Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Franciska15 schreef:Aaah Shirley, ring 5 zeker? Prijsuitreiking was uiteindelijk rond een uur of vier? Ik had ring 5, 208. Stond derde na de dressuur en toen in de cross twee balkjes(geen idee of dat mee telt) en verder foutloos. Leverde me een 2e prijs op!
Gefeliciteerd! Waren de prijzen weer per ring?
).
.

)
zeker niet L1/L2 waardig, waar ik vandaag zeker onder viel haha. Zo liep er een heel slecht, galop met middendraf en bijna niet wijken en spanning in de nageeflijk, en dat is dan L2 , verder heb ik niet echt mensen gezien, maar wel in t los rijd stuk en later op de dag.
thankyou! Ze is niet van mij hoor, is mn verzorghafje, beetje jammer dat het inrijden stukken beter ging dan de proef maar vind dressuur eigenlijk geen bal aan xD We hebben gelukkig ons hart kunnen luchten tijdens de cross xD
Cookie2222 schreef:Enefde @ er liepen ook heel wat prutsers in onze ring hoorzeker niet L1/L2 waardig, waar ik vandaag zeker onder viel haha. Zo liep er een heel slecht, galop met middendraf en bijna niet wijken en spanning in de nageeflijk, en dat is dan L2 , verder heb ik niet echt mensen gezien, maar wel in t los rijd stuk en later op de dag.
En mijn proef was echt bagger haha, pony lief zag wat in die wei er naast, wat resulteerde op 2galopwissels tijdens een galop onderdeel, ong 6 hoge bokken tijdens middengalop + een wissel waarna ik hem weer terug liet wisselen. En gewoon veel spanning, in de hoeken enorm blij?! ergens gaan naar kijken en nog veel meer geëtter haha xD

), vervolgens kwam ik ze weer tegen. 
waar heb je dat besteld !?
Leuk paard heb je! 
Mette1998 schreef:Er waren inderdaad hele lage punten.. Ik lag echt in de hogere punten terwijl hij niet constant goed liep..
Reed jij de cross samen met een andere haflinger? Die zo met zijn been ging stampen in de waterbak (wat heel geniaal was)
2de keer L2, dus was even heel happy.
ze zou hm inscannen en mailen vanmiddag maar blijkbaar heeft ze daar geen zin in :/ curly2day schreef:Cookie2222 schreef:Nice Manon ^^
Ik heb mijn coupon nog steeds nietze zou hm inscannen en mailen vanmiddag maar blijkbaar heeft ze daar geen zin in :/
En jij denkt dat ze niets anders te doen hebben, zou maar een beetje geduldiger zijn ......
maar morgen vroeg mag ook nog wel