Leuk om te horen dat het gister geslaagd is, zelfs twee winnaars! Gefeliciteerd!
Ik ga zo richting stal, heb er enorm veel zinin. Voor degene die me willen spotten, heb een vosje, rij met een lichtblauw dekje en rij icm met een schimmel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Roxxiejj schreef:Hier straks een koe in het knalgroen

Mette1998 schreef:Maarten zat jij net een patatje te eten met een bril op? xd

Had 194 punten, foutloos gesprongen en dr cross ging ook super fijn.

De organisatie ook echt een hele dikke pluim!!!
) Gelukkig kon ik achter een Fries aan die vlak achter mij reed. Ook die triplebar met fruit ging niet in 1 keer. Paardlief was zo op de hindernisjury aan het letten dat de hindernis om het hoekje als een verrassing kwam. Waterbak ging best goed, hij had wel wat aanmoediging nodig. 
_Marinke_ schreef:Wij zijn ook goed en wel weer thuis met de benen omhoog op de bank, echt SUPER SUPER TROTS op de paardjes!!
Zo fijn dat we met z'n twee'en reden, die van mij (zo groen als gras omtrent springen) nam het andere paard op de sprong mee en het andere paard nam tussen de hindernissen door die van mij weer mee haha!
We hebben het wel rustig aan gedaan, liever ontspannen en vertrouwen krijgen dan gaan racen en te veel willen en dwingen zeg maar. Dus we zijn overal op afgestapt, even laten kijken en toen erover. In het begin was dat ook nog best spannend maar de laatste paar hindernissen niet eens meer hoeven te laten kijken toen lukte het al zo direct!![]()
Wij hebben ons in elk geval héél erg vermaakt, zeiden al tegen elkaar volgend jaar zeker weer!!
Zelf heb ik alleen het springparcours laten zitten, puppypaard was echt op na de cross die die echt SUPER heeft gelopen dus vond het ook goed zo.. Het parcourtje komt volgende keer wel...
Sommige ruiters stoven inderdaad best snel langs, maar ik ben meer dan tevreden over het merendeel netjes vragen of ze langs mochten en of dat in draf kon.De organisatie ook echt een hele dikke pluim!!!
), dus ik heb wat meer op tempo gereden. Kwartier na de finish stond ie al weer te stuiteren, zijn hartslag was ook niet hoog na de finish, en heb toch wel veel stukken op hoog tempo gereden