg klaar en had gevraagd of een paar stalgenoten wilden kijken naar de uitslag, maar die was er toen zij weg gingen ook nog niet. Spoolder.net heeft de foto's gemaakt?

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:53

Leuke verhalen al weer zeg! Inderdaad een dikke duim voor de organisatie, was allemaal super geregeld!

Reed vandaag mee bij de B paarden met mijn c-pony, een balkje. Bij mij ging de dressuur goed, heb althans zelf erg lekker gereden. De jury was wat minder blij, kreeg 179 punten. Daarna de de cross en dat ging zoooo lekker. M'n pony wil normaal niet weg bij de rest maar dat ging deze keer top, heb erg fijn gereden. Toen ik halverwege werd ingehaald (wat bij mij steeds netjes met vragen ging trouwens) werd ze wel wat drukker, maar alsnog lekker kunnen rijden. In de cross een balkje op hindernis negen en verder foutloos. Daarna gesprongen, ging ook lekker al vond ik de lijnen soms wat raar, laatste hindernis helaas een pechbalk. Al met al super super trots dat m'n kleine pony'tje het weer zo goed deed tussen al die grote paarden :D

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 17:28

_Marinke_ schreef:
Wij zijn ook goed en wel weer thuis met de benen omhoog op de bank, echt SUPER SUPER TROTS op de paardjes!! :D

Zo fijn dat we met z'n twee'en reden, die van mij (zo groen als gras omtrent springen) nam het andere paard op de sprong mee en het andere paard nam tussen de hindernissen door die van mij weer mee haha! :P

We hebben het wel rustig aan gedaan, liever ontspannen en vertrouwen krijgen dan gaan racen en te veel willen en dwingen zeg maar. Dus we zijn overal op afgestapt, even laten kijken en toen erover. In het begin was dat ook nog best spannend maar de laatste paar hindernissen niet eens meer hoeven te laten kijken toen lukte het al zo direct! :D +:)+

Wij hebben ons in elk geval héél erg vermaakt, zeiden al tegen elkaar volgend jaar zeker weer!!
Zelf heb ik alleen het springparcours laten zitten, puppypaard was echt op na de cross die die echt SUPER heeft gelopen dus vond het ook goed zo.. Het parcourtje komt volgende keer wel... :j

Sommige ruiters stoven inderdaad best snel langs, maar ik ben meer dan tevreden over het merendeel netjes vragen of ze langs mochten en of dat in draf kon. :) De organisatie ook echt een hele dikke pluim!!! +:)+

De mijne is ook nog heel groen wat betreft springen en die heb ik ook meerdere keren even rustig laten kijken.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 17:50

Die van mij was groen af (lichtgroen zeg maar :') ), dus ik heb wat meer op tempo gereden. Kwartier na de finish stond ie al weer te stuiteren, zijn hartslag was ook niet hoog na de finish, en heb toch wel veel stukken op hoog tempo gereden :)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 17:52

Dat werkt wel prettig voor die onervaren paarden inderdaad! :)

Joune gaat gewoon echt top Rox!! Hij word echt super gaaf ook en hij is gegroeid!! :wow:
Wanneer ga je officieel met hem crossen eigenlijk? Of is hij daar nog te jong voor? (geen idee hoe die regels precies zijn...)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 17:56

Mocht vanaf augustus dit jaar officieel starten, maar daar is meneer geestelijk nog echt niet klaar voor :=
Hij liet vandaag wel duidelijk zien dat ie hard en door wel kan waarderen. Iedere keer op de rem moeten trekken waardeerde hij absoluut niet :n

Mar, vanaf dat jij foto's kwam maken tot 2 weken terug (voor de lezers: exact 6 maand) is hij ruim 3 cm gegroeid! :D

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:06

Nou hij is niet alleen in de hoogte gegroeid hoor, ook qua 'uiterlijk' zeg maar, veel volwassener al. :j
Maar stond echt even te kijken van; "Uhh is dat echt dezelfde Izzie? :oo " :+

Maar zo gaat ie toch hardstikke mooi? :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:12

Uitslagen van de paarden staan ook online!

Bedankt voor de leuke complimenten naar ons als organisatie!

DaisyHope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:20

Ik ben heel benieuwd! Bij mij doet het bestand het helaas niet. De laatste startlijst en vraagprogramma deed het wel :(

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:20

Dat is snel! :)

Komt het trouwens nog ergens te staan als jullie foto's krijgen van andere fotograven? Wij zijn er aardig wat tegengekomen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:30

Nogmaals opgezet, doet hij het nu wel?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:32

Ja hij doet het bij mij wel!