Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anne3000 schreef:ik bedoelde in Ermelo van de KWPN paardendagen
Mijn schimmeltje heeft onder z'n buik en op zijn voorbeen een donkergrijze vlek. Veel donkerder dan ze verder is
.
Waar had ze haar been aan open gehaald in de trailer?

)
Arme paard mag vanavond nog een keer mee voor een buitenritje ,zal wel denken wat doe jij hier twee keer op een dag.

)
Irene2 schreef:ja voor mij ook! (kom ook 'uut twente')
maar we hadden een leuk adresje. was 2 uur rijden inderdaad..
Zie in je profiel dat je ook bij de oefencross in diepenheim bent geweest, ga je daar begin september ook nog heen?
de 5 jarige had een dik been vanochtend en liep kreupel, geen wondje of iets, dus die blijft waarschijnlijk thuis. Tenzij het morgen ineens weer verdwenen is, maar ik ben er bang voor...

) 
Irene2 schreef:met paard zeker nog niet. Zijn we nog niet aan toe
en over dat andere... ehhh...![]()
![]()
![]()
Ideaal met die jonge beesten, kun je heel simpel aanpassen. Wil misschien over een tijdje ook nog springzadel ervan aanschaffen, zit beter dan mijn prestige springzadel.

Ben wel schimmelfan! Had gehoopt dat Edelweiss ook schimmel zou worden met d'r schimmelouders, maar vos is ook leuk

Heb ook nog 2 Stubben springzadels, 1 bruine oude, waar ik altijd mee rij en een zwarte, die moet ik maar 's op Marktpalats oid zetten, gebruik hem nooit meer (was voor Winkie, moeder van Edelweiss, maar die heb ik verkocht 2 jr terug).
.
(hoop dat er nog plek is) en de oefencross in Nijeberkoop.
.