Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn tip, met een ander paard wat 200% water proof is oefenen op een mooi water terrein. Kan niet zien waar je vandaan komt en of er dan een mooi terrein in de buurt is. Als je gaat oefenen nooit alleen gaan, juist met een ander water proof paard en dan vanuit rust en vertrouwen daar het water oefenen. Ik heb al bijna 3 jaar cross les met Zeus gehad, en 1.5 seizoen daadwerkelijk crossen gereden en heb afgelopen weekend voor het eerst ''de gok'' genomen om over de boom het water in te springen, ik wilde hem niet overbluffen al die tijd. Zeus sprong vol vertrouwen er in, en vertrouwen hebben is bij het water het sleutelwoord
wm fotografie heeft altijd alles door elkaar staan... Best lastig. En site werkt ook niet echt super fijn. Maarja.sanurie schreef:Heb al veel foto's van me vriendin kunnen vindenwm fotografie heeft altijd alles door elkaar staan... Best lastig. En site werkt ook niet echt super fijn. Maarja.
Bij de Trakehner stond weer een vrijwilliger die niet eens even vroeg hoe je met ging. Iemand die ken ging er af. En eerste wat vrijwilliger kwam doen was vragen om je startnummer...
Ik ken die persoon wel die daar stond, laat ik het daar maar niet over hebben
Waarschijnlijk was diegene zo zenuwachtig om alles goed te doen en niet weer een eigenwijze ruiter te laten ontlopen, dat die iets minder sympathiek uit de hoek kwam
?
veel vrijwilligers vragen er niet om omdat bepaalde ruiters niet bepaald aardig reageren. Dus als je uitgesloten bent gewoon zelf je rugnummer aan de voorkant inleveren. A achter hoeft niet

Door alternatief op de punt en de volte teveel strafpunten voor de tijd gereden, maar zo hoort het natuurlijk ook.

N0a schreef:Klopt, veel stops op de waterbak en veel mensen met 4 weigeringen etc. Stijl vond ik wel goed beoordeeld. Als je zag hoe beroerd sommige door de cross heen gingen..heb niet veel verlichte zit gezien
AnkeVivaldi schreef:N0a schreef:Klopt, veel stops op de waterbak en veel mensen met 4 weigeringen etc. Stijl vond ik wel goed beoordeeld. Als je zag hoe beroerd sommige door de cross heen gingen..heb niet veel verlichte zit gezien
Ik vond de stijl ook goed beoordeeld. Al heb ik graag altijd commentaar als er een 5 op mijn stijlpapier staat.
Westerbork had ik nette stijlcijfers maar door de bochten enz. kon ik hem makkelijker bij elkaar rijden. Die lange stukken bij Snorrewind zijn wel dodelijk voor een heftig paard
komt vanzelf wel. Je ging in ieder geval wel als de brandweer