[SGW] Voorbespreking tripalon Bussloo 22-9-2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Franciska15

Re: Voorbespreking tripalon Bussloo 22-9-2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:51

Aaah Shirley, ring 5 zeker? Prijsuitreiking was uiteindelijk rond een uur of vier? Ik had ring 5, 208. Stond derde na de dressuur en toen in de cross twee balkjes(geen idee of dat mee telt) en verder foutloos. Leverde me een 2e prijs op!

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:54

Franciska15 schreef:
Aaah Shirley, ring 5 zeker? Prijsuitreiking was uiteindelijk rond een uur of vier? Ik had ring 5, 208. Stond derde na de dressuur en toen in de cross twee balkjes(geen idee of dat mee telt) en verder foutloos. Leverde me een 2e prijs op!

Jep! Ring 5! Ben jij van Amulet en de youtubefilmpjes? Stonden we met de trailer ook bij elkaar :D Gefeliciteerd! Waren de prijzen weer per ring?

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:00

Leuke verhalen! Zo te lezen heeft iedereen wel genoten!

Ik heb zelf ook erg genoten. Dressuur ging voor ons doen wel lekker maar de punten (176) vielen wel een beetje tegen. Maar ik start toch niet officieel met Odin dus dat maakt dan weer niet heel veel uit.
Cross ging heel lekker 1 balkje en in het parcours 1 weigering op de eerste hindernis met een balk (ja ja na niet weigeren in de cross was dit wel heel stom :o ).
Maar uiteindelijk was het wel goed voor een 3e prijs *\o/* .

De prijzen gingen inderdaad per ring.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:30

Ik ben ook weer thuis na vermoeiende dag!
Mijn dressuur ging fijner dan ik had verwacht, inrijden in elk geval, in de proef viel het wel weer tegen, uiteindelijk 173 pnt en wat ik zo zag in mijn ring de punten stond ik nog op een 6e plek ook xD

Cross ging echt fantastisch! Normaal is ponylief niet vooruit te krijgen voorop maar heb vandaag alles voorop gereden, ook de hindernissem, rijmaatje is bij de waterbak en de brug en de pompoenhindernis voorop gegaan, en bij de dubbel sprongen ging zij voorop er langs, nou pony vloog door de cross!
Hebben heerlijk gereden, lekkere stukken galop en ook chill gestapt, vond het fantastisch!
Wel paar balkjes in de cross maar voornamelijk op de lage hindernissen, de hoge oxer, de strobalen en die strandstoelen hindernis gewoon foutloos over :)

Springen maar voor afgemeld omdat ik nog minimaal 3kwartier moest wachten, dat werd me te gek, had toch geen kans op prijs dus vond het wel prima :)

@annelieke92, wil je je moeder nog een keer extra bedanken voor het voorlezen? Is echt een fantastisch lief mens!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 19:31

Ging de dressuur wel apart met de prijsuitreiking dan?

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:32

Geen flauw idee, wij zijn om 5 uur weggegaan, maar wat ik zo even zag, zat namelijk naar de punten te kijken en vond dat er heel veel in de 170 waren..

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 19:35

Er waren inderdaad hele lage punten.. Ik lag echt in de hogere punten terwijl hij niet constant goed liep..

Reed jij de cross samen met een andere haflinger? Die zo met zijn been ging stampen in de waterbak (wat heel geniaal was :P )

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:41

Haha ja dat waren wij, ik werd spontaan nat...

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 19:46

Hahaha zag er zo grappig uit x'D Ik zat aan de kant te kijken ahhaa, super leuke pony's!

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:52

Enefde ik moest zeggen graag gedaan! Fijn dat we je hebben kunnen helpen! Wat heb je trouwens een leuke haf!

Ik weet niet of de dressuur apart nog werd gedaan. Ik was al naar huis en kreeg een berichtje van mijn crossmaatje dat we beide 3e geworden waren.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:00

Enefde @ er liepen ook heel wat prutsers in onze ring hoor ;) zeker niet L1/L2 waardig, waar ik vandaag zeker onder viel haha. Zo liep er een heel slecht, galop met middendraf en bijna niet wijken en spanning in de nageeflijk, en dat is dan L2 , verder heb ik niet echt mensen gezien, maar wel in t los rijd stuk en later op de dag.
En mijn proef was echt bagger haha, pony lief zag wat in die wei er naast, wat resulteerde op 2galopwissels tijdens een galop onderdeel, ong 6 hoge bokken tijdens middengalop + een wissel waarna ik hem weer terug liet wisselen. En gewoon veel spanning, in de hoeken enorm blij?! ergens gaan naar kijken en nog veel meer geëtter haha xD

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:06

@Mette1998, gehehe thank you! Ik was heel blij dat die andere haf er in ging, ik krijg die van mij er namelijk met geen mogelijkheid in xD
@annelieke92, hihi ja was echt heel fijn dat je moeder kon voorlezen :) thankyou! Ze is niet van mij hoor, is mn verzorghafje, beetje jammer dat het inrijden stukken beter ging dan de proef maar vind dressuur eigenlijk geen bal aan xD We hebben gelukkig ons hart kunnen luchten tijdens de cross xD
@Cookie2222, Haha ik prutste ook maar wat hoor, zag er niet uit xD Ik heb ook 3x rechtergalop aan moeten springen voor ik goed zat.. echt balen..
Maar vond het meisje dat voor mij reed echt netjes gaan, die had 172.. maar vond het wel een fijne jury! Heel leuk commentaar, heel simpel maar heb er wel wat aan :)
Gehehehe, leuk man zon proef xD

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:21

Oh okee haha dan valt bij mij de schade misschien nog wel mee xD
Ik kreeg als commentaar bij de auto : hij vond het wel erg leuk he xD lol maar goed volgende keer beter

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:21

Cookie2222 schreef:
Enefde @ er liepen ook heel wat prutsers in onze ring hoor ;) zeker niet L1/L2 waardig, waar ik vandaag zeker onder viel haha. Zo liep er een heel slecht, galop met middendraf en bijna niet wijken en spanning in de nageeflijk, en dat is dan L2 , verder heb ik niet echt mensen gezien, maar wel in t los rijd stuk en later op de dag.
En mijn proef was echt bagger haha, pony lief zag wat in die wei er naast, wat resulteerde op 2galopwissels tijdens een galop onderdeel, ong 6 hoge bokken tijdens middengalop + een wissel waarna ik hem weer terug liet wisselen. En gewoon veel spanning, in de hoeken enorm blij?! ergens gaan naar kijken en nog veel meer geëtter haha xD

Voel me enigszins aangesproken, maar dat dat L2 is, zegt niet zoveel. Ik ben 2 keer Z geweest, dus mag niet meer B starten. Ben ik L1 waardig? Oh god nee :')

Ik was overigens de donkerbruin bonte met het groen. Paard had een slechte dag, dressuur ging nog wel, maar de cross was echt te erg voor woorden. Na 8 werd het wat beter, maar was behoorlijk pissed dat de 3 mensen voor me voor 3 kwart van de route hebben gestapt en ik ze steeds tegen kwam op plaatsen waar ik niet kon inhalen. Haalde van 4 tot 10 vreselijk uit mijn ritme. Heb na 12 nog ruim 5 minuten stilgestaan om een beschermer goed te doen (en vervolgens kwam ik met bp nooit meer te paard :') ), vervolgens kwam ik ze weer tegen.
Springen ging daarentegen wel erg goed, maar de rare lijnen van 7 en 8 kosten me 2 balken.

Ben weggegaan, moest nog naar Eventing Varsseveld en weet dus niks van uitslagen. Dressuur overigens ook niet..

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:25

Haha nee heb jou zien rijden (je reed vgm ook niet in mijn ring) maar vond je paardje wel mooi lopen wat ik zo zag met inrijden ;)
Was trouwens na jou met cross maar ben jou gewoon niet meer tegen gekomen haha , maar mijne was ook enorm snugger aan het doen op hindernis 1 haha
Je set was echt super leuk met dat groen ;) waar heb je dat besteld !?

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:35

Ik heb jou ook gezien, geloof kort met inrijden voor de cross :) Leuk paard heb je! :)

Ik kan trouwens nu al niet meer wachten tot volgend jaar. Eerst Broekelo nog en dan een jaartje wachten...

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:43

Ik heb mijn set uit Frankrijk en Engeland haha! Wilde perse dit, maar was nogal moeilijk te vinden. Heb het nu al een dik jaar, nu begint het hipper te worden!

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:44

Oh jammer haha vind hem echt stoer :D

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:58

Mette1998 schreef:
Er waren inderdaad hele lage punten.. Ik lag echt in de hogere punten terwijl hij niet constant goed liep..

Reed jij de cross samen met een andere haflinger? Die zo met zijn been ging stampen in de waterbak (wat heel geniaal was :P )

haha ja dat was mijn hafje.
doet ie altijd als hij in t water staat haha.

----

met losrijden kon ik amper rijden, wrd gek van die bult, en de drukte.
proef was ik zelf niet tevreden over. maar jury vond het 201 punten waard *D 2de keer L2, dus was even heel happy.
me middenstap was een 10 waard zei de jury, maar door een kleine hapering werd het helaas een 9, nog goed vind ik hoor haha!.

Cross niet alles gesprongen, en t parcours niet gesprongen ivm lange wachtrij.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:14

Nice Manon ^^

Ik heb mijn coupon nog steeds niet :( ze zou hm inscannen en mailen vanmiddag maar blijkbaar heeft ze daar geen zin in :/

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:20

Cookie2222 schreef:
Nice Manon ^^

Ik heb mijn coupon nog steeds niet :( ze zou hm inscannen en mailen vanmiddag maar blijkbaar heeft ze daar geen zin in :/

En jij denkt dat ze niets anders te doen hebben, zou maar een beetje geduldiger zijn ......

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:22

curly2day schreef:
Cookie2222 schreef:
Nice Manon ^^

En jij denkt dat ze niets anders te doen hebben, zou maar een beetje geduldiger zijn ......

Wow srry hoor, ben gewoon benieuwd ;)maar morgen vroeg mag ook nog wel :P

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:25

Misschien had je dan moeten wachten of een andere oplossing bedenken voor je protocol. Volgens mij hadden ze iets van 180 starts, dus genoeg nog af te ronden denk ik ....

Chariklia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 08:22

wij ook weer terug van een super dagje! Mijn zwarte parel deed het super! Zo trots op hem! In de dressuur was hij nog een beetje aan het slaapwandelen, maar in de cross was hij super fanatiek en in het springparcours foutloos! Heb niet op de prijsuitreiking gewacht want er wachtte thuis een kersvers veulentje op mij! Ben dan ook heel benieuwd! Hoop dat ze snel tijd vinden om de uitslagen online te zetten! Iemand nog foto's gemaakt van mijn paard? Ik was nummer 51!

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 08:24

weten jullie of de resultaten nog komen bij startlijsten. Ik ben gelijk na het springen weggegaan omdat ik la heel vroeg moest starten. Ik ben wel benieuwd naar de uitslag. Hoewel als ik jullie zo lees is de dressuur laag gepunt.