Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
fatal_flower schreef:smurffie schreef:Nou komt niet vaak voor: ik kwam met een poedersuiker gevoel uit een foutloze cross.
Hindernis 1t/m3 gingen heerlijk na een stom springparcours van mij (te hard en daardoor 3 balken) na 3 haar even los gelaten en aan het einde terug gezet. Draai ik de hoek om en wil aanrijden staat het paard van de starter voor me voor mijn hindernis(keer nummero 4 dat medam dr naast lag: in de inspringring, na de finish van het springen en bij het inspringen op de cross ook al) dus kon ik niet anders dan haar omtrekken wat bijna fout ging.
Ondanks een foutloze rit kwamen we allebei er niet lekker uit, pony heeft super gewerkt en haar best gedaan maar was geweldig onzeker terwijl we normaal flink aantrekken op de hindernissen.
Ik kan je van de week hopelijk blij maken met foto's. Ik had een fotograaf bij me die ook wat foto's van jou heeft gemaakt. Ik krijg ze nog op dvd. Wat ik op de fotocamera heb bekeken zag er in ieder geval goed uit
Ik was degene die direct na jou startte en heb een deel van de cross (tussen 3 en 4) samen met een loslopend paard gereden, datzelfde paard dus. Mijn probleempjes zaten in dezelfde hindernissen: smalletje (zit tussen mijn oren) en de opsprong (kwam een beetje als een verrassing voor mijn paard, ook mijn fout). Resulteerde bij mij dus wel in weigeringen, maar daar kan ik een volgende keer wel doorheen drukken, moet gewoon wat overtuigender rijden. Door het water ging ze wel super goed, we gingen onder luid applaus die waterbak door en ze bleven klappen en juichen tot we weer bij de volgende waren. Dat was echt gaaf![]()
![]()
Ik ben al met al best tevreden. We hadden ook nette stijlpunten (7ens) en voor en na de cross een hartslag van 60.
Ik zet de nummers van de combinaties waar we foto's van hebben van de week wel in het fotografentopic.
We hadden er een lekker weertje bij en het was weer top georganiseerd! Volgend jaar komen we weer terug
wicked schreef:Ik heb vandaag morgen starten in de B! Dressuur was zwaar maar toch goed gereden, we hadden 209 punten! Springen mooi foutloos gereden en toen de cross in! Het was pas zijn derde cross dus eigenlijk best spannend! Maar hij deed het super! We waren alleen wat te snel en omdat ik dat wist probeerde il heel rustig naar de naar de finish rijden en toen viel hij in draf! Dus vier strafpunten daarvoor en 1,5 voor de te snelle tijd.
En toen kwam de uitslag en toen hadden we gewonnen! Heel trots op mijn wicked! We hadden nr 56 trouwens! Hopenlijk heeft er iemand nog foto's gemaakt!?
smurffie schreef:Nou komt niet vaak voor: ik kwam met een poedersuiker gevoel uit een foutloze cross.
Hindernis 1t/m3 gingen heerlijk na een stom springparcours van mij (te hard en daardoor 3 balken) na 3 haar even los gelaten en aan het einde terug gezet. Draai ik de hoek om en wil aanrijden staat het paard van de starter voor me voor mijn hindernis(keer nummero 4 dat medam dr naast lag: in de inspringring, na de finish van het springen en bij het inspringen op de cross ook al) dus kon ik niet anders dan haar omtrekken wat bijna fout ging.
Daarna was joy onzeker, kwam terug op iedere hindernis en we zaten er niet meer lekker in.
Op het water ging het niet soepel maar er is ons geen weigering aangerekend. Vervolgens stond er iemand heel hard te roepen dat ik moest stoppen. Was naar mijn idee niet de bedoeling dus reed twijfelend door, waarna bij de volgende hindernis niets gezegd werd dus ik gewoon door gegaan ben. Na mijn parcours en uit de uitslag bleek er inderdaad niets te zijn waarop ik had moeten stoppen dus waarom ze dat riep snap ik niks van. Bijna een weigering op die smalle hindernis naast de trakener en ook de opsprong ging niet soepel (kwam ze niet goed op).
Ondanks een foutloze rit kwamen we allebei er niet lekker uit, pony heeft super gewerkt en haar best gedaan maar was geweldig onzeker terwijl we normaal flink aantrekken op de hindernissen.
Terrein viel me alles mee overgens! Goed te rijden, veel fijner dan vorig jaar!
Stijlpunten waren trouwens totaal te behalen - behaalde punten waren je stijlpunten. Zo laag mogelijk was dus goed!
Lieees schreef:Het springpacours ging goed, na veel aanmoediging 1 weigering en 2 balken. Helaas sprong hij de laatste sprong ook anders dan verwacht en viel ik na de laatste sprong er ook af, dit was echt een blunder. Maar wel super blij en trots dat we de cross in mochten.
_Sim_ schreef:Lieees schreef:Het springpacours ging goed, na veel aanmoediging 1 weigering en 2 balken. Helaas sprong hij de laatste sprong ook anders dan verwacht en viel ik na de laatste sprong er ook af, dit was echt een blunder. Maar wel super blij en trots dat we de cross in mochten.
Bijzonder dat je nog wel mocht crossen. Een val betekent uitsluiting.
Kruidenpotje schreef:Behalve als de val na de finish is...