Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bianca1980 schreef:Het word nu al vele malen eerder genoemd : Brabantse ruiters hebben VOORRANG , ongeacht de tijd van inschrijven !!!!
(paar minuten over 12 etc) er zijn dus erg veel Brabantse ruiters blijkbaar dat de lijst al zo vol zit, asl ze het oplossen met een extra dag wedstrijd voor het B en L is dat alleen maar Top.
hetismij schreef:Ik heb gisteren meteen antwoord terug gehad. Sta op plek 55 en heb om 7.23 ingeschreven. Dus iedereen die daarvoor heeft ingeschreven staat daar voorIk snap dat wel dropje_90, omdat het selectie voor het regiokampioenschap gaan alle brabantse ruiters voor. Dus die zijn allemaal voor jou gegaan, aangezien er alleen maar brabantse ruiters op de lijst staan.
Ik weet wel 1 ding en dat is dat ik niet meer in Chaam in het B ga starten als ik niet naar Brabant verhuis haha. Wat een crisis zeg met die inschrijvingen, niet normaal meer.
vierkant ogen plaats ik hier nog even een berichtje. Om een kleine impressie te geven: wij kunnen gemiddeld 360 ruiters plaatsen. Wij hebben 650 inschrijvingen ontvangen. Nu met een extra dag erbij kunnen we nog eens 100 mensen extra plaatsen (met dank aan KNHS, Gemeente, organisatie en vrijwilligers).
, mijn hotmail zei gisteravond dat ik niets meer mocht verzenden omdat ik mijn limiet had bereikt
Evony schreef:Ik heb het over afmelding terwijl je op de wachtlijst staat. Zij zegt dat je dan startgeld moet betalen.