Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vera_pino schreef:Maar houd er rekening mee dat je in het seizoen zelf weinig conditietraining zal doen omdat je met je wedstrijden en rustmomenten zit. (10/10 voor en na de inspanning)
vera_pino schreef:Vergeet niet dat ik toen ik dat deed ook om 5 uur uit mijn bed ging om 6 uur op mijn paard zat en om half 9 tot 6 op school zat om na 6 uur weer aan de slag te gaan met de paarden.
Het was maar een voorbeeld hoe ik het toen indeelde, en ik bedoel alleen maar te zeggen dat je creatief moet zijn. Snap dat het lastig is bij mij schiet het er ook regelmatig in maar heb het voordeel dat ik flexibel mijn tijd in kan delen op dit moment.
_Noor schreef:Euh nee, dat zegt ie niet.
Kosten voor wekelijks verenigingsles dressuur zijn €165,- per jaar. Wat kost dat bij jullie?
Ik wil overigens ook meer op het harde gaan werken, maar daar zit ik dus met het probleem dat Jer nogal een monster is langs de weg, dus ik kan alleen wandelen. Zal laatst ook dat de buren een stuk land hebben dat braak lijkt te liggen. Misschien vragen of dat zo blijft, dan kan ik daar wel lekker galopperen!
Wanneer starten de crosstrainingen weer?
_lautje_ schreef:Vriendje is nogal sportgek en van mening dat als je iets doet het goed moet doen.
Daarnaast als we gaan samenwonen zijn we voor huis etc niet afhankelijk van mijn inkomen. Alleen mijn paarden en mijn eigen onderhoud. En dat red ik makkelijk.
suikermeisje schreef:vera_pino schreef:Maar houd er rekening mee dat je in het seizoen zelf weinig conditietraining zal doen omdat je met je wedstrijden en rustmomenten zit. (10/10 voor en na de inspanning)
Maar dan lijkt mij het ook niet heel goed voor een paard om weken na elkaar crossen te rijden (je mag er max. 3 achter elkaar geloof ik?) Maar dat lijkt mij dan nog te veel? (Ik doel op B/L wedstrijden, dus niet heel hoog niveau).
Maar goed dat ik weet dat ik om de conditie niet te druk moet maken, gewoon dus verder blijven rijden zoals ik al deed.