[SGW] Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: Voorbereidingen SGW Alphen-Chaam in volle gang

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:48

Dat wordt dus lid worden van een Brabantse vereniging :P

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:49

bianca1980 schreef:
Het word nu al vele malen eerder genoemd : Brabantse ruiters hebben VOORRANG , ongeacht de tijd van inschrijven !!!!
(paar minuten over 12 etc) er zijn dus erg veel Brabantse ruiters blijkbaar dat de lijst al zo vol zit, asl ze het oplossen met een extra dag wedstrijd voor het B en L is dat alleen maar Top.

Ja ik snap het ook wel en vind het ook top dat er nog een dag geregeld word, maar er was van tevoren niet echt iets over aangegeven toch dat die ruiters voorrang krijgen?
Anders had ik er iig andere verwachtingen van gehad toen ik me inschreef..

Ik heb nu iig mijn hoop op de zaterdag gevestigd.. :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:51

maar toch is het wel raar.
brabanders kunnen zich ook optijd inschrijven toch?
Maarja dat is mijn mening.
Sta gelukkig wel op de lijst hoor.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:51

TeeGee schreef:
Dat wordt dus lid worden van een Brabantse vereniging :P

:D

dropje @ voor mij is het eigenlijk al jaren standaard bekend dat Brabanders voorrang krijgen, dus daar ging ik nu bij voorbaat al zowieso van uit.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:52

Het valt me op dat er op die zondag ook maar 40 startplaatsen voor de b zijn. Dit is natuurlijk ook best weinig en die zijn inderdaad enkel gevuld met Brabantse ruiters

En maar zorgen dat ik volgend jaar L ben :+

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:53

en ook dit jaar help ik weer gezellig mee *\o/*

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:54

bianca1980 schreef:
:D

dropje @ voor mij is het eigenlijk al jaren standaard bekend dat Brabanders voorrang krijgen, dus daar ging ik nu bij voorbaat al zowieso van uit.

Ahaa op die fiets :o
Nou ik weet het nu iig voor volgend jaar.. +:)+

En indd Joki volgend jaar L :D ;)

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:57

Als Brabander heb ik me ook heel vroeg ingeschreven. Ik zat om 00.00uur achter de computer om mijn inschrijving te verzenden.
Helaas kan ik ook niet op zaterdag, anders had ik dit ook gedaan.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:12

hetismij schreef:
Ik heb gisteren meteen antwoord terug gehad. Sta op plek 55 en heb om 7.23 ingeschreven. Dus iedereen die daarvoor heeft ingeschreven staat daar voor ;) Ik snap dat wel dropje_90, omdat het selectie voor het regiokampioenschap gaan alle brabantse ruiters voor. Dus die zijn allemaal voor jou gegaan, aangezien er alleen maar brabantse ruiters op de lijst staan.

Nee hoor maar wel veel:j

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:35

Ik heb gisteren ook een mailtje gestuurd met de vraag waar ik nu sta zegmaar omdat ik me optijd had ingeschreven en de bevestiging had gehad maar niet op de lijst sta (En ik kom ook uit Brabant, ik hoorde dat die ruiters voorrang krijgen?)
Maar heb nog niets terug. :) (Komt vanzelf denk ik wel ;) )

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:08

Ik had mij niet gerealiseerd dat Chaam voor de regio telt en Brabantse ruiters voor gaan. Was vorig jaar op tijd met inschrijven en betalen en zat er toen gewoon bij. Nieuwjaarsnacht om 12.01 uur ingeschreven toen. Balen voor de mensen die nu weer hun wekker er voor hadden gezet en er niet bij zitten. Mijn aanmelding is om 7 uur verzonden geloof ik, de betaling direct er achteraan. Hopelijk snel genoeg voor de nieuwe lijst van zaterdag. Vind de zaterdag sowieso een fijnere dag, dus wat dat betreft komt het mij goed uit.
Zal de organisatie nog wel mailen dat ik als ik een reeele kans heb op een startplek, ik wel op de reservelijst wil blijven. Anders trek ik mijn inschrijving nog voor de sluitingsdatum in. Dan maak ik liever andere plannen voor dat weekeind.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:17

Ik heb me afgemeld voor het B en had me ook rond 12 uur 's nachts al aangemeld. Dus dat scheelt weer een plekje voor de niet Brabanders. ;) Ik weet wel 1 ding en dat is dat ik niet meer in Chaam in het B ga starten als ik niet naar Brabant verhuis haha. Wat een crisis zeg met die inschrijvingen, niet normaal meer.

Chaam heeft natuurlijk ook de pech dat het vroeg donker is en niet al te vroeg licht. Kan je natuurlijk ook minder mensen kwijt rekening houdend met een eventuele uitloop.

Succes voor de organisatie iig!

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:19

Heb net een antwoordt gekregen! Ik sta op de wachtlijst.. Ze zeiden ook dan dat de Brabantse ruiters voorrang krijgen en dan daarom sta ik op de wachtlijst

Haha ik heb maar snel weer een mailtje terug gedaan.. Want ik ben een Brabantse ruiter :')

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:11

Netjes al meteen vanavond een mailtje teruggekregen *\o/*

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 23:33

Met :wow: vierkant ogen plaats ik hier nog even een berichtje. Om een kleine impressie te geven: wij kunnen gemiddeld 360 ruiters plaatsen. Wij hebben 650 inschrijvingen ontvangen. Nu met een extra dag erbij kunnen we nog eens 100 mensen extra plaatsen (met dank aan KNHS, Gemeente, organisatie en vrijwilligers).

Alles proberen wij zo eerlijk mogelijk te laten verlopen en wordt dus echt gesorteerd op datum en tijd van inschrijving. Maar je kan je dus voorstellen dat sommige rubrieken op 1-2 om 7.00 's ochtends!! al vol zaten, waar de Brabantse ruiters nog bij moesten komen.

Nogmaals een opmerking over de betaling:
- bij plaatsing op de startlijst: na 28-02 ten alle tijde startgeld verschuldigd.
- bij plaatsing op wachtlijst wordt geld terug gestort bij niet starten. Indien je jezelf afmeld als je op de wachtlijst staat hoef je ook niet te betalen. Ik neem aan dat het nu wel duidelijk is?

Zo ik ga nu slapen :Z , mijn hotmail zei gisteravond dat ik niets meer mocht verzenden omdat ik mijn limiet had bereikt _O-
Dus ben er nu even klaar mee (maar heb onwijs veel zin in de aankomende wedstrijddagen!)

Iedereen veel succes gewenst en we hopen op mooi weer!!

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 10:41

Evony schreef:
Ik heb het over afmelding terwijl je op de wachtlijst staat. Zij zegt dat je dan startgeld moet betalen.

Interessante aanname Evony:
Volgens mij schrijf ik dat diegene die op de STARTlijst staan ten alle tijden na sluitingsdatum inschrijving (dus 28-02) het startgeld verschuldigd zijn.
Diegene die op de WACHTlijst staan hoeven zich niet af te melden en krijgen na aanvang wedstrijd en bij niet starten het geld terug.

Klopt ik heb niet specifiek benoemd dat als je op de wachtlijst staat, je jezelf gewoon af kan melden zonder kosten. Dus bij deze ben ik zo fatsoenlijk om het wel te zeggen: je kan je kosteloos van de WACHTlijst afmelden ook na sluitingsdatum inschrijving.

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:00

Wanneer word de deelnemerslijst voor de 23e online gezet christel82? :)

Snap wel dat je vierkante ogen krijgt haha, top dat je ons zo op de hoogte houd!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:03

Ik had ook erg snel mijn geld terug ontvangen! Dankje!

En dat hotmail zelfs begon te klagen, haha!
Succes verder met de voorbereidingen!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:05

Christel: ik had gezegd dat als je op de wachtlijst staat dat je je dan kosteloos kan afmelden. Jij zei vervolgens dat dat niet waar was waar ik uit opmaakte dat je dan dus wel moest betalen. En zo hadden meerdere met mij dat begrepen.

Maar ben blij dat het nu duidelijk :j

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 11:22

We proberen vandaag of morgen de deelnemerslijst voor zaterdag 23-03 te publiceren.

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:38

Christel82, ben jij iemand van de organisatie? Ik ga helpen bij het springparcour, maar wat moet je dan doen? Ben heel benieuwd, en heb er super zin in!!! :D

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:28

Ik heb de mail ontvangen. Ik sta op 17-3 bij 'over 't hout'.

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 21:36

@joeluna: ik zit in de organisatie en ben van het secretariaat. Hartstikke leuk dat je komt helpen, super! Je zal instructies krijgen als je jezelf meldt die dag. Waarschijnlijk helpen bij ombouwen/ ophogen of verlagen van parcours na iedere klasse.

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:27

De deelnemerslijst voor de 23e staat er toch nog niet op?
Want als je naar deelnemers gaat staat wel al 23 en 24, maar dan klik je erop en is er niets te zien? :o?
Dat ik er niet heel blond overheen zit te kijken ofzo.. :o

Baal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:45

Als je op de rubriek klickt dan zie je linksonder een rode link verschijnen met de startlijst voor die rubriek.