Heeft iemand er problemen mee als ik ze gewoon allemaal op fb zet, dan kunnen jullie zelf uitzoeken en haal ik ze er binnenkort weer af... een groot aantal mailen is ook lastig, want het zijn grote bestanden merk ik...over 10 foto's doet ie al superlang
ja daag Nickeltje, ik had een heel stel foto's op fb gezet! En nu alle 150 van de hele groep! Kan iedereen ze tenminste bekijken en mss zet Noor de mooiste wel even hierop!
Ik zie ook alleen 1 foto van Marije, is het album openbaar?
MargreetW
Geplaatst: 05-03-13 11:33
Je moet even op foto's en dan op albums klikken, dan zie je ze allemaal. Wat een mooie leuke actiefoto's Hester, ik heb die van Noor even gedownload en ga ze even op mijn FB zetten, is het gemakkelijker voor Noor . By the way, kleding gelukt?
Zephyr
Geplaatst: 05-03-13 11:34
Volgens mij wel! 1 album was alleen van Marije en nu heb ik 1 album van alle foto's van iedereen!
Ben ook erg blij met hem hoor!!! Nog stapelverliefd op hem en hij doet het heerlijk!! Maar heb hem nog net niet een heel jaar en dan weet je soms nog niet hoe hij reageert op nieuwe situaties...en ik weet hoe hij kan bokken en in het begin was ik nog even zoekende... Maar hij deed het super..alleen een beetje sterk..waardoor weinig stuur..dus eerst nog maar even doortrainen en B blijven
Leliaardje
Geplaatst: 06-03-13 09:20
Nog even logistieke vraag: welke afslag van de A12 moet je nemen? Ik kom vanuit Veenendaal: moet ik dan die nieuwe rondweg richting de A12 nemen of de oude weg en dan niet de A12 op maar rechtdoor de provinciale weg op?