Voorbespreking SGW Neede 29+30 september 2012

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paschester
Berichten: 124
Geregistreerd: 02-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:47

Ik doe ook mee in de bb klasse. word mijn eerste keer in neede, ben erg benieuwd naar de hindernissen. :D
Rugnummer drager heb ik ook niet, zal er een moeten halen denk ik dan. :j
Zijn er nog meer mensen die op de vrijdag gaan verkennen? *\o/* Ik heb er nog weinig ervaring mee dus ben op zoek naar mensen met wat meer ervaring waar ik een hoop van kan leren. :j

AnkeVivaldi

Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Diepenheim

Re: Voorbespreking SGW Neede 29+30 september 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:55

We kunnen best iets afspreken met wat meer. Ik ga ook vrijdag lopen (en mn zus ook)

Roxxiejj

Berichten: 6403
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Overal en nergens!

Re: Voorbespreking SGW Neede 29+30 september 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:57

Ik ook :j

Valyra

Berichten: 1555
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 18:27

Ik kan alleen pas vanaf half 5, moet eerst werken ;)

Tody, zou jammer zijn als je niet naar neede kon! Kun je geen andere trailer lenen?

Klinkt wel gezellig van het samen eten haha!
Zo zie je maar hoe gezellig bokkers het altijd met elkaar hebben :)

bianca1980
Berichten: 3620
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 19:16

Tody @ als de draak okey is kun je toch een trailer huren ??

wat gaan we overigens afspreken met Eten ?? zullen we al gewoon een locatie boeken en tijd afspreken voor een kleine pizza riaatje?? Marijke @ jij weet wel iets in de buurt toch en dan even peilen wie er mee gaan zodat dat definitief word.....reserveren of zo is wel handig denk ik...

Tody

Berichten: 995
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:05

De aardige mensen van Wieldraaijer zijn hard op zoek voor mij! Als ik een nieuw schot kan betalen en handige harry is zelf ook weer okay dan ben ik er gewoon hoor. :P Ik doe mijn best. Trailer lenen of huren ga ik met hem niet doen. De kans dat hij dat ook 'moderniseert' is me ietsje te groot... :Y)

Reserveren hoeft pas bij een 'big crowd' toch? Dusssss..... even inventariseren: Wie eet er mee?

bianca1980
Berichten: 3620
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:12

Tody schreef:
De aardige mensen van Wieldraaijer zijn hard op zoek voor mij! Als ik een nieuw schot kan betalen en handige harry is zelf ook weer okay dan ben ik er gewoon hoor. :P Ik doe mijn best. Trailer lenen of huren ga ik met hem niet doen. De kans dat hij dat ook 'moderniseert' is me ietsje te groot... :Y)

Reserveren hoeft pas bij een 'big crowd' toch? Dusssss..... even inventariseren: Wie eet er mee?

Wieldraaijer is de dealer voor reparatie neem ik aan?? wat sloopt hij dan ?? een trailer zonder uitzetramen is al niet te slopen ( dat deed de mijne nl in Wieringerwerf... :+ )
Wat is zijn schade ??

Ik eet mee met mijn groom dus 2 personen. Jijzelf....misschien de nachtwachten ?? Ik dacht zelf dat als het wel 10 personen of meer worden dat reserveren wel handig is en misschien dat sommige wat nummers uitwisselen. Van jou heb ik en van Rox ook.

Ik gok erop MM + kerel en Roxxie + mamma en dan waren er nog wat gegadigden ?? Weet niet of Weule en Buenavista zin zouden hebben ?? dat weet MM misschien ??

Tody

Berichten: 995
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:50

Hahaha, Bianca je onderschat hem. Hij heeft het hele (aluminium!) schot 'verfrommeld'. Op verschillende plekken (deurtje, voorkant, ruit) de rubbers kapotgetrokken zodat er scherpe randen zijn. Het (niet-uitzetbare!) raampje er uit getrapt en stangen en pinnen e.d. verbogen...

Hijzelf stond in het midden van zijn werkzaamheden ongeduldig te wachten tot ik hem naar huis zou brengen. Eenmaal thuis stond hij echt heel happy met zichzelf weer doodkalm te wachten wat we nu voor leuks gingen doen... Hij heeft her en der wat vel verloren, op wat vervelende plaatsen helaas, en twee dikke benen. Maar zien hoe snel dat afzakt.

Voor een heel klein beetje een idee...
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RTKKWZ8X.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JJOYKBOR.jpg

evony zou kijken of ze met mij mee kon rijden, dan komt die natuurlijk ook mee.

muts_marijke

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 21:20

Jemig Tody wat een klootzak dat paard van jou :oo

Ik kan Weule en Dienke wel vragen of ze zin hebben in pizza. (Weule kennende wel want volgens mij heeft ie altijd honger ;) )

Ik weet een goede pizzaria, maar willen jullie daar heen of weer heel laat pizza bestellen met de nachtwachten? Want die nachtwachten moeten natuurlijk daar blijven en kunnen niet mee naar de pizzaria en ik ga niet om 23.00 pas eten in de tent :+

@ Valyra dan ga je toch ook gezellig mee met het eten?


Verder hier verdomd veel water gevallen maarrrrr morgen wordt het weer al beter hebben ze gezegd. Komt vast allemaal goed :)

AnkeVivaldi

Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Diepenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:36

Hopelijk wordt het inderdaad wat droger komende dagen.

Heb veel zin in dit weekend. Wel spannend hoor mn B paarden debuut, dressuur gaat alleen nog niet zo top. Maar zie Neede nog even als oefening (al hoop ik wel op winstpunten waardoor ik mee kan doen in Bathmen). Heb dan voor Diepenheim nog wat langer te oefenen, vooral dressuurmatig :+
Ook veel zin in de oefencross met mn paard op zondag, hij zal het wel erg eng vinden :')

bianca1980
Berichten: 3620
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:59

Tody @ alle machtig.... :wow: :wow: hoe heeft die bok dat voor elkaar gekregen.... :oo bij een IFOR , ik zou haast denen dat hij niet alleen wil staan of juist niet zo smal ??
Velletjes wat eraf op mindere plekken is misschien wel te verhelpen met een bontje kan natuurlijk niet zien hoe erg maar dikke benen is idd wat minder.....

MM @ eten om 23 uur vind ik ook niks, we kunnen wel zelf gaan eten bij de pizzeria kan iedereen bestellen wat hij wil ( lasagnes pastas ed) kunnen we daarna altijd nog even naar de nachtwachten gaan en doen we gezellig een bakkie koffie met hun en misschien een vossenjacht voor ons in het donker, gezellig bij de waterbak poedelen..... _O- .........ik zie ons al als een stel kleine kinderen dollen daar...... :=
maar alle gekheid op een stokje als weule en aanhang mee gaan en jullie en nog een paar van die gekke gezellige bokkers word het een TOP avond !!!!!! +:)+

dus allen melden wie mee gaat, dan kunnen we beslissen om te reserveren (misschien toch wel handig on wel te doen zodat we een tafel achterin de hoek kunnen bestellen, anders jagen we al de andere klanten op stang..... }:)

muts_marijke

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-01-10

Re: Voorbespreking SGW Neede 29+30 september 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 22:12

Zullen we het zo doen dat mensen mij ''moeten'' pb-en als ze mee willen eten bij de pizzaria? Pizzaria is vanaf het terrein een 10 minuutjes rijden :)

Valyra

Berichten: 1555
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 22:27

Marijke had me erg leuk geleken! :) Maar ik ga toevallig zaterdagavond al uiteten ;)
Ik bied me al wel vast aan voor volgend jaar! Wacht ik nu de verhalen af ;) Kan ik me beter voorbereiden :P

Zo Tody die bonte van jou vond het vast tijd voor een nieuw interieur ;) Hopelijk kan je trailer gemaakt worden voor het weekend en vallen de kosten ook nog een beetje mee..

Tody

Berichten: 995
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 22:36

Geen idee hoe hij het gedaan heeft. Ik had hem al gereden, en zat nog op een paard van iemand anders die ik train. Ineens zie ik de eigenaar daarvan als een dolle naar de deur rennen en hoor ik een enorm kabaal van buiten. Het lawaai wordt nog veel erger (en ik ben echt wel wat gewend, maar dit was echt ERG). De man komt met enorm grote ogen en volledig sprakeloos weer terug gerend, en pakt zijn paard van mij over. Ik naar de trailer, terwijl ik hem nog hoor roepen er niet bij in te gaan. Maar als ik het deurtje open doe, staat paardlief alweer 'gewoon' terug om z'n plek. Van het interieur van de trailer klopte echter helemaal niks meer...

Hoe hij het gedaan heeft weet ik niet, hij moet zowel over het middenschot hebben gehangen, als plat in de trailer hebben gelegen, als een hoef door de ruit hebben gestoken. Maar veel wonderbaarlijker vind ik nog hoe hij in vredesnaam weer op z'n eigen, verwrongen plekje is gaan staan, met alle benen binnen de stangen.

Ik weet van hem dat hij bang is in het donker. Hij komt door alle richels heen als hij in het donker nog buiten staat. We waren zaterdag nog de enigen bij de manege, en het was erg donker buiten. Normaal staat hij juist als hij alleen is wel erg braaf op de trailer. Zeg het maar...
Ik meld mij voor Pizza! Wel dus even nog met een voorbehoudje. Zal evony morgen ook nog even vragen. Gezellig!

edit: dat ruitje plak ik wel af, de rubbers weet ik zo niet of en hoe dat gerepareerd moet. Een nieuw schot kost rond de 200 euro, vond ik zo op internet. En dat is weer net zo eentje. Ik wil eigenlijk iets hogers en stevigers... 'heeft u ook iets om puberende olifantjes te vervoeren, meneer?' :Y)

edit2: Marijke, dit is niet door die witte gedaan die je in Barchem voorgelezen hebt gelukkig. 't Was mijn jongste...

Roxxiejj

Berichten: 6403
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Overal en nergens!

Re: Voorbespreking SGW Neede 29+30 september 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 23:59

Weeehhhh, ik heb verdorie zaterdagavond een bbq, een reunie, een verjaardag en een afterparty op allemaal verschillende locaties en ik kan zowiezo de verjaardag en de reunie niet missen.
Next time guys!

weule

Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Twente (land der kampioenen)

Re: Voorbespreking SGW Neede 29+30 september 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 09:41

wordt hier mijn eetlust zomaar besproken..., mooi is dat!! (wel vaak honger, geen pizza-gek, maar ach ik eet het wel op hoor :P ) Wanneer hadden jullie het in de planning? dan ga ik even met vrouw BV overleggen.. (al ligt het misschien lastig in combi met ons dorpsfeest...)

Kelan

Berichten: 1628
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 09:50

Ik meld me hier ook even, we starten zaterdag in de B.

bvw

Berichten: 4796
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:05

Pizza! :9
Helaas past het niet in mijn planning voor dit weekend

bianca1980
Berichten: 3620
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:50

weule schreef:
wordt hier mijn eetlust zomaar besproken..., mooi is dat!! (wel vaak honger, geen pizza-gek, maar ach ik eet het wel op hoor :P ) Wanneer hadden jullie het in de planning? dan ga ik even met vrouw BV overleggen.. (al ligt het misschien lastig in combi met ons dorpsfeest...)

we willen naar een pizzeria was het idee waar je ook pastas ed kunt bestellen, beetje zelfde idee als vorig jaar ;) Tijd is nog beetje onbekend maar ik neem aan rond 18 a 19 uur ?? en locatie weet MM al wat.

weule

Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Twente (land der kampioenen)

Re: Voorbespreking SGW Neede 29+30 september 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:51

@ bianca: vorig jaar was ik er niet bij :P (althans, niet met neede...) tussen 18 en 19 is ook het gratis kwartiertje.... in de feesttent bij ons in het dorp ;) we zullen eens kijken of we komen!

bianca1980
Berichten: 3620
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 14:56

weule schreef:
@ bianca: vorig jaar was ik er niet bij :P (althans, niet met neede...) tussen 18 en 19 is ook het gratis kwartiertje.... in de feesttent bij ons in het dorp ;) we zullen eens kijken of we komen!

Vorig jaar waren we met zijn allen in Barchem/Bathmen...?? haal die 2 altijd door elkaar. Nu is het dus Neede....Snappiieeee !!!

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Re: Voorbespreking SGW Neede 29+30 september 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:09

zaterdag lukt mij helaas niet. ik ging ook vanvrijdag uit ;(

muts_marijke

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-01-10

Re: Voorbespreking SGW Neede 29+30 september 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 15:10

ik ging ook van vrijdag uit ...

bianca1980
Berichten: 3620
Geregistreerd: 26-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:20

muts_marijke schreef:
ik ging ook van vrijdag uit ...

Tis dus Zaterdag !!! Ik cross nl zondag en nina ook..... ;) dus ben vrijdag helemaal niet in die buurt, ben dan nog werken.....

muts_marijke

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-01-10

Re: Voorbespreking SGW Neede 29+30 september 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 17:23

oke, maakt voor ons niks uit. Maar was maar zo uitgegaan van vrijdag. Jammer dat je niet mee kan dan Irene!!!!!!!