Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alles wat op een boomstam lijkt is geen probleem, maar die paddestoelen, ben bang dat mijn pony die niet tof vind
haha hoop het! Maar de cross even paar vraagjes, hoelang loop je over de cross? Hoevee tijd heb je nodig voor verkennen, opzadelen en een beetje losrijden ? Illusion1990 schreef:Het is nog even wachten tot het oktober is, maar Illusion en ik zijn ook weer dabei. Vorig jaar meegedaan samen met een stalgenoot. Aankomende editie gaan we het rondje alleen doen. We springen alles laag, want mijn kerel is inmiddels 22 jaar. En als ik voor een sprong het idee heb, daar hebben we de kracht niet voor, hobbelen we er vrolijk langs. Alles voor de fun! Sinds Illusion niet meer aan officiële dressuurwedstrijden meedoet, doen we dit soort dingen. Hij vindt het mooi en ik ook. Alles in het kader van: "Lol mét je knol".
Even een leuk plaatje van afgelopen jaar:
[ Afbeelding ]
Homiafortuna schreef:Illusion1990 schreef:Het is nog even wachten tot het oktober is, maar Illusion en ik zijn ook weer dabei. Vorig jaar meegedaan samen met een stalgenoot. Aankomende editie gaan we het rondje alleen doen. We springen alles laag, want mijn kerel is inmiddels 22 jaar. En als ik voor een sprong het idee heb, daar hebben we de kracht niet voor, hobbelen we er vrolijk langs. Alles voor de fun! Sinds Illusion niet meer aan officiële dressuurwedstrijden meedoet, doen we dit soort dingen. Hij vindt het mooi en ik ook. Alles in het kader van: "Lol mét je knol".
Even een leuk plaatje van afgelopen jaar:
[ Afbeelding ]
Haha, Homi en ik zijn ook weer van de partij. Even offtopic: ga je ook weer naar Stal Eik in Holten?
Illusion1990 schreef:Hai, ik heb afgemeld. Echt jammer, maar ik wil mijn witte parel niet meer zo lang op de trailer hebben. Hij is zo enthousiast in die cross dat ie vet hoog in de adrenaline de cross uitkomt en dan nog naar huis moet. Het gaat erg goed met hem momenteel en ik wil nog jaaaaaaaaaaren van hem genieten. Dus mijn plekje is vergeven aan een ander. Ik ben er uiteraard wel. Ik ga mee als groom... Holten wordt m dus ook niet...
xxitsmexx schreef:sofie je paard nu nog op conditite trainen.
ik zie dat je wel gewoon springt? dan moet dat wel lukken hoor. als je maar niet te hard gaat als de bodem niet helemaal goed is. stuk stappen en daarna kunnen ze er weer tegen aan.
wel altijd goed uitstappen (wordt vaak maar 1 rondje gedaan en hop paard in de trailer)
liefst zelfs op het harde
PercyLeen schreef:Ik ben benieuwd naar de sprongen voor dit jaar! Komen er vooraf nog foto's op de site? Wij beginnen dit weekend in Neede, ben heel benieuwd wat ie er van vind