Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MizzMontana schreef:Dat is ook niet leuk nee.. ik zag zondag in de M nog iemand die gestopt werd op h 3 vanwege uitsluiting van de voorganger. Daar kwam de volgende ruiter ook wel heel snel achter aan! Jij zat toch bij die hindernis, hebben ze de volgende zo snel weer laten starten of heb ik iets anders gemist?

volgende week proberen er iets meer tempo in te houden. Maar paard was erg enthousiast, soms wat slingerig maar dat mag voor z'n eerste cross. Hij staat ook zo mooi te wachten in het starthok van 'Nou wat gaan we doen?'

muts_marijke schreef:en ik weet van Missbay dat zij zelf 2 weigeringen had bij de cross, maar de jury heeft er 3 geteld maar dat toen niet verteld. Dus vandaar dat zij na 3 weigeringen door is gereden naar de laatste sprongDaar kun je ook niet altijd wat aan doen
(en nogmaals; normaal sla ik 'm nooit hoor! vond het heel erg om me zo kwaad te moeten maken, maar hij moest erin...)